Fitness Seller

Whey Perfection

Bezoekers in dit topic

Dus een banaan met een wheyshake na het trainen is dus niet goed? :S

Een whey met een banaan, kan best.... Is maar net wat je zelf lekker vindt.
Persoonlijk hou ik meer van een stevigere post-workout die bij mij bestaat uit een Magnificent Post-workout, Whey perfection en een bak kwark
 
Een whey met een banaan, kan best.... Is maar net wat je zelf lekker vindt.
Persoonlijk hou ik meer van een stevigere post-workout die bij mij bestaat uit een Magnificent Post-workout, Whey perfection en een bak kwark

Dan hou ik het toch gewoon op de banaan en daarna de whey ;)
 
Een whey met een banaan, kan best.... Is maar net wat je zelf lekker vindt.
Persoonlijk hou ik meer van een stevigere post-workout die bij mij bestaat uit een Magnificent Post-workout, Whey perfection en een bak kwark


Knap dat je nog serieus kan antwoorden :p
 
Mensen proberen te helpen en zelf meer leren, maar niet om alles voor te kauwen voor iemand.;)

Dat hoef je voor mij ook niet, en daar vraag ik ook niet naar.
Ik vraag alleen of iets een slimme keuze is, en als jij niet serieus kan antwoorden, dan moet je niet op zo'n forum komen, of iig niet dit topic. Bedankt.
 
Mensen proberen te helpen en zelf meer leren, maar niet om alles voor te kauwen voor iemand.;)

Ho ho dit is wel een Bodybuilding forum hé, je moet er vanuit gaan dat de meeste personen hier al de nodige ervaringen hebben. Anders zou het fitness forum ook maar overbodig zijn ;)
 
Eet je avond eten, wacht 2 uur, ga trainen, ga op je dooie gemakje naar huis, mik wat eiwitten en koolhydraten naar binnen(whey+banaan is prima), en je bent klaar.
Maak het niet zo moeilijk..

En ga niet zo lopen te twijfelen na elke reactie of je banaan en whey goed zijn

Eet 2 uur voor het trainen en na het trainen, en maak je verder niet druk.
 
Back
Naar boven