MuscleMeat

Whey Protein van Etixx: Mening gevraagd aub !

Bezoekers in dit topic

MVE96

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2013
Berichten
53
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
73kg
Dag iedereen,

Ik zou graag beginnen met het nemen van eiwitshakes, aangezien ik met mijn gewone dagdagelijkse voeding onmogelijk de nodige eiwitten kan innemen die mijn lichaam tijdens de bulk nodig heeft. (Mijn moeder ziet het niet zitten om elke dag zoveel kip te kopen...)


Mijn moeder is apotheker en zei dat ze in haar zaak eiwitten verkoopt, deze zijn van het merk 'Etixx Sports Nutrition' , ziet er wel een degelijk merk uit, aangezien veel sportbeoefenaars (ook professionelen) deze supplementen gebruiken.

Nu vroeg ik mij af wat jullie vinden van hun whey protein: http://www.etixx.be/index.php?ID=99&prod=7
ziet hij er goed uit? Of is het toch beter dat ik bijvoorbeeld de whey perfection van B&F zou nemen?

Mvg Michiel

PS: Het voedingsschema dat ik volg, vind u in de bijlage
 

Bijlagen

  • Map1.xlsx
    100 KB · Weergaven: 85
Etixx is topkwaliteit! Wel aan de dure kant dacht ik?
 
Etixx is topkwaliteit! Wel aan de dure kant dacht ik?

Oh, dan zal ik aan mijn moeder wel voorstellen om gewoon proteïne van body en fit te nemen ;-)
Zou je me een bepaalde whey proteïne kunnen aanraden?
 
Met Whey Perfection neem je de Whey van Volac (de hoogste aangeschreven producent in Europa). Daarmee zit je dus altijd 100% goed. Kwaliteit en smaak tot in perfectie:). We hebben eventueel ook variety boxen waarmee je voordeelig je favoriete smaak kan bepalen. Whey Perfection is er in 30 smaken dus je favoriete smaak zit er altijd tussen:)
 
Met Whey Perfection neem je de Whey van Volac (de hoogste aangeschreven producent in Europa). Daarmee zit je dus altijd 100% goed. Kwaliteit en smaak tot in perfectie:). We hebben eventueel ook variety boxen waarmee je voordeelig je favoriete smaak kan bepalen. Whey Perfection is er in 30 smaken dus je favoriete smaak zit er altijd tussen:)

Bedankt, ik zal het overwegen om bij jullie te bestellen ;-)
 
Etixx is het hyperdure sportmerk van Omega Pharma. Je betaalt eigenlijk de prijs van de verdeling via apotheken. Je zult een gelijkaardige kwaliteit hebben voor veel minder geld bij een van de drie grote verdelers in Nederland, en ze bieden alle drie gratis verzending aan.
 
Kijk, wat dit product is, is gewoon:
- wei-eiwit
- multivitamine
- creatine.


- Creatine monohydraat 833 mg --> Zwaar ondergedoseerd! Je hebt 5gram/dag nodig imo.
- eiwit is oké, maar pure whey blijft gewoon pure whey, dat hoeft niet zo duur te zijn
- vitaminen en mineralen zijn ook goed, maar koop dan gewoon goedkope multivitaminen.

Ik stel het volgende voor:

-pure whey (neem de goedkoopste die je kan vinden, ik stel voor: die van Body en fit )
- Creatine monohydraat (neem gewoon creapure van Body en fit, tien à 15 euro voor een halve kilogram!)
- Multivitaminen (de goedkoopste vind je ook bij body en fit , of gewoon in de Action! Daar zijn ze nog goedkoper!)


Conclusie
Hetgene wat in die shakes van 'Etixx Sports' zit , koop je beter apart van goedkopere merken.
Dan heb je ten eerste betere kwaliteit (800mg creatine is gewoon belachelijk) en,... het zal veel goedkoper zijn!
 
Back
Naar boven