MuscleMeat

Whey protein Bodylab

  • Topic starter Thiaz
  • Startdatum
  • Reacties 54
  • Weergaven 7K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Thiaz

Novice
Lid geworden
15 sep 2019
Berichten
2
Waardering
0
Hoi allemaal,

Ik ben sinds 4 maanden terug bezig met krachttraining en kan zeggen dat het me prima bevalt.
Naast m'n voeding zou ik graag nog een eiwitshake bijnemen.
Na wat zoeken kwam ik op de site van Bodylab terecht en naast hun groot aanbod supplementen zag ik dat ze ook whey proteïnen aanbieden en vroeg me gelijk af of dit kwaliteit is.

Iemand ervaring mee ?
 
Persoonlijke favoriet met beste prijs/kwaliteit verhouding is bulkpowders. 1x in de maand geven ze 40 % korting. 5kg whey voor net onder de 50 euro.
 
Deze ga ik onthouden. Bedankt!
Anders nog iemand van jullie ervaring met het merk Bodylab, en dan in het bijzonder hun whey ?
 
Bodylab is niet zo populair hier ,ga voor Bulkpowders of MyProtein en als je geld teveel hebt kies je voor XXL ,ben je een arme tokkie zoals mij

dan is de Action een goede keuze ,Whey en creatine
 
Het is niet zo zeer dat de Bodymass Whey van de Action goedkoop is want als BulkPowders een goede kortingsactie heeft staan dan is 2.5kg whey daar niet veel duurder dan de 2kg pot in de Action, dus per 1kg of per 2kg Whey bekeken is de Action even duur als BulkPowders ALS BulkPowders minstens een 45% korting heeft lopen.

Voordeel van de Action is je kan gewoon binnen wandelen en je pot meteen mee naar huis nemen en beginnen, BulkPowders is toch 4-6 dagen naar BE/NL.
Nog een voordeel is dat de waardes van de Action Whey gewoon heel goed zijn, 24g protein per 30gram scoop is even goed als de mainstream Whey van Bulk en even goed dan Optimum Nutrition, en hun Whey scoort ook goed in labtests dus je weet dat ze niet ''shady'' doen met het label op de pot.
En nog een voordeel is dat de beperkte smaken in de Action wel gewoon goed proeven, echt heerlijk ga ik shakes nooit vinden maar vanilla proeft wel naar bv vanilla ijs ( als je met melk mixed ) en chocolade proeft ook prima, Aardbei heb ik nog niet gehad.

Nadeel van de Action Bodymass Whey is dat de smaken beperkt zijn ( zoals ik hierboven zei ) Vanille/Aardbei/Chocolade in 700gram potten en ik geloof enkel Vanille en Aardbei in de 2kg potten ( of alleen Vanille en Chocolade )
Prijs/kwaliteit staan Action en BulkPowders zowat op hetzelfde niveau, de keuze is aan jou welke smaak je wilt ( als dat iets anders is dan Vanilla/Aardbei/Chocolade dan ge je naar BulkPowders moeten ipv de Action ) maar ik zou gewoon die van de Action als 1ste proberen.
 
Voordeel van de Action is je kan gewoon binnen wandelen en je pot meteen mee naar huis nemen en beginnen,

dit is voor mij een grote plus en ik ben eigenlijk al wel een tijdje echt klaar met die andere supplementenstores =gebakken lucht
 
Laatst bewerkt:
Het is niet zo zeer dat de Bodymass Whey van de Action goedkoop is want als BulkPowders een goede kortingsactie heeft staan dan is 2.5kg whey daar niet veel duurder dan de 2kg pot in de Action, dus per 1kg of per 2kg Whey bekeken is de Action even duur als BulkPowders ALS BulkPowders minstens een 45% korting heeft lopen.

Voordeel van de Action is je kan gewoon binnen wandelen en je pot meteen mee naar huis nemen en beginnen, BulkPowders is toch 4-6 dagen naar BE/NL.
Nog een voordeel is dat de waardes van de Action Whey gewoon heel goed zijn, 24g protein per 30gram scoop is even goed als de mainstream Whey van Bulk en even goed dan Optimum Nutrition, en hun Whey scoort ook goed in labtests dus je weet dat ze niet ''shady'' doen met het label op de pot.
En nog een voordeel is dat de beperkte smaken in de Action wel gewoon goed proeven, echt heerlijk ga ik shakes nooit vinden maar vanilla proeft wel naar bv vanilla ijs ( als je met melk mixed ) en chocolade proeft ook prima, Aardbei heb ik nog niet gehad.

