AndroidHealthClinic

Whey protein Bodylab

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat beide, B&F en XXL lak hebben aan wat de harde kern denkt. Omzet maken ze toch wel
 
B&F zat zelf in het complot? :roflol:
Wat betreft de producten kan ik mij wel in je vinden ja, let nooit zo op nieuwe producten. Maar wist niet dat ze ondertussen al zoveel meuk hadden
 
Unpopular opinion die misschien wel een discussie losbreekt: ik geloof eigenlijk ook helemaal niet in het B&F schandaal van een paar jaar terug. Het kwam voor mij allemaal een beetje te "convenient" over. En we zijn er allemaal ingetrapt :roflol:

Denk wat je wilt, maar dat is wat ik denk.


Dit!

Wil je soms een ban? Volgens de huisregels van dit forum moet je B&F bashen in elke post over supplementen en XXL ophemelen als beste merk ter wereld.
 
Ik denk dat beide, B&F en XXL lak hebben aan wat de harde kern denkt. Omzet maken ze toch wel
Dit is zeker waar, iedereen moet kopen waar diegene zich goed bij voelt.

Wil je soms een ban? Volgens de huisregels van dit forum moet je B&F bashen in elke post over supplementen en XXL ophemelen als beste merk ter wereld.
Ban me maar, I'll take it :D
 
XXL is verre van geweldig en biedt veel onzin aan, maar hun eigen eiwitrepen sma(a)k(t)en geweldig, beter dan alle andere merken die ik geproefd heb.
 
XXL is verre van geweldig en biedt veel onzin aan, maar hun eigen eiwitrepen sma(a)k(t)en geweldig, beter dan alle andere merken die ik geproefd heb.
De repen zijn goed! Echter zeg ik het nog een keer: Bulkpowders repen zijn superieur :cool:

maxresdefault.jpg
 
Dan ga ik die eens proberen, die heb ik nog nooit gehad.
 
De 6 layer van MP al geprobeerd? De repen zijn niet zo speciaal meer om eerlijk te zijn
 
Iemand die 'mijdt ik' schrijft is zelf de tokkie!!
Wel een tokkie met een afgeronde universitaire opleiding dan. Ik denk dat het vooral luiheid is van mijn kant. Zal er voortaan wat beter op letten. Mijn excuses.
 
De vergelijking met B&F zal je niet in dank af worden genomen door sommigen.
Vooral omdat veel mensen die al wat langer meegaan, hierbij aan 'Whey Perfection Gate' (de sjoemel-whey) denken. Maar dat is niet wat je bedoelt, begrijp ik.
 
XXL is verre van geweldig en biedt veel onzin aan, maar hun eigen eiwitrepen sma(a)k(t)en geweldig, beter dan alle andere merken die ik geproefd heb.

Vandaag eens voor het eerst zo een reep op de fitness genomen uit de automaat, geloof dat het van Nxt Level was, was een raspberry cheesecake reep met witte chocolade en die was ook gruwelijk lekker.
Wel 2.70 euro per stuk dus dat was wel even zuur tov de 99 cent voor de Kruidvat versie met cookies and cream smaak :D
Ga ik vanaf nu wel eens af en toe nemen voor de smaak maar 2.70 is me wel wat te duur voor een eiwit reep elke dag, zoals een echte tokkie dan toch maar 99 cent in het Kruidvat en mijn Whey uit de Action :emo:
 
Ik snap sowieso niet hoe de fuck een reepje die je in 5 seconden op hebt bijna 3 euro kan kosten. Dan ben je toch een oplichter
 
Het is gewoon een ''duurdere'' soort denk ik, op hun eigen site kosten ze ook 30 euro voor 15 repen, dan is het ''maar'' 2 euro, neem aan dat de fitness zelf ook nog een klein procentje wilt nemen om ze te stocken in een vending machine :D
Nuja de smaak was heel goed maar zelfs aan 2 euro per stuk blijft de tokkie in mij leven en zegt '' 99 cent in het Kruidvat '' :roflol:

Ik vind eiwit repen zowiezo een rip, als je naar de meer bekendere gaat zijn ze allemaal wel rond de 2-2.20 per stuk als je in bulk koopt op hun site, en uiteindelijk net als met shakes vind je die 16-20 gram protein van zo een reep ook wel in een blik tonijn van 1 euro.
Maar ja soms gewoon handig en eens lekker als je niet de verkeerde koopt :emo:
 
op zich valt het allemaal wel mee wat je kwijt bent aan eiwit gerelateerde supplementen ,

vooral in vergelijking met wat die amateurvoetballers elke week kwijt zijn aan hun "eiwitten" die uit een tap komen
 
De whey van Mutant is ook een goeie, vond ik qua smaak ook wel de beste die ik tot nu toe heb gehad.
 
Back
Naar boven