AndroidHealthClinic

Whey isolaat

Bezoekers in dit topic

Barbapapaatje

Novice
Lid geworden
21 jun 2020
Berichten
10
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo allemaal

Heb nu de XXL nutrition cookies en cream. Deze valt me toch iets te zoet. Wil overstappen op isolaat zonder zoetstof. Welke zouden jullie mij adviseren kwa kwaliteit.
 
Naturel maakt niet veel uit.
Vond powersupplements wel goed.
Heb daar ooit samples van gehad. Lost goed op en minimaal lactose (ben zelf intolerant).
 
Hallo allemaal

Heb nu de XXL nutrition cookies en cream. Deze valt me toch iets te zoet. Wil overstappen op isolaat zonder zoetstof. Welke zouden jullie mij adviseren kwa kwaliteit.
XXL heeft toch ook een naturel variant?
Er is ook een minder zoete variant met stevia.
 
Hallo allemaal

Heb nu de XXL nutrition cookies en cream. Deze valt me toch iets te zoet. Wil overstappen op isolaat zonder zoetstof. Welke zouden jullie mij adviseren kwa kwaliteit.
Btw... meng je het met melk?
Probeer eens met karnemelk of yoghurt. Maakt t minder zoet in smaak.
Ook een idee. Mengen met koffie of een schep oploskoffie erdoor.

Wat ideetjes om de pot op te maken :)
 
Btw... meng je het met melk?
Probeer eens met karnemelk of yoghurt. Maakt t minder zoet in smaak.
Ook een idee. Mengen met koffie of een schep oploskoffie erdoor.

Wat ideetjes om de pot op te maken :)

Ik deed het eerst met melk maar dit was ondragelijk en kotste het bijna uit. Daarna met water gedaan en kreeg ik t wel weg en was het al minder zoet. Maar alsnog niet mijn ding dat zoete spul. pot is wel al bijna op dus zal is kijken. Daarnaast is het ook maar voor korte periode de shakes zit nu in een cutfase op 1800 kcal dus moet me eiwitjes wel binnenkrijgen zonder over me nek te gaan :P zag de naturel whey van Xxl en zag inderdaad geen zoetstoffen of suikers
 
Op 1800 kcal en cutten zou ik geen shake pakken. Vult voor geen meter. Kan je net zo goed een ons kip nemen met een lading groente. Heb je ook je eiwitten en meteen wat maagvulling.
Gewoon eten vind ik meer verzadigen dan een shake. Maar dat is persoonlijk.
 
Op 1800 kcal en cutten zou ik geen shake pakken. Vult voor geen meter. Kan je net zo goed een ons kip nemen met een lading groente. Heb je ook je eiwitten en meteen wat maagvulling.
Gewoon eten vind ik meer verzadigen dan een shake. Maar dat is persoonlijk.

Ik probeer beetje van het vlees af te blijven. Neem in de ochtend altijd een protein pancake, 125 gram zilvervlies rijst of tonijn salade van 125 g volkoren mini penne, blik tonijn, ketchup, magere mayo, uitjes en augurk. Dan heb ik al 40/50 gram eiwit binnen en zit ik tot de middag gevuld voor het trainen. Dan 2 sneeëen met 30 gram pindakaas en 250 gram magere kwark. 2 uur later 200 gram roerbak mix met 150 gram aardappels. 2 uur later me shakie van 50 gram poeder wegdrinken. En dan 1 uur voor het slapen me resterende 250 gram kwark en dan zit ik op me 160/170 gram eiwit. Ondertussen eet ik ook me banaantjes en ander fruit maar dit tel ik nooit echt. Kreeg de laatste tijd beetje borrelige buik van vlees en was al dat kip en koevlees wel beetje zat.
 
Kijk ook eens naar witvis
Koolvis kabeljauw panga baars
Of wilde zalm (Is ook mager)
Gerookte forel
Tahoe, tofu, vega
Er is zoveel meer dan kip rund en koe ;)
 
Kijk ook eens naar witvis
Koolvis kabeljauw panga baars
Of wilde zalm (Is ook mager)
Gerookte forel
Tahoe, tofu, vega
Er is zoveel meer dan kip rund en koe ;)
Heb gister nog lekker kabeljauw filetje gegeten met broccoli en aardappel
 
Huh je telt fruit niet bij je kcal?
Nee nooit gedaan maar hoef ook niet binnen 2 weken droog te staan. Ik zie fruit gewoon als extra vulling en vitaminen en heb nooit problemen ondervonden door het niet mee te tellen.
 
Nee nooit gedaan maar hoef ook niet binnen 2 weken droog te staan. Ik zie fruit gewoon als extra vulling en vitaminen en heb nooit problemen ondervonden door het niet mee te tellen.
Als je het standaard niet meetelt en altijd hetzelfde eet, kan het natuurlijk wel haha. Ik zou het zelf gewoon erbij tellen, dan weet je ook wat je daadwerkelijk eet, toch?
 
Back
Naar boven