AndroidHealthClinic

Whey is duur!!!

Bezoekers in dit topic

Er is een eiwitgehalte van 76,4% gevonden wat overeenkomt met het label (77,3%). Een aminozuuranalyse volgt om het eiwitpercentage te bevestigen. Het gemeten Koolhyraatgehalte van 6,76 gram, waarvan 4,77 gram suiker (lactose), ligt een stuk lager dan de 10 gram vermeld op het label. De reden hiervoor is waarschijnlijk dat ze de toevoeging van sucralose als zoetstof meegerekend hebben. Bij de aminozuuranalyse is er geen enkele afwijking gevonden tussen de aminozuren tov de normale verhouding van whey op dit % eiwit.

Edit: wellicht dat het per batch verschilt, zoals hierboven gesteld.
 
Er is een eiwitgehalte van 76,4% gevonden wat overeenkomt met het label (77,3%). Een aminozuuranalyse volgt om het eiwitpercentage te bevestigen. Het gemeten Koolhyraatgehalte van 6,76 gram, waarvan 4,77 gram suiker (lactose), ligt een stuk lager dan de 10 gram vermeld op het label. De reden hiervoor is waarschijnlijk dat ze de toevoeging van sucralose als zoetstof meegerekend hebben. Bij de aminozuuranalyse is er geen enkele afwijking gevonden tussen de aminozuren tov de normale verhouding van whey op dit % eiwit.

Edit: wellicht dat het per batch verschilt, zoals hierboven gesteld.
Die test is van 4 jaar geleden. Helaas hebben we daar nu niet veel meer aan.

Koop je whey gewoon bij de shop met de beste deal op dat moment. Jullie doen net alsof jullie de kwaliteit of leverancier van de whey "voelen" werken lol. Het is geen tren acetaat, boys. Hou alsjeblieft op :roflol:
 
In de colruyt kan je voor €0.65 een bakje magere platte kaas kopen waar 45g eiwitten in zitten.
Dus je kan in theorie voor €2.6 180g eiwitten hitten.

Mits ik nog geen whey poedertjes fabriek die prijs zien kunnen verslaan koop ik het ook niet.
 
In de colruyt kan je voor €0.65 een bakje magere platte kaas kopen waar 45g eiwitten in zitten.
Dus je kan in theorie voor €2.6 180g eiwitten hitten.

Mits ik nog geen whey poedertjes fabriek die prijs zien kunnen verslaan koop ik het ook niet.
Moet je niet lactose intolerant zijn.. :(
 
In de colruyt kan je voor €0.65 een bakje magere platte kaas kopen waar 45g eiwitten in zitten.
Dus je kan in theorie voor €2.6 180g eiwitten hitten.

Mits ik nog geen whey poedertjes fabriek die prijs zien kunnen verslaan koop ik het ook niet.
Kilootje whey kost je bij BP zo’n 14 euro. Dan heb je voor €1,40 100 gram whey á 80% eiwit. Voor een gemaksproduct is het echt niet extreem duur.
 
Kilootje whey kost je bij BP zo’n 14 euro. Dan heb je voor €1,40 100 gram whey á 80% eiwit. Voor een gemaksproduct is het echt niet extreem duur.

O okay, ik was niet zo echt mee met de prijzen van de whey :').
TS kan beter titel vervangen naar 'het leven is duur'
 
In de colruyt kan je voor €0.65 een bakje magere platte kaas kopen waar 45g eiwitten in zitten.
Dus je kan in theorie voor €2.6 180g eiwitten hitten.

Mits ik nog geen whey poedertjes fabriek die prijs zien kunnen verslaan koop ik het ook niet.
Ga jij maar lekker van die zure troep vreten dan, succes
 
Even vergeten, ik ben niet zo hardk00r. Ik maak elke maaltijd gewoon lekker. Misschien ben ik daarom nooit buff geworden.:(
Groot worden kan alleen met broccoli, rijst en kip
 
Die test is van 4 jaar geleden. Helaas hebben we daar nu niet veel meer aan.

Koop je whey gewoon bij de shop met de beste deal op dat moment. Jullie doen net alsof jullie de kwaliteit of leverancier van de whey "voelen" werken lol. Het is geen tren acetaat, boys. Hou alsjeblieft op :roflol:
Ging meer om het prijsverschil tussen leveranciers. 75/80% ga je natuurlijk nooit merken qua verschil. Sowieso “voel” je geen flikker van whey.:clown:
 
Ik pak soms whey delicious van XXL, vaak is hier korting op en quasi smaken is dit 1 van de betere.
Verder ga ik men supps altijd halen in fitnesszaak hier in de buurt. Laatst whey ISO gekocht 2.3kg(Biotech) en 2 repen fortifex voor 41eu. 30% eraf! :D
kortingen jagen en op de juiste momenten kopen :).
 
Back
Naar boven