MuscleMeat

Whey isolaat - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Als je denkt dat je lichaam klaar is voor het meest spieropbouwende eiwit ooit, dan is het hoog tijd voor Whey Isolate. Isolaat is namelijk de meest zuivere whey die je maar kunt krijgen. Gegarandeerd de snelste en meest efficiënte opname. Oftewel: het ultieme eiwit om na de training het herstel en groei van je spieren ten volle te ondersteun
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 12 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Voor een isolaat is de smaak zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? op trainingsdagen in wedstrijdvoorbereiding 50 gram bij ontbijt, 50 gram voor de training en 50 gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, voor 5 uur besteld werkdag erna thuis bezorgd
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 89,95 voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zijn niet veel isolaten met een goede smaak en merk dat deze heel goed word opgenomen heb nergens last van dat terwijl ik me sommige whey proteine last van mijn maag krijg.

Mijn review:

Heb deze whey gebruikt 12 weeks out voor de wedstrijd, dit vanwege het hoge eiwit % en lage koolhydraat %, immers in voorbereiding helpen alle kleine beetjes. Doseringen die ik hanteer zijn 50 gram bij ontbijt , 50 gram voor training en 50 gram na training dit om de caloriën op te vangen van de koolhydraten.

Kan deze iedereen aanraden vooral mensen die een zwakke maag hebben en vaak last van darmen , normaal heb ik dat wel eens van whey maar met deze niet.

Kortom toppie:D

xxl-nutrition-groot-270.jpg
 
Iemand de framboossmaak al geprobeerd? Ben wel benieuwd naar deze smaak
 
dit is de topper voor wedstrijd voorbereiding , iets mindere smaak (maar toch lekker) in vergelijking met delicious , maar dan heb je ook wat he :)
Miss een beetje een domme vraag, maar.. Is dit product alleen voor cutten of kun je het ook gebruiken voor gewoon spiermassa? Dat je zeg maar gewoon door dit na de traint te gebruiken toeneemt in spiermassa
 
Miss een beetje een domme vraag, maar.. Is dit product alleen voor cutten of kun je het ook gebruiken voor gewoon spiermassa? Dat je zeg maar gewoon door dit na de traint te gebruiken toeneemt in spiermassa

Cutten heeft te maken met kcal in minder dan kcal uit.

En je kan dit gewoon gebruiken wanneer je wil als aanvulling op je normale voeding. In zo wel bulk als cut.
 
Cutten heeft te maken met kcal in minder dan kcal uit.

En je kan dit gewoon gebruiken wanneer je wil als aanvulling op je normale voeding. In zo wel bulk als cut.
Dus na de training een shake ervan nemen en het zal je helpen met spiermassa? Ik lad namelijk overal dat het voor afvallen was vandaar mijn vraag.. Want ik wil niet afvallen en ben nog jong (16
 
Dus na de training een shake ervan nemen en het zal je helpen met spiermassa? Ik lad namelijk overal dat het voor afvallen was vandaar mijn vraag.. Want ik wil niet afvallen en ben nog jong (16

Helpen met gehouden en herstel in iedergeval massa is afhankelijk van je kcal overschot
 
Wat is precies het verschil tussen de isolaat whey en delicious whey ?
 
Wat is precies het verschil tussen de isolaat whey en delicious whey ?

whey delicious bevat circa 70% whey concentraat en 30% whey isolaat en bevat dure aroma's waardoor dit product zeer goed smaakt. Het is op smaak ontwikkeld. Whey isolaat is 100% isolaat en bevat meer eiwitten en minder koolhydraten en vet dan whey delicious maar smaakt wat minder vol.
 
Mijn Whey Delicious (vanille) verteert echt niet goed. Ligt telkens zwaar op de maag na het drinken. Is het in dat geval aan te raden om een isolaat whey te kopen?
 
Back
Naar boven