AndroidHealthClinic

Whey Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? berry blast - waanzinig lekker & fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? s morgens en bij KH maaltijden
  • Waar heb je het supplement gekocht? B & F shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? heleboel samples en een shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 32,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten!

Mijn review:
hallo kerels,

over whey moet ik (hopelijk) geen uitleg doen hé?
de mannen van B& F hebben een nieuw whey product, waar ze nog een aantal aminos aan toegevoegd hebben en dat ze voor een messcherpe prijs op de markt gooien.

er is een thread ergens om gratis de samples te krijgen.

deze whey perfection is in principe een isolaat met toegevoegde waarde, en goedkoper. klinkt al redelijk goed hé? het is een mix van hydrolisaat en isolaat en er zit nog wat concentraat tussen ook.

voor een product als whey or eiwit shake, dat je toch al snel 3x/dag naar binnen kapt, vind ik persoonlijk de smaak het belangrijkst (na het type uiteraard). tot nu toe heb ik meestal vanille gehad, wegens de neutrale smaak en mogelijkheid om dat zelf gemakkelijk aan te passen qua smaak (beetje nesquick of zo) - in de bulk kan je dan shakes met ijsroom en banaan gaan maken enz - kan allemaal perfect met vanille

door die samples van B & F heb ik die berry blast eens geprobeerd, daarna besteld en , mannen, dat spel is verslavend :-) het is gewoon echt lekker.

een ander opmerkelijke eigenschap is dat het héél goed oplost. meestal klontert er ergens wel iets, met dit dus niet. het si echt even dik als het water waar je het in oplost, heel raar.

ik vind het dus lekker, klontert niet, is een goed product en scherp geprijsd...awel, dat noemen ze dan een winnaar hé :)

voor diegenenen die graag hun brinta mixen met whey poeder, raad ik de cookies en cream smaak aan, die 2 gaan ook samen als 2 handen op 1 buik ;)

voor mij een 10.

image.php.jpeg
 
Deze review rammelt echt aan alle kanten, te fout voor woorden.
Heb je het product eerst wel goed bekeken alvorens het kopen/review schrijven? Je tekst zegt van niet.
 
heb hem ook besteld fresh berry smaak word smullen met havermout
 
Vind het ook een 10 waard
 
Hij heeft alleen de verhoudingen van de soorten whey door elkaar.
Alhoewel ik weer ergens las dat er qua opnamesnelheid weinig verschil zit tussen isolaat en concentraat. Hydrolisaat is dacht ik nog weinig bekend over.
 
Deze review rammelt echt aan alle kanten, te fout voor woorden.
Heb je het product eerst wel goed bekeken alvorens het kopen/review schrijven? Je tekst zegt van niet.

wat? het IS een mix van isolaat,, hyrolisaat en concentraat met toegevoegde aminos - wat is het probleem?
 
Het is grotendeels concentraat, weinig isolaat en hydrolisaat.
Niet dat dat uitmaakt, gaf alleen antwoord op klaas2 die aangaf dat de tekst niet klopte :)
Ik val je niet aan ofzo :P
 
Het is grotendeels concentraat, weinig isolaat en hydrolisaat.
Niet dat dat uitmaakt, gaf alleen antwoord op klaas2 die aangaf dat de tekst niet klopte :)
Ik val je niet aan ofzo :P

mijn antwoord was aan klaas hoor - maar hoe zie jij dan dat het grotendeels concentraat is ? ik vind alleen terug dat het een mix is ???
 
mijn antwoord was aan klaas hoor - maar hoe zie jij dan dat het grotendeels concentraat is ? ik vind alleen terug dat het een mix is ???

90% concentraat en 5% isolaat & 5% hydro (volgens Ilco van b&f)

Heb hem ook nu trouwens...;)
 
In een blend kijk je logischerwijs naar het geheel, de inhoud en het eiwitgehalte per 100 gram, eigenlijk simpel. Dan zijn er zeer weinig merken die meer isolaat bevatten in de blend als Whey Perfection of er zitten andere ingredienten in waardoor het eiwitgehalte per 100 gram weer omlaag gaat maar daar heb je zeker niets aan.

Dan blijkt dat Whey Perfection qua kwaliteit-smaak-prijs verhouding momenteel echt de beste koop is.

Samenstelling per shake;
(maatschep van 28,0 gram)
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

en de lekkerste smaken:zuip:
 
90% concentraat en 5% isolaat & 5% hydro (volgens Ilco van b&f)

Heb hem ook nu trouwens...;)

ok thanks, dat wist ik niet.

toch met ik zeggen dat er meer variabelen zitten aan het hele concentraat/isolaat verhaal.

als ik teveel eiwitten tegelijk naar binne krijg, eindigen die per definitie in de pot - deze shake lijkt dat op de een of andere manier te omzeilen ??? mss omdat ie zo goed oplost??

de mate waarin iets oplost en/of verteert speelt ook mee, of ben ik nu helemaal zot?


ik heb, voor mijzelf, het gevoel dat ik dit beter verwerk dan mijn isolaat.
daarnaast, ik doe gewoon 2 scheppen van dit ipv 1 schep isloaat, ben ik altijd nog beter uit :)
 
Ik vind hem ook heel erg lekker! Abnormaal lekker eigenlijk is die! Zonder te overdrijven de lekkerste whey die ik ooit heb gedronken en heb er toch wat versleten. Niet te zoet en niet te chemisch gewoon de smaak die je kiest die krijg je ook en je drinkt hem makkelijk in 3/4 keer op en lekker rustig, omdat het gewoon meer een lekker tussendoortje is :D

Ook nog is perfect om door je kwark te gooien! Het is fijn spul en lost vrijwel direct op.

TOPPER!
 
Dat word maandag pas samples, zul je altijd hebben. Ben je 1uurtje weg en dan komen ze langs :P
 
Laatst bewerkt:
Met koud melk is hij eigenlijk net zo lekker als de MacDonalds shake haha. Vooral fresh beryy mmmmmmmm.

Ik geef het een 9/10.
 
Woensdag de eerste samples nemen :D
Ben benieuwd, denk volgende week maandag meteen bestellen. Rot koninginnedag :P
 
Cookies&Cream= best whey ever!!:D
 
Cookies&Cream= best whey ever!!:D

Die cookies en cream vond ik ook heel lekker, net als de fresh berry.
Zit nu te twijfelen welke ik nou moet bestellen.
Of ik zal ze allebei gewoon bestellen:D.
 
Die cookies en cream vond ik ook heel lekker, net als de fresh berry.
Zit nu te twijfelen welke ik nou moet bestellen.
Of ik zal ze allebei gewoon bestellen:D.

:klink:
 
Back
Naar boven