XXL Nutrition

Whey poeder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

X20XER

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2008
Berichten
91
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Is het eigenlijk een probleem om meerdere keren per dag whey eiwit te gebruiken? Eerst at ik veel kwark en echte ei-wit... maar zo'n whey shake'je is toch wel iets makkelijker...
 
geen probleem om meerdere whey shakes te nemen.. al neem je er 4.

het is alleen geen vervanging van je normale eetpatroon, die kun je het beste gewoon aanhouden. whey is gewoon een goede toevoeging.
 
Je kunt ook een Proteine Blend (whey + casseine) nemen ipv Whey ivm de opname.
 
zou 1-3 shakes per dag nemen max. beter nog: 1-2. Tenzij je heel goedkoop bulkwhey koopt, of gesposerd wordt door BSN of zo....
 
zou 1-3 shakes per dag nemen max. beter nog: 1-2. Tenzij je heel goedkoop bulkwhey koopt, of gesposerd wordt door BSN of zo....

ik denk dat je met whey 1 van de goedkoopste eiwitbronnen te pakken hebt... maar ik zou zo max 3 shakes nemen. Overdag kan je wel beter kiezen voor een blend zoals onze protein80 ei-melk-whey eiwit.
 
's ochtends dus whey instant, rest van de dag protein 80 als ik t goed lees, of gewoon kwark en eieren kipfilet etc...
 
's ochtends dus whey instant, rest van de dag protein 80 als ik t goed lees, of gewoon kwark en eieren kipfilet etc...

eiwitten uit je voeding is het prima... vlees, vis en kip ... eieren kan ook .. kwark is ook ok. hoewel ik het zelf niet eet.

pro80 is prima als aanvulling als je niet kom aan je dagelijkse hoeveelheid.
 
Is het eigenlijk een probleem om meerdere keren per dag whey eiwit te gebruiken? Eerst at ik veel kwark en echte ei-wit... maar zo'n whey shake'je is toch wel iets makkelijker...

Het moet ni altijd gemakkelijk gaan, eiwitten uit voedsel is beter.
Je gaat toch ni 6 keer per dag een eiwitshake drinken ipv kip, kalkoen etc..
 
Dat was meer in de situatie als ik bv moeilijk met werk zit.. om 18:00 heb ik altijd iets van "echt" vlees, groente en aardappelen/rijst/pasta o.i.d.
 
Back
Naar boven