MuscleMeat

Whey Proteïne + Creatine

Bezoekers in dit topic

Cochise

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Vaak wordt in dit forum gesproken over A-merken wat betreft Whey Proteïne. Ik had voorheen M Double You en nu dus Muscle Max als merk, maar zou bij god niet weten of het nu A-, B- of C-merken zijn. Wie kan me daar eens meer over vertellen?

Hetzelfde geldt voor Creatine, waar kun je ergens zien wat merk nu goed is en wat minder ????

Originally posted by Cochise
Vaak wordt in dit forum gesproken over A-merken wat betreft Whey Proteïne. Ik had voorheen M Double You en nu dus Muscle Max als merk, maar zou bij god niet weten of het nu A-, B- of C-merken zijn. Wie kan me daar eens meer over vertellen?

Hetzelfde geldt voor Creatine, waar kun je ergens zien wat merk nu goed is en wat minder ????

Eas, ultimate Nutrition zijn A-merken, sommige zien M Double You ook als A-merk, ik ben het daar niet mee eens, ik vind het meer een B-merk.

Zelfde geld voor creatine..

Groet

Levrone@

A-merken zijn gewoon de grote echt bekende merken
B-Merken zijn de iets kleiere, meestal alleen in europa bekende merken
C-Merken is gewoon alles wat hierbuiten valt

Er hoeft geen kwalitatief verschil te zitten tussen een duur A merk en een C merk, maar vaak is het wel zo dat als het te goed is om waar te zijn ...........

Originally posted by 3XL
A-merken zijn gewoon de grote echt bekende merken
B-Merken zijn de iets kleiere, meestal alleen in europa bekende merken
C-Merken is gewoon alles wat hierbuiten valt

Er hoeft geen kwalitatief verschil te zitten tussen een duur A merk en een C merk, maar vaak is het wel zo dat als het te goed is om waar te zijn ...........

Voor iemand die al jaren in dat wereldje zit, zal dat idd wel gesneden koek zijn, maar voor mensen als ik, die zeg maar een jaartje zich bezighouden met creatine/proteïne gaat dat nog niet op, dus hoe zou ik moeten weten wat A, B of C is?

Mooist zou zijn, als ergens te lezen stond in welke categoriëen de bepaalde produkten allemaal vallen, alleen heb ik nu wel een beetje de indruk, dat de één een produkt een A-merk vindt en de ander weer een B-merk! Wordt er dus niet duidelijker op en lijkt meer gevoelsmatig te zijn ...

tja, de een vindt het een a-merk en de ander een b-merk, het best koop je gewoon producten waar anderen een goede ervaring mee hebben.

Dat A- en B- merken verhaal heeft in mijn ogen ook wel degelijk te maken met de kwaliteit van de producten. Tis niet alleen de naam...zeker niet.

Maar welke kun je nu het beste nemen ? Er zijn echt ontiegelijk veel merken op de markt die allen beweren dat ze de beste zijn. Helaas heb ik niet te tijd, zin en het geld om ze allemaal 1 voor 1 langs te gaan. Maw, welke gebruik jij en zou jij die aanraden aan anderen ? :)

Koop EAS of ultimate Nutrition, het is niet duurder als ander merken en daarbij is het A-kwaliteit

Beter kun jet het niet hebben, mdy is duur en niet echt goed vind ik zelf

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven