Fitness Seller

Whey Isolaat XXL

Bezoekers in dit topic

Was prijs mijn favoriet, sinds vorige week nieuwe samenstelling en mega buikloop, aangegeven via whatsapp enige wat ze zeggen: nieuwe samenstelling onze testpanel vind het perfect! Verder niks, erg jammer was altijd super tevreden nu op zoek naar ander merk verder goeie en snelle levering

Tja wie zegt dat de buikloop door de Whey komt :dunno:

Maar verwijzen naar een testpanel waar jij als consument geen zak aan hebt is natuurlijk wel een beetje makkelijk :p
 
Tja wie zegt dat de buikloop door de Whey komt :dunno:

Maar verwijzen naar een testpanel waar jij als consument geen zak aan hebt is natuurlijk wel een beetje makkelijk :p
Dat ligt vaak wel aan de whey, als ze er iets aan toevoegen ofzo. Idd een beetje raar allemaal, daarom zoek ik iets anders:(
 
Iemand?
 
Welke smaak heb jij hiervan geprobeerd?
Tot nu toe chocolate peanut butter, salted caramel en pineapple.
Bevalt goed, lost goed op en de smaken waren ook wel prima.
Chocolate peanut butter vond ik persoonlijk minder maar dat komt meer omdat ik chocolade whey meestal wat chemisch vind smaken oid.
 
Tot nu toe chocolate peanut butter, salted caramel en pineapple.
Bevalt goed, lost goed op en de smaken waren ook wel prima.
Chocolate peanut butter vond ik persoonlijk minder maar dat komt meer omdat ik chocolade whey meestal wat chemisch vind smaken oid.
Klinkt goed allemaal. Behalve pineapple dan. Ben niet zo voor ananas of andere exotische smaken
 
Tot nu toe chocolate peanut butter, salted caramel en pineapple.
Bevalt goed, lost goed op en de smaken waren ook wel prima.
Chocolate peanut butter vond ik persoonlijk minder maar dat komt meer omdat ik chocolade whey meestal wat chemisch vind smaken oid.
Pineapple haha doe je die met water?
 
Lees in de reviews allemaal klachten over dat de samenstelling is veranderd... (https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/whey-isolaat)

Wat is een goed alternatief? Ik wil weer bestellen maar klinkt niet al te best

Er is niets veranderd aan de whey, alleen het aroma is aangepast. Dat is met alle smaken isolaat gedaan. De smaken die we hadden waren 8 jaar hetzelfde, tegenwoordig zijn er betere aroma's. Dus we vonden het tijd de smaken te verbeteren. We hebben alle smaken met 20 mensen uitgebreid getest totdat we het unaniem eens waren. Smaken zijn iets sterker en zoeter geworden. Het is overigens zo dat niet iedereen het als een verbetering zal ervaren, dat is onmogelijk. Als 85% van de klanten het een verbetering vind dat ben ik tevreden.

Buikloop heeft niets te maken met aroma's, daarbij is onze isolaat de zuiverste die er te krijgen is. En zooi toevoegen zoals je het omschrijft is iets wat we NOOIT doen, dat gaan in tegen hetgene waar wij voor staan. Buikloop daar aanpassing van het recept is onmogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Er is niets veranderd aan de whey, alleen het aroma is aangepast. Dat is met alle smaken isolaat gedaan. De smaken die we hadden waren 8 jaar hetzelfde, tegenwoordig zijn er betere aroma's. Dus we vonden het tijd de smaken te verbeteren. We hebben alle smaken met 20 mensen uitgebreid getest totdat we het unaniem eens waren. Smaken zijn iets sterker en zoeter geworden. Het is overigens zo dat niet iedereen het als een verbetering zal ervaren, dat is onmogelijk. Als 85% van de klanten het een verbetering vind dat ben ik tevreden.

Buikloop heeft niets te maken met aroma's, daarbij is onze isolaat de zuiverste die er te krijgen is. En zooi toevoegen zoals je het omschrijft is iets wat NOOIT doen, dat gaan in tegen hetgene waar wij voor staan. Buikloop daar aanpassing van het recept is onmogelijk.
Om meteen onmogelijk te roepen is ook een gedurfd uitspraak.
 
weer gehuil om niets ,2 klachten (die nergens op gebaseerd zijn ,misschien is het wel de concurrentie of een fanboy ) en gelijk is iedereen in rep en roer :roflol:
 
XXL Nutrition : werd de smaak van de Whey Isolate Vanille ook aangepast? Zo ja, is het ook mogelijk om hiervan een sample te kopen vooraleer ik potten bestel?! 😅

Thx!
 
XXL Nutrition : werd de smaak van de Whey Isolate Vanille ook aangepast? Zo ja, is het ook mogelijk om hiervan een sample te kopen vooraleer ik potten bestel?! 😅

Thx!
Stuur mij maar een pot op. Dan stuur ik jou een sample :roflol:
 
Back
Naar boven