AndroidHealthClinic

Whey of Caseine

Bezoekers in dit topic

justeat

Novice
Lid geworden
8 jan 2012
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
75kg
Helaas is momenteel mijn budget voor proteïne shakes erg laag. Het liefst zou ik pot whey hebben voor direct na mijn training omdat deze natuurlijk snel worden opgenomen en er op dat moment veel vraag van is vanuit je spieren. Maar ook zou ik graag een pot caseïne hebben om voor het slapen in te nemen omdat ik dan een lange afgifte van eiwitten hebben en deze het herstel en opbouw van de spieren ook bevorderen.

Ik kan momenteel maar 1 van deze 2 kiezen. Wat raden jullie mij aan?
 
gewoon een blend van de 2 dan?
 
Wat dacht je van een mooie mix? Je heb al 2 kilo voor 29,90 ;)
 
Een blend met beide eiwitten
 
gewoon een blend van de 2 dan?

Wat dacht je van een mooie mix? Je heb al 2 kilo voor 29,90 ;)

Een blend met beide eiwitten


En het voordeel van een blend is?

Te "langzaam" voor een peri workout eiwit en te "snel" voor de rest van de dag. Verders moet je bij een blend ook nog er op letten hoe de verhoudingen zijn, een caseine dominante blend heeft gewoon wat snelheid"betreft de eigenschappen van caseine.
 
Anders neem je Whey en doe je ipv van caseine bakje kwark 's avonds
 
En het voordeel van een blend is?

Te "langzaam" voor een peri workout eiwit en te "snel" voor de rest van de dag. Verders moet je bij een blend ook nog er op letten hoe de verhoudingen zijn, een caseine dominante blend heeft gewoon wat snelheid"betreft de eigenschappen van caseine.
Whey met casseine innemen vertraagt niet de opname van de whey. Komt er dus niet zo zeer op neer dat het te langzaam of te snel is, maar je moet gewoon hoger doseren wil je voldoende whey, dan wel casseine binnenkrijgen.
 
Maar vertraagd wel de maagpassage en dus de opname via darmen
 
Sorry voor de late reactie, drukke dag gehad gister.
Bedankt voor de reacties, deze zijn zeker nuttig.
Jullie zouden dus toch een blend aanraden? Zodat ik deels de whey eiwitten heb die ik na de training wil en ook een lange afgifte heb. Ik zou dan dus, afhankelijk of ik in de avond of in de middag train, ook een bak kwark kunnen eten voor de lange afgifte tijdens mijn slaap.

Een blend zou dan zijn Perfect Protein van b&f, maar hiervan is maar 20% Micellar Casein. Hebben jullie nog een aanrader?
 
Gewppm wjey.
 
Ik zit eigenlijk met het zelfde Probleem,niet zo zeer vanwege het geld maar gewoon ,waarom twee verschillende als het ook met een kan.
ik zit midden in de cut en gebruik dus tot zo ver Whey.
Het enige verschil is dat ik tijdens de traning Muscle protect van B&F inneem met goede BCAAs
Heb ik dan aan casein voldoende??? Ik heb ook Totaal Protein overwogen.:D
 
Sorry voor de late reactie, drukke dag gehad gister.
Bedankt voor de reacties, deze zijn zeker nuttig.
Jullie zouden dus toch een blend aanraden? Zodat ik deels de whey eiwitten heb die ik na de training wil en ook een lange afgifte heb. Ik zou dan dus, afhankelijk of ik in de avond of in de middag train, ook een bak kwark kunnen eten voor de lange afgifte tijdens mijn slaap.

Een blend zou dan zijn Perfect Protein van b&f, maar hiervan is maar 20% Micellar Casein. Hebben jullie nog een aanrader?

Nee Whey voor rond je training en een bak kwark voor het slapen gaan.
 
Back
Naar boven