MuscleMeat

Whey is duur!!!

Bezoekers in dit topic

Hm ja mijn ervaring met zulk soort smaken is dat het gauw tegen gaat staan.
Had een keer cookies and cream en omdat de sample zo lekker was 5 kilo besteld, eindstand was dat ik de halve emmer na 2 jaar maar weggegooid heb.

Ik hou het bij de basic smaken, meestal vanille want dat is praktisch met alles te mixen.
Gooi er dan hele sterke koude koffie bij of nesquick ofzo voor een ander smaakje.
Flavourdrops werkt ook goed.

Was dat ook je klacht dat dit opgelost moest worden?
 
Kwaliteit van leverancier is voor mij of de whey makkelijk oplost in water/melk, lekker smaakt en na een maand ook nog steeds goed bevalt.
Levering dient op tijd binnen te zijn, af en toe een korting geven wordt gewaardeerd met een extra sample van een andere smaak.

Verder de betrouwbaarheid van de leverancier, wie geloofd tegenwoordig nog zo maar dat wat er op het potje staat er ook daadwerkelijk in zit. Hier heeft XXL voor mij een streepje voor (onderzoek jaren geleden hier op dbb) en ben niet de persoon die maandelijks overstapt op een ander merk om 3 euro te besparen.

Zijn er merken die echt vaste klanten vaker belonen met korting? Dus geen acties waar iedereen aan mee kan doen, maar enkel als je X bedrag per jaar hebt uitgegeven?
 
Kwaliteit van leverancier is voor mij of de whey makkelijk oplost in water/melk, lekker smaakt en na een maand ook nog steeds goed bevalt.
Levering dient op tijd binnen te zijn, af en toe een korting geven wordt gewaardeerd met een extra sample van een andere smaak.

Verder de betrouwbaarheid van de leverancier, wie geloofd tegenwoordig nog zo maar dat wat er op het potje staat er ook daadwerkelijk in zit. Hier heeft XXL voor mij een streepje voor (onderzoek jaren geleden hier op dbb) en ben niet de persoon die maandelijks overstapt op een ander merk om 3 euro te besparen.

Zijn er merken die echt vaste klanten vaker belonen met korting? Dus geen acties waar iedereen aan mee kan doen, maar enkel als je X bedrag per jaar hebt uitgegeven?

Dat is iets wat ik ga bespreken bij ons, dat zou een actie zijn die goed bij onze gedachte zou passen. De nieuwe site gaat in december getrapt live en daarna gaan we kijken wat voor zaken we toevoegen, dit is zeker het bespreken waard. thx
 
Klantenkaart :D
 
Kwaliteit van leverancier is voor mij of de whey makkelijk oplost in water/melk, lekker smaakt en na een maand ook nog steeds goed bevalt.
Levering dient op tijd binnen te zijn, af en toe een korting geven wordt gewaardeerd met een extra sample van een andere smaak.

Verder de betrouwbaarheid van de leverancier, wie geloofd tegenwoordig nog zo maar dat wat er op het potje staat er ook daadwerkelijk in zit. Hier heeft XXL voor mij een streepje voor (onderzoek jaren geleden hier op dbb) en ben niet de persoon die maandelijks overstapt op een ander merk om 3 euro te besparen.

Zijn er merken die echt vaste klanten vaker belonen met korting? Dus geen acties waar iedereen aan mee kan doen, maar enkel als je X bedrag per jaar hebt uitgegeven?
Of een forum korting.
 
Was dat ook je klacht dat dit opgelost moest worden?

Klacht was het niet echt, het loste niet op in melk laat staan water, bleef klonterig en was serieus niet te haggelen.
Destijds bij de klantenservice aangegeven, niet eens met het idee voor een refund maar gewoon ter informatie misschien konden ze er wat mee.
Batchnummer doorgegeven, per mail de mededeling teruggekregen dat ik de enige was die klachten had, men ging er niks mee doen en ik moest verder maar niet zeuren.
Moet er eerlijkheidshalve bij vermelden dat dat al een aantal jaar geleden is.
 
Zijn er merken die echt vaste klanten vaker belonen met korting? Dus geen acties waar iedereen aan mee kan doen, maar enkel als je X bedrag per jaar hebt uitgegeven?
House of Nutrition (voorheen MDY). Bulk powders ook volgens mij, je spaart in elk geval punten .
 
House of Nutrition inderdaad prima leverancier, Nutrend is hier wat onbekender maar is qua smaak/structuur echt heel goed.
Verder bestel ik eigenlijk altijd MP of als ik het sneller wil hebben XXL.
 
Hier altijd MyProtein. Standaard 35% korting met codes en qua smaak goed te doen. Alleen altijd iets langer wachten op levering (3/4 dagen).
 
Ik heb deze laatst ook gehaald :trollfacex: ben er eigenlijk wel tevreden mee is lekker en lost goed op. Hunrepen zijn ook prima en kosten maar €1. Bestelde normaal altijd bij myprotein.

De vanille is verrassend lekker inderdaad. De aardbei vind ik erg meh. In water lost het prima op, maar in (halfvolle) melk bleven er nog wel eens brokjes in de shake zitten.

De repen die ik heb geprobeerd vond ik echter niet te nassen (de peanut butter chocolate)
 
De vanille whey van huismerk Bodylab is ook erg lekker, andere smaken weet ik niet. Maar 4kilo whey voor 40euro is best een goeie deal, lijkt me.
 
Isolaat van dymatize, smaak chocolate peanut. Beste wat er is !
 
Ik las laatst dat inkoop van whey ongeveer rond 700 euro kost per 1000 kg tegenwoordig omdat de vraag vanuit China flink gedaald is.Ik snap niet dat prijzen ook niet in de winkel gedaald zijn.Met een inkoopprijs van ongeveer 70 cent per kg zijn de winkelprijzen veel te hoog, ik denk ook niet dat er zoveel kosten worden gemaakt om die hoge prijzen te rechtvaardigen.
 
Ik las laatst dat inkoop van whey ongeveer rond 700 euro kost per 1000 kg tegenwoordig omdat de vraag vanuit China flink gedaald is.Ik snap niet dat prijzen ook niet in de winkel gedaald zijn.Met een inkoopprijs van ongeveer 70 cent per kg zijn de winkelprijzen veel te hoog, ik denk ook niet dat er zoveel kosten worden gemaakt om die hoge prijzen te rechtvaardigen.
Denk dat de fabrikanten het niet doorberekenen en de winsten dus lekker in eigen zak houden.
 
Back
Naar boven