Fitness Seller

Whey Protein (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Weet iemand waar ik online de goedkoopste Whey Protein kan kopen?
ik betaal nu 28 euro per 750 gram
 
Ik betaal 55 euro voor 2000 gram, check de banner hierboven
 
Ik betaal 49 euro voor bijna 3 kilo, het is ook nog eens A-merk Ultimate Nutrition
 
Optimum Nutrition: ongeveer 10,50 euro per kg exclusief BTW en verzendkosten.. dus rond 15 euro/kg.. shit, keek net even en het bleek 19 euro/kg te zijn geweest (dan reken ik de verzendkosten voor het kilootje glutamine even niet mee).

Laat het uit de VS komen dus.. de verzendkosten zijn torenhoog maar het blijft goedkoper (en van betere kwaliteit) dan in Nederland.

Espi, geen cent te veel hè :wave:
 
Laatst bewerkt:
waar bestel jij het Espi?
 
niemand die een site weet?
 
Kijk even op www. perfectbody.nl
 
thnx voor de tip CCNP maar eigelijk zoek ik een site waar
het Whey Protein nog goedkoper is, ik betaal me scheel aan die troep.
 
goedkope whey huh? mmm, denk niet dat je ver onder de prijs van perfectbody kunt gaan.whey protein is kwaliteitsvoeding en kwaliteitsvoeding is nu eenmaal duur... of je moet naar een goedkoop B-merk kijken en het risico lopen dat ermee geknoeid is (bloemsuiker e.d.)

Luca
 
Ik heb hier twee potten Twinlab liggen van ong een kilo...54.50 per stuk. :grumble: Ik bedoel maar, die prijzen die de anderen noemen vallen dus wel mee.

Hoeveel van dat spul gebruik je trouwens? Want voor ongeveer 60 euro kan je van J-tech of EAS een grote pot halen die wel een maandje ofzo mee gaat. Geen slechte prijzen en best wel goed spul dacht ik zo. Voor (nog) minder geld krijg je volgens mij dan ook whey van mindere kwaliteit. Erg veel lager kunnen ze in NL volgens mij niet gaan met die prijzen, zeker niet bij import.
 
Originally posted by axestream
Ik heb hier twee potten Twinlab liggen van ong een kilo...54.50 per stuk. :grumble: Ik bedoel maar, die prijzen die de anderen noemen vallen dus wel mee.

Hoeveel van dat spul gebruik je trouwens? Want voor ongeveer 60 euro kan je van J-tech of EAS een grote pot halen die wel een maandje ofzo mee gaat. Geen slechte prijzen en best wel goed spul dacht ik zo. Voor (nog) minder geld krijg je volgens mij dan ook whey van mindere kwaliteit. Erg veel lager kunnen ze in NL volgens mij niet gaan met die prijzen, zeker niet bij import.

Alleen s´morgens vroeg en in mijn workout shake.
Maar toch gaat het altijd behoorlijk snel met die troep.
BB is een dure sport.
 
Laatst bewerkt:
Ik geef liever mijn bron niet.. anders gaat iedereen daar bestellen en het is maar een klein firmaatje.
Er is al 1 bestelling verloren gegaan en de man was toen zo aardig om het nog een keer op te sturen.. dat is zo fijn van een persoonlijk contact.. alleen moest ik het toen zelf mee nemen omdat het naar SF werd gestuurd, vanwaar ik terug naar Londen vloog.. Als die fiets niet gestolen was geweest, had ik nog een groot transportprobleem gehad ook: 2 grote 2,5 kg potten en 1 kg pot glutamine! Vorige keer was er een zak gestuurd van 10lbs (4,5 kg) dus die potten verbaasden me nu wel. Heb ze toen in zakjes van 100g verpakt..

Espi
 
Originally posted by prinsjj
Ik betaal 49 euro voor bijna 3 kilo, het is ook nog eens A-merk Ultimate Nutrition
Heb je ook een adres waar je dat haalt prinsjj ?
 
Originally posted by Big Steve
Weet iemand waar ik online de goedkoopste Whey Protein kan kopen?
ik betaal nu 28 euro per 750 gram

Ik zag toevallig deze site: http://www.fitnessfood.nl/index.html?target=dept_2.html&lang=nl

Geen idee hoe de kwaliteit is, maar 4.5 kg voor 80 euro is niet duur! Als er iemand is die dit spul neemt, laat effe weten wat je er van vindt! Dan weet ik dat voor mezelf voor de volgende keer dat ik mijn pot leeg heb ;)
 
eiwit eiwit eiwit eiwit

Ik heb ook whey van perfectbody. Is wel goed te doen maar kost 24euri voor 0,75kg. is dus 32e per kilo! vind dat wel veel. Waar o waar is dit te bestellen voor een lagere prijs?
En casseinaat lees ik ook telkens in threads maar begrijp nog niet helemaal wat dat is. zijn hier shakes mee te maken hoe kom ik er aan en wat kost het?
D..
 
Back
Naar boven