Nadeel van de Action Bodymass Whey is dat de smaken beperkt zijn ( zoals ik hierboven zei ) Vanille/Aardbei/Chocolade in 700gram potten en ik geloof enkel Vanille en Aardbei in de 2kg potten ( of alleen Vanille en Chocolade )
Prijs/kwaliteit staan Action en BulkPowders zowat op hetzelfde niveau, de keuze is aan jou welke smaak je wilt ( als dat iets anders is dan Vanilla/Aardbei/Chocolade dan ge je naar BulkPowders moeten ipv de Action ) maar ik zou gewoon die van de Action als 1ste proberen.

aandelen in action ? Of zoals de elite zegt : A-C tion:p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zijn er onafhankelijke labtests beschikbaar van die meuk van de Action?


Nog een voordeel is dat de waardes van de Action Whey gewoon heel goed zijn, 24g protein per 30gram scoop is even goed als de mainstream Whey van Bulk en even goed dan Optimum Nutrition, en hun Whey scoort ook goed in labtests dus je weet dat ze niet ''shady'' doen met het label op de pot
 
Bodylab, Bulkpowders, XXL Nutrition, MyProtein zijn allemaal meer dan prima.

Die van de Action heb ik nog nooit op maar schijnt niet slecht te zijn.
 
Body en fit zou ook niet slecht zijn :roflol:


Action heeft gewoon goede resultaten behaald in onafhankelijke testen


(de Spectrum verf die ze verkopen komt ook gewoon bij akzo-nobel vandaan (groot-ammers))


geen topkwaliteit maar goed genoeg voor average joe
 
Laatst bewerkt:
Zijn er onafhankelijke labtests beschikbaar van die meuk van de Action?


in de test : ''Het eiwit gehalte in droge stof is 82.0%'' , de pot zelf claimed 81.2% ongeveer voor hun strawberry flavour dus prima spul, er is ook geen sprake van Amino spiking in de Action Whey dus prima in orde, enige wat je als downside kan zetten is limited smaken te verkrijgen maar je kan ook niet alles in de Action hebben :P

Ik heb jaren geleden altijd Optimum Nutrition gold gekocht en erna XXL maar nu zit ik al een paar maanden op die van de Action en merk 0 verschil, ook makkelijk om de hoek ( 10 min afstand ) dus prima als de pot leeg is voor een nieuwe.
 
merk 0 verschil,

De vraag is zou je verschil uberhaupt merken ookal was het complete lucht wat je naar binnen gooide? Heb toch altijd m'n vraagtekens als mensen claimen iets te merken van supps zoals multivits of eiwitpoeder.
 
De vraag is zou je verschil uberhaupt merken ookal was het complete lucht wat je naar binnen gooide? Heb toch altijd m'n vraagtekens als mensen claimen iets te merken van supps zoals multivits of eiwitpoeder.

Je kan weinig merken van gewoon wat extra protein he, we zijn hier ook geen pre work out aan het omschrijven of dergelijke maar gewoon een droge stof die je per 30 gram 24gram protein oplevert dus tja.
Heb je het nodig ? Nee zeer zeker niet, eet van A en B wat extra en je hebt ook 24g protein binnen, maar een shake van goede kwaliteit aan lage prijs is gewoon handig want dan kost 24gram protein je iets van een 33 cent, als ik de supermarket binnen wandel met 33 cent koop ik niets wat 24g protein bevat voor dat geld.

Met verschil bedoel ik dan ook meer dat ik met die van de Action me niet slecht voel of dergelijke tov die van de XXL of ON of Bulk, voor de rest blijft het gewoon x gram eiwit en niet meer niet minder, over whey protein kan je ook niet zo veel discussie voeren als over bv pre workout drinks of zo.
Ik gaf gewoon mijn mening + een link naar de labtest van dat Bodymass action spul omdat iemand vroeg of er een test was op gedaan.
 
De vraag is zou je verschil uberhaupt merken ookal was het complete lucht wat je naar binnen gooide? Heb toch altijd m'n vraagtekens als mensen claimen iets te merken van supps zoals multivits of eiwitpoeder.


100% zeker dat ik het verschil merk tussen dagen dat ik mijn vitamine B complex op heb of niet ,een wereld van verschil ,

(samen met levertraan en zink het enigste wat ik supplementeer) Arginine wel of niet op trainingsdagen merk ik ook aan de pomp


te weinig eiwitten uit poeder of voedsel merk je natuurlijk ook aan een wat minder herstel en in de daarop volgende trainingen,

dat is een no brainer
 
Action crew checking in
Prima vanille smaak
 
Back
Naar boven