Fitness Seller

Whey Isolaat XP is het meest hoogwaardige en zuiverste eiwit voor je spieren ooit gemaakt

Bezoekers in dit topic

Miketyson

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2010
Berichten
398
Waardering
18
Lengte
1m80
Massa
56kg
Vetpercentage
38%
Met maar liefst 94% eiwit en een bijna niet meer meetbaar laag gehalte vet en koolhydraten is het Europa's grootste zuivelreus VOLAAAACCC gelukt om het meest pure eiwit ooit te produceren. De hoge biologische waarde en ongekend hoge eiwitgehalte betekend voor sporters een nieuwe dimensie in eiwitsupplementatie en resultaat.

- Het meest hoogwaardige eiwit voor je spieren ooit
- Zuiverste Whey Isolaat wereldwijd
- 94% eiwit op natte stof. Per serving: 0gr vet, 0 gr carbs, 0gr lactose

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/whey-isolaat-xp/

VOLAAACCCCC
 
Laatst bewerkt:
Mijn huidige leverancier beweert ook Whey Isolaat XP ofwel dezelfde kwaliteit te kunnen leveren, kan dit echt?
Daarop kunnen wij een duidelijk antwoord geven: nee, dit is onmogelijk.

:roflol: mag zulke marketing nou echt??
Dus hieruit kan ik concluderen dat hun andere isolaat troep is...toch? :P
 
Exclusief bij B&F verkrijgbaar??
Grappig dat ze op de site van Volac met geen woord spreken over deze sensationele shop.
 
Dus hieruit kan ik concluderen dat hun andere isolaat troep is...toch? :P

Volgens onafhankelijke labtesten is alles van bodyenfitshop troep.

Waarschijnlijk is isolaat XP net zo goed als windows XP en komen er binnenkort 3 service packs voor uit. Zodat je zelf het eiwitgehalte nog wat kan verhogen.
 
Er is geen enkel product met 94% aan eiwit, dan zijn ze de eerste. Altijd knap van Body & Fit om weer vooruitstrevende producten aan te bieden. Kan de concurrentie echt van leren :)
 
Er is geen enkel product met 94% aan eiwit, dan zijn ze de eerste. Altijd knap van Body & Fit om weer vooruitstrevende producten aan te bieden. Kan de concurrentie echt van leren :)

Op de droge stof :grumble:
 
Kut B&F. Eerst labtest zien, dan geloven.
 
Er is geen enkel product met 94% aan eiwit, dan zijn ze de eerste. Altijd knap van Body & Fit om weer vooruitstrevende producten aan te bieden. Kan de concurrentie echt van leren :)
Beste bloedzuiger, dat klopt er is geen enkel product dus ook body en suiker niet.
Het zal vast wel weer een goede weight gainer zijn met de hoeveelheid suikers.
 
Sensationeel dat B&F dit heeft weten te bereiken.
 
Gerapporteerd als spam
 
Volgens onafhankelijke labtesten is alles van bodyenfitshop troep.

Waarschijnlijk is isolaat XP net zo goed als windows XP en komen er binnenkort 3 service packs voor uit. Zodat je zelf het eiwitgehalte nog wat kan verhogen.
"Onafhankelijk".

Moest eerlijk bekennen dat ik wel kan glimlachen om je inzet en originaliteit om alles weer af te branden. Zou zo supplementtest ook ontstaan zijn?
 
"Onafhankelijk".

Moest eerlijk bekennen dat ik wel kan glimlachen om je inzet en originaliteit om alles weer af te branden. Zou zo supplementtest ook ontstaan zijn?

Weet je hoe supplementtest ontstaan is? Iemand voelde zich genaaid door B&F, besluit onafhankelijke test te doen, B&F faalt alle testen tot nu toe.....zelfs D3 :/
 
als ze bij benf half zo veel moeite zouden steken in kwalitatief goede producten maken als ze steken in keihard shillen hier op dbb zou het een prima webshop zijn :roflol:
 
Er is geen enkel product met 94% aan eiwit, dan zijn ze de eerste. Altijd knap van Body & Fit om weer vooruitstrevende producten aan te bieden. Kan de concurrentie echt van leren :)

Nope, als gezegd biedt BP een beter alternatief lijkt me en dit bestaat al langer dan die van B&F. fail..
 
Back
Naar boven