MuscleMeat

Whey met kokos smaak.. niet te drinken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rebels

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2011
Berichten
225
Waardering
3
Heb juist mijn nieuwe shakes, ik neem elke keer een andere smaak whey omdat ik ze anders rap beu ben, deze keer heb ik kokos.. Probleem: ik moet bijna kotsen elke keer dat ik ze neem.. iemand tips om het beter te maken?
 
neus dichtknijpen als je het drinkt

---------- Post toegevoegd Wed 3 Aug 2011 om 12:02 ----------

100 gram kaneel toevoegen
 
MMm kokos, ben er zot van.
Die van B&F (kon ietsjes sterker) en performance zijn thans SUPER lekker :p
 
Zwaar gaan kuren zodat je meer man wordt en niet begint te wenen over een beetje smaak. :trollface:
 
MMm kokos, ben er zot van.
Die van B&F (kon ietsjes sterker) en performance zijn thans SUPER lekker :p
ik werd al misselijk bij de geur :p krijg ze met moeite binnen.. volgende keer tog maar weer banaan :p
 
Zwaar gaan kuren zodat je meer man wordt en niet begint te wenen over een beetje smaak. :trollface:
dus volgens jou zijn echte mannen mannen die kuren? jup jij hebt er echt verstand van..
 
Hogere test :) meer mannelijke symptomen

Denk dat hij dat zo bedoelt.

ot: Hoezo koop je kokos als je nog niet geproefd hebt ?:P
 
K vind het heerlijk die kokos, die van mij is van de week opgegaan.. Heerlijk met yoghurt, brinta en soms wat stukjes kokosbrood en handje noodjes. Hmm:D
 
Hogere test :) meer mannelijke symptomen

Denk dat hij dat zo bedoelt.

ot: Hoezo koop je kokos als je nog niet geproefd hebt ?:P
ik wissel gewoon wat af, kokos leek me niet slecht.. tog beter proeven in het vervolg :p
 
dus volgens jou zijn echte mannen mannen die kuren? jup jij hebt er echt verstand van..

Inderdaad, echt een kansloze opmerking....
 
ik vind de coco smaak wel 1 van de betere..
mischien wat vruchtjes bij shaken ?
 
Gewoon zo min mogelijk water bij doen en heel snel achterover gieten.
 
melk erbij doen ipv water ;)
 
Neem Cookies and cream! :D Super lekker! :D heb bijna 2 potten achter elkaar op van die smaak ^^
 
Misschien eens proberen met een dikke theelepel cacaopoeder erin, als je van bijv. Bounty houdt :)
Neem regelmatig cacaopoeder in m'n whey shake erbij, vind het zelf iig heel lekker.
 
Of scheutje ananassap erdoorheen, net een pina colada!
 
Back
Naar boven