AndroidHealthClinic

Whey Isolaat XP is het meest hoogwaardige en zuiverste eiwit voor je spieren ooit gemaakt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In welk topic ontstaat het conflict tussen de dbb-leden en B+F?
 
Ken jij de fabriek waarin B&F hun producten maakt? Ik weet van Volac in Engeland dat zij alleen de ruwe eiwitten leveren, dus B&F voegt zelf smaakstoffen toe enzo en bepaalt wat in hun potten gaat. Denk dat daar dus veel foutloopt gezien B&F al meermaals tegen de lamp gelopen is wegens minder proteine dan op label en amino spiking. Vraag mij eigenlijk af waarom ze daarvoor nog niet veroordeeld zijn geweest want lijkt me frauduleus. Maar ken jij dus de fabriek in NL waar B&F hun produkten afwerkt?
 
Volac levert smaakloze weipoeder , dit is een concentraat van rond de 85 procent. Wat hier vervolgens aan toegevoegd wordt voor de smaken is bf eigen receptje, echter snap ik dan niet waarom ze zo slecht uit de test komen.

Maar volgens mij is het grootste gedeelte merken poeder allemaal afkomstig van hetzelfde poeder/leverancier
 
Ken jij de fabriek waarin B&F hun producten maakt? Ik weet van Volac in Engeland dat zij alleen de ruwe eiwitten leveren, dus B&F voegt zelf smaakstoffen toe enzo en bepaalt wat in hun potten gaat. Denk dat daar dus veel foutloopt gezien B&F al meermaals tegen de lamp gelopen is wegens minder proteine dan op label en amino spiking. Vraag mij eigenlijk af waarom ze daarvoor nog niet veroordeeld zijn geweest want lijkt me frauduleus. Maar ken jij dus de fabriek in NL waar B&F hun produkten afwerkt?
Gebeurd vast ergens in een loodsje in Heerenveen
 
Dit kan niet kloppen, de fabriek hier in Nederland produceert geen eiwit rond die hoeveelheden. Alles wordt op 85% afgezakt, werk er namelijk zelf.
Als je er zelf werkt, over welke fabriek in NL heb je het en is het daar waar B&F zijn produkten afwerkt?

In die Volac isolaat zit overigens blijkbaar 94% eiwit, zie: Volactive UltraWhey XP - Volac
 
Als je er zelf werkt, over welke fabriek in NL heb je het en is het daar waar B&F zijn produkten afwerkt?

In die Volac isolaat zit overigens blijkbaar 94% eiwit, zie: Volactive UltraWhey XP - Volac

Dan wordt dit ergens anders gemaakt, in de fabriek waar ik werk wordt alleen 85 procent gemaakt. Dit ia in het noorden van nederland, ik heb het over de fabriek onder de naam van volac, niet b&f.

Maar ik meende dat wij alleen aan b&f leverden, ik zal vanmiddag wel even vragen ik weet ook niet alles.
 
Maar ik meende dat wij alleen aan b&f leverden, ik zal vanmiddag wel even vragen ik weet ook niet alles.
Laat het hier dan weten als je wil. Maken jullie trouwens afgewerkte produkten of alleen de ruwe grondstof voor B&F? Vraag mij vooral af waar B&F hun produkten afwerkt?
 
groetjes ralf
 
Zou je niet zieke aggressie naar je vriendin hebben als ze je 2 keer bezeikt? Nou dan, B&F kan gwn wegblijven voor 90% van het forum, klaar. Ze hebben hier niks meer te zoeken.

Neen mmmmm
 
Laat het hier dan weten als je wil. Maken jullie trouwens afgewerkte produkten of alleen de ruwe grondstof voor B&F? Vraag mij vooral af waar B&F hun produkten afwerkt?

Wij maken wpc, wei-poeder concentraat. Rond de 85 procent eiwit. Dit is al gemengd met lecithine en is in principe klaar voor consumptie, echter heeft het geen smaak. Dus voor de bekende smaken wordt b&f eigen smaakrecept toegevoegd. Waar ze dit doen zou ik niet weten.
 
Zo een whey producent is een beginpunt, maar ze handelen niet rechtstreeks met het eindverkoop bedrijf. b&f haalt zijn spullen van Volac via AminoLabs, die vermengen en (in meeste gevallen) verpakken de grondstoffen tot het eindproduct zoals whey perfaketion. Echter bepaalt de opdrachtgever (in dit geval b&f) hoe een eindproduct samengesteld is.
 
Zo een whey producent is een beginpunt, maar ze handelen niet rechtstreeks met het eindverkoop bedrijf. b&f haalt zijn spullen van Volac via AminoLabs, die vermengen en (in meeste gevallen) verpakken de grondstoffen tot het eindproduct zoals whey perfaketion. Echter bepaalt de opdrachtgever (in dit geval b&f) hoe een eindproduct samengesteld is.

En dat was niet best:D
 
Back
Naar boven