Fitness Seller

Whey shake gekocht. Wanneer is het de best om te drinken?

Bezoekers in dit topic

silaswilk

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 nov 2009
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
7%
Ik krijg vandaag als het goed is mijn whey shake binnen van http://www.eiwitpoeder.nl zie bijlage.

Maar nu weet ik niet wanneer het beste is om het te gebruiken.
Mijn doel is om meer spiermassa te krijgen.
ik train momenteel al 12+ maanden.

Hoop dat iemand mij veder kan helpen, hoe of wat

Thnx!

whey-shake.jpg
 
Laatst bewerkt:
ten eerste... koop bij de sponsors van dit forum, vééél goedkoper!

's morgens bij het ontbijt, voor en na de training
 
dus jij bestelt zomaar wat zonder je eerst een beetje in te lezen?

als je van eiwitshakes al geen verstand hebt, zul je ook wel een voedingsschemavan lik me vestje hebben en zal die eiwitshake je echt geen verschil gaan maken dat je ineens buffeltje gaat worden. Dus ik zou als ik jou was eerst maar eens naar je voeding gaan kijken, als die goed genoeg is, dan pas ga je verder kijken.

Maar goed,

eiwitshake:

-smorgens bij ontbijt
- voor of na de training
- voor het slapen gaan (maar dan het liefst een eiwit met langzame afgifte zoals miccelar casseine) of ipv een shake gewoon magere kwark
 
hoe eet/train je?
 
hoe eet/train je?

10:00
Smootie [fruitdrink]
4 snee bruin brood

12:00
2 snee bruin brood

14:00/16:00
Tomaten soep/noedels of kaasbroodje pizzabroodje van de bakker ligt eraan waar zin in heb:)

18:00/19:00
Warm eten, aardappels en groente en stuk vlees

20:00/23:00
Snack wat erin de kast ligt :D ships iets in die richting [soms]

Ik train 4x in de week
voor ongeveer 13 maanden met aantal keer paar weken tussen stop [rust]
 
Laatst bewerkt:
je moet zorgen dat je elke maaltijd gewoon genoeg eiwitten binnenkrijgt, zelfde als kilocalorién, en eiwitten moet je eten, dus neem niet elke keer een shake, ik neem altijd