MuscleMeat

Whey neutraal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vbrianv

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 okt 2013
Berichten
497
Waardering
60
Ik heb dus laatst een zak neutrale whey en casseine gekocht met de gedachte "dan kan ik er zelf lekker een smaak aangeven". Voorlopig krijg ik het al een week lang met moeite weg omdat ik, buiten cacao wat het nog droger maakt om, geen idee heb wat ik toe zou kunnen voegen om het smaak te geven. Ik doe er ook nog oats bij, wat het nóg droger maakt.. Iemand suggesties qua smaaktoevoeging?
 
Doe je er water of melk bij?

Misschien in de blender met melk en een banaan.

Vroeger deed ik melk, havermout, whey en scheutje chocoladesaus in de blender (zalig!).
 
vruchtenlimonade
 
Ik doe er melk bij, en bedankt voor de suggesties zover!
 
Ik zou er gewoon smoothies van maken. Banaan, melk, eiwitten en wat kaneel dan heb je een prima shake. Ga je voor massa doe je er wat noten en havermout bij :)
 
Dit is ook de reden waarom neutrale whey zelden verkocht wordt, het is een redelijk hels werkje er een echt goede smaak aan te geven :p Dus doorgaans enkel nuttig om te kopen als je er echt bereidingen mee gaat maken die een smaakloos eiwit vereisen.
 
Dit is ook de reden waarom neutrale whey zelden verkocht wordt, het is een redelijk hels werkje er een echt goede smaak aan te geven :p Dus doorgaans enkel nuttig om te kopen als je er echt bereidingen mee gaat maken die een smaakloos eiwit vereisen.
Volgens mij verkoopt het juist heel goed. Iedereen wil vandaag de dag gezond, healthy en fit zijn maar dan zonder enummers of andere bende zoals fructose. Zo dat mensen het kunnen mengen in smoothies om toch het eiwitbehoefte op te schroeven. Voor bodybuilders maakt het niet uit, maar voor die quinoakutjes zeker wel:D Soms heb je dat met een vriendin die ook eiwitten gebruikt:D
 
Volgens mij verkoopt het juist heel goed. Iedereen wil vandaag de dag gezond, healthy en fit zijn maar dan zonder enummers of andere bende zoals fructose. Zo dat mensen het kunnen mengen in smoothies om toch het eiwitbehoefte op te schroeven. Voor bodybuilders maakt het niet uit, maar voor die quinoakutjes zeker wel:D Soms heb je dat met een vriendin die ook eiwitten gebruikt:D

karma voor de term quinoakutjes :p (is het vreemd dat ik daar honger van krijg ?)

Dat terzijde is dat nu net de farce he, kopen dan pure whey, omdat er geen fructose inzit, om het dan te mengen met fruit :p waar zit de logica :p

Maar het is wel een feit. Meest voorkomende fraude in de supp industrie is namelijk het gebruik van suikers zonder die te vermelden op het label. Iedereen is zo gigantisch carbofoob geworden. En mensen die bang zijn van e-nummers die weten doorgaans al helemaal niet waar het over gaat :p Vitamine C, beta-caroteen etc, allemaal e-nummers :p

Laatst trouwens sterk artikeltje over gelezen van de Science babe over hoe idioten die dingen niet begrijpen ze ook demoniseren, vooral wat betreft eten :

http://gawker.com/the-food-babe-blogger-is-full-of-shit-1694902226?rev=1428349613882
 
Neutraal 1* emmer gekocht na 1scoop weg gegeven.
 
Ik koop altijd neutraal, gewoon opdrinken. Werkt altijd.
 
Haha, ja whey naturel is ook niet te zuipen. Nooit aan beginnen. Die 0,2% zoetstoffen die er dan inzitten, neem ik wel voor lief. Als je dan 1-2 shake per dag drinkt, is dan helemaal geen probleem.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Ik koop altijd neutraal, gewoon opdrinken. Werkt altijd.
Iets opdrinken lukt mij ook wel:cool: Binnenkort shotjes doen?:D
 
Haha, ja whey naturel is ook niet te zuipen. Nooit aan beginnen. Die 0,2% zoetstoffen die er dan inzitten, neem ik wel voor lief. Als je dan 1-2 shake per dag drinkt, is dan helemaal geen probleem.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------


Iets opdrinken lukt mij ook wel:cool: Binnenkort shotjes doen?:D

:p Ik hoor niemand klagen als ze een shot sterke drank doen.

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

karma voor de term quinoakutjes :p (is het vreemd dat ik daar honger van krijg ?)

Dat terzijde is dat nu net de farce he, kopen dan pure whey, omdat er geen fructose inzit, om het dan te mengen met fruit :p waar zit de logica :p

Maar het is wel een feit. Meest voorkomende fraude in de supp industrie is namelijk het gebruik van suikers zonder die te vermelden op het label. Iedereen is zo gigantisch carbofoob geworden. En mensen die bang zijn van e-nummers die weten doorgaans al helemaal niet waar het over gaat :p Vitamine C, beta-caroteen etc, allemaal e-nummers :p

Laatst trouwens sterk artikeltje over gelezen van de Science babe over hoe idioten die dingen niet begrijpen ze ook demoniseren, vooral wat betreft eten :

http://gawker.com/the-food-babe-blogger-is-full-of-shit-1694902226?rev=1428349613882

Haha ja. Willen ze wat kopen, maar er zit een e-nummer in. E300 :eek: ascorbinezuur, heel gevaarlijk vitamine C. Of nog erger E330...citroenzuur!

Dit is ook een leuk, glutenvrije producten. Je kan zelfs glutenvrije ananas kopen ;)

http://keuringsdienstvanwaarde.kro.nl/seizoenen/2015/afleveringen/02-04-2015
 
Als het niet van natuurlijke oorsprong is, dan is het natuurlijk gevaarlijk. Gadver al die syntetische producten, ik word er al ziek van als ik er aan denk:brew:
 
Je koopt neutral whey om er zelf een smaak aan toe te voegen. Wat is dan nog het nut van neutral whey..? Koop dan gelijk met smaak..
 
Je koopt neutral whey om er zelf een smaak aan toe te voegen. Wat is dan nog het nut van neutral whey..? Koop dan gelijk met smaak..

vooral omdat er niet bepaald een gebrek is aan smaken :p
 
Je koopt neutral whey om er zelf een smaak aan toe te voegen. Wat is dan nog het nut van neutral whey..? Koop dan gelijk met smaak..

Zodat ik niet gelijk met een pot van 1-2-5 kilo zit die me na een week de neus uit komt. Ik ben heel snel uitgekeken op een smaak, dus dacht ik, laat ik neutrale kopen zodat ik de smaken kan afwisselen.
 
Zodat ik niet gelijk met een pot van 1-2-5 kilo zit die me na een week de neus uit komt. Ik ben heel snel uitgekeken op een smaak, dus dacht ik, laat ik neutrale kopen zodat ik de smaken kan afwisselen.

En nu zit je dus et iets wat je na 2 dagen de neus uitkomt :D
 
eerder had ik ook altijd whey neutraal omdat ik er veel dextrose doorheen deed na de workout.

Anders had je vreselijke gore mix van smaken.

Nu is er gelukkig wat meer keus.
 
Back
Naar boven