XXL Nutrition

Whey met Brinta tussendoor?

Bezoekers in dit topic

Machete

Huge Freak
Lid geworden
14 dec 2010
Berichten
9.062
Waardering
1.140
Hallo!

Ik heb al 2 weken last van maag, dus heb vooral moeite met eten. Alleen ik moet natuurlijk wel aan de kcal komen. Ik had gisterenmiddag 100gr Brinta + 40gr Whey als pap gegeten. Normaal drink ik dit als ik gelijk opsta, maar het ging mij best goed af.

Nu is mijn vraag:
Kun je Brinta + Whey ook elke dag als tussendoor eten? Brinta is in ieder geval een goede carb bron alleen Whey zijn snelle eiwitten die worden dus snel opgenomen, maakt dit het minder geschikt als tussendoortje? Ik bedoel het gaat toch uiteindelijk om het totaal aantal eiwitten die je per dag binnenkrijgt?

Thanx all!
 
Ja,kan perfect toch.
 
Thnx! Dan weet ik voldoende.

Maar de snelle opname is niet zozeer van belang? Als je dr op volgende maaltijden maar goed zijn?

snelheid van eiwit is hoe snel de opname ervan is, dit maakt niets uit of je dan een stuk tonijn eet of whey, 40gr eiwit = 40gr
 
Brinta is zeker een goede optie ,maar of ik ook voor whey zou gaan.

Zou ik liever kiezen voor een Allround proteine.

Succes ermee.
 
Brinta is zeker een goede optie ,maar of ik ook voor whey zou gaan.

Zou ik liever kiezen voor een Allround proteine.

Succes ermee.

Thnx! Die heb ik hier ook wel liggen, maar whey is dus verder prima?

snelheid van eiwit is hoe snel de opname ervan is, dit maakt niets uit of je dan een stuk tonijn eet of whey, 40gr eiwit = 40gr

Bedankt, dat moest ik even weten!

Probeer het uit!

Ja heel lekker, vooral met vanille :) Alleen wist niet of het dus theoretisch ook goed zat, omdat meestal de ideale momenten ontbijt en voor/na training zijn. Maar als tussendoor kan het blijkbaar ook.
 
Als je dat toch thuis hebt liggen zou ik die overdag nemen.

En de whey op de momenten wanneer je die normaal ook zou nemen.

Succes.
 
Nee alleen met water. Ik drink geen zuivel (kwark uitgezonderd).
 
Back
Naar boven