Fitness Seller

Whey shake gekocht. Wanneer is het de best om te drinken?

Bezoekers in dit topic

silaswilk

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 nov 2009
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
7%
Ik krijg vandaag als het goed is mijn whey shake binnen van http://www.eiwitpoeder.nl zie bijlage.

Maar nu weet ik niet wanneer het beste is om het te gebruiken.
Mijn doel is om meer spiermassa te krijgen.
ik train momenteel al 12+ maanden.

Hoop dat iemand mij veder kan helpen, hoe of wat

Thnx!

whey-shake.jpg
 
Laatst bewerkt:
ten eerste... koop bij de sponsors van dit forum, vééél goedkoper!

's morgens bij het ontbijt, voor en na de training
 
dus jij bestelt zomaar wat zonder je eerst een beetje in te lezen?

als je van eiwitshakes al geen verstand hebt, zul je ook wel een voedingsschemavan lik me vestje hebben en zal die eiwitshake je echt geen verschil gaan maken dat je ineens buffeltje gaat worden. Dus ik zou als ik jou was eerst maar eens naar je voeding gaan kijken, als die goed genoeg is, dan pas ga je verder kijken.

Maar goed,

eiwitshake:

-smorgens bij ontbijt
- voor of na de training
- voor het slapen gaan (maar dan het liefst een eiwit met langzame afgifte zoals miccelar casseine) of ipv een shake gewoon magere kwark
 
hoe eet/train je?
 
hoe eet/train je?

10:00
Smootie [fruitdrink]
4 snee bruin brood

12:00
2 snee bruin brood

14:00/16:00
Tomaten soep/noedels of kaasbroodje pizzabroodje van de bakker ligt eraan waar zin in heb:)

18:00/19:00
Warm eten, aardappels en groente en stuk vlees

20:00/23:00
Snack wat erin de kast ligt :D ships iets in die richting [soms]

Ik train 4x in de week
voor ongeveer 13 maanden met aantal keer paar weken tussen stop [rust]
 
Laatst bewerkt:
je moet zorgen dat je elke maaltijd gewoon genoeg eiwitten binnenkrijgt, zelfde als kilocalorién, en eiwitten moet je eten, dus neem niet elke keer een shake, ik neem altijd
s'morgens 28 GR whey, voor de training ongeveer de helft, en na de training weer 28 GR whey.
 
Lees je eerst maar eens goed in ivm voeding. Op deze manier gaan je shakes niets toevoegen.
 
10:00
Smootie [fruitdrink]
4 snee bruin brood

12:00
2 snee bruin brood

14:00/16:00
Tomaten soep/noedels of kaasbroodje pizzabroodje van de bakker ligt eraan waar zin in heb:)

18:00/19:00
Warm eten, aardappels en groente en stuk vlees

20:00/23:00
Snack wat erin de kast ligt :D ships iets in die richting [soms]

Ik train 4x in de week
voor ongeveer 6/8 maanden met aantal keer paar weken tussen stop [rust]

je voeding is super k*t. Zoals hieronder gezegd wat, zelfs met een shake is je voeding niet te redden.

Als je veel aan sport doet, juist bij krachttraining/fitness/bodybuilding, heb je veel eiwitten nodig. Denk aan 2-3 keer je gewicht in eiwitten (weeg je 70kg, dus minimaal 140gr eiwit per dag eten, tot 210gram ongeveer).

Bij geen een van jou maaltijden staat er een goeie eiwitbron bij.
Met andere woorden, verander je schema!

(de whey heb je zo ook niks aan).
 
Ik heb niet zoals jullie er van stand van kom op.

Is er geen website of zoiets dat een schema op maat kan maken.
Ik zou niet weten wat moet veranderen.

Meschien wat hulp kan handig zijn.
 
Deze forum is toch voor informatie?
Mag toch vragen of niet dan.

Maar als nog bedankt!
 
We beantwoorden je vraag toch. We zeggen enkel dat je je voedingsschema moet aanpassen. Lees je in op deze website, er staat genoeg info over voeding.
 
Inderdaad, je krijgt hier het eerlijke antwoord dat je voeding behoorlijk onder de maat is om massa te bouwen. En dat die eiwitshake op die manier ook een beetje weggegooid geld is.

Dit forum bevat genoeg info om al een heel stuk wijzer uit te worden, maar verwacht niet dat wij alles voor jou gaan uitpluizen dat moet je lekker zelf doen.

maak zelf een trainingschema zoals jij kunt/wilt trainen, en plaatst die in de juiste sectie hier op het forum, doe hetzelfde met voedingsschema(dat is wel lastiger en neemt wel even wat tijd in beslag om precies te rekenen en te verdelen hoe, wat en wanneer je eet) en dan zul je daar wel reacties op krijgen om te verbeteren.

mensen die niet zelf de moeite doen en aan komen van; kunnen jullie ff dit en dat voor mij maken? NEE, steek er zelf maar moeite in, ook al kost dat even 3 avonden leesvoer
 
Back
Naar boven