MuscleMeat

Whey Proteïne

Cochise

Cool Novice
Waardering
0
Voorheen had ik altijd Whey Proteïne van M Double You, nu echter via een kennis Muscle Max Body Builder Whey Proteïne.

Dit is verpakt in een plastic zak (rood/blauw) en gekocht bij Hercules in Groningen.

Mijn vraag:

Is hier sprake van veel kwaliteitsverschil en zo ja, waar zit het hem dan in? Wel is de inhoud een stuk groter dan die van M Double You en ook nog eens goedkpoper, dus neig je te zeggen, dat de kwaliteit dan ook wel minder zal zijn. Of valt dat best mee?

Fout nummer 1: Jij probeert de kwaliteit van een product dus aan zijn prijs te knopen? Dure supps en dure merken hoeven zeker niet beter te zijn.

Kwaliteit zit m vooral in de ingredienten. En tja...die zijn niet eens altijd duidelijk van het label te halen. Beetje jammer. Kijk gewoon wat het het meest in trek is.

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by Robin
Fout nummer 1: Jij probeert de kwaliteit van een product dus aan zijn prijs te knopen? Dure supps en dure merken hoeven zeker niet beter te zijn.

Kwaliteit zit m vooral in de ingredienten. En tja...die zijn niet eens altijd duidelijk van het label te halen. Beetje jammer. Kijk gewoon wat het het meest in trek is.

Enig idee waar je die info kunt vinden?

hmm das erg goedkoop! tenminste hoeveel zat erin? 750gr?

Originally posted by Cochise

Enig idee waar je die info kunt vinden?

Op de verpakking, en anders nazien of je ergens op internet informatie over de fabrikant kunt vinden. Vaak is er wel ergens iets over te vinden. Eventueel een site waar ze het verkopen...

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by Robin

Op de verpakking, en anders nazien of je ergens op internet informatie over de fabrikant kunt vinden. Vaak is er wel ergens iets over te vinden. Eventueel een site waar ze het verkopen...

Er zaten geen grote verschillen tussen die van Muscle Max en die van M Double You, naar ik me weet te herinneren. Alleen las ik wel iets over Vet (4 gram geloof ik) bij die van Muscle Max, waar dat bij die van M Double You niet aanwezig was.

Stom genoeg heb ik die zak weggegooid, omdat ik de inhoud overgekieperd heb in een lege bus van M Double You, waar het mooi inpastte (750 gr)

Terug
Naar boven