XXL Nutrition

Whey shake nadelen

Bezoekers in dit topic

safraz1989

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2008
Berichten
12
Waardering
0
Ik heb nu genoeg gezien over de whey shake voordelen.

Wil graag wat weten over de nadelen.

Graag replies van mensen die het gebruiken en VOORAL van mensen die ermee gestopt zijn. Why ? ik hoorde dat je spieren gaan hangen als je stopt met die shakes drinken.

En geen onzin: "gewoon drinken word je sterk van" troep
 
welke nadelen? dat het verslavend lekker is?
 
gewoon drinken, gaan niet hangen :s wat denk je dat je 10kilo spier bij kom van 5 shakes wow leipe shit
 
Waarom zouden je spieren gaan hangen als je stopt met whey?

Whey is gewoon een eiwit.. iets wat ook in voedsel zit. Als je stopt met kip eten gaan je spieren toch ook niet hangen.

Als je per gram eiwit gaat rekenen is de prijs ook geen nadeel

Enige nadeel wat ik kan bedenken is bij mensen die normaal niet eiwitrijk eten de kans op acne toeneemd. Dit heb je trouwens ook als je eiwitrijker gaat eten en die eiwitten uit je voeding haalt.
 
Brutaal debiel topic .
 
't Is gewoon vloeibare kip met extra aminozuren. Hetzelfde als een broodje, ofzo. Je vergelijkt het met AAS. 't Is normaal eten.
 
Ik heb nu genoeg gezien over de whey shake voordelen.
Wil graag wat weten over de nadelen.

Het enige nadeel van whey is dat calcium caseinate nog veel beter is.
Whey wordt nl. al binnen een paar uurtjes volledig opgenomen door het bloed, terwijl de opname van calcium caseinate tot 7 uur lang duurt. Hierdoor heeft je lichaam met een paar shakes gans de dag door voldoende aminozuren om te groeien.

De whey verteert zo snel dat het grootste deel van zijn aminozuren gewoon door het lichaam als energie gebruikt wordt i.p.v. spieropbouw.

Meer details zijn op mijn website te lezen:
True Natural Bodybuilding: food supplements to build muscle mass.
True Natural Bodybuilding: protein powder

Geen whey kopen dus, wel caseine of melk eiwitten.
 
Je erg gezond de hele dag door caseine ! over nadelen gesproken :S
 
't Is gewoon vloeibare kip met extra aminozuren. Hetzelfde als een broodje, ofzo. Je vergelijkt het met AAS. 't Is normaal eten.

+1 maar als ik dan toch een nadeel kan verzinnen, er zitten vaak veel zoetstoffen in. Maar of dat slecht is, daarover is men heel verdeelt. Mogelijk nadeel 2, het is normaal eten maar het is GEEN maaltijd vervanger. Eet vaker dan3x per dag en gebruik whey ernaast niet ipv.
 
Jij hebt je al goed ingelezen, zie ik!
 
Laatst bewerkt:
Hmm ok ik heb nu het een ander gelezen. (Blijkbaar ben ik brutaal)

Echt veel nadelen zijn er dus niet anders zou ik ze allang gelezen/gehoord hebben.

Maar goed zijn er nog mensen die gestopt zijn met de whey shake en hebben die iets opgemerkt door het niet innemen van de whey shake?
In de zin van "gestopt met roken en je komt alleen maar aan".
 
Ik vind het enigzins zorgzaam dat er nog steeds mensen zijn die denken dat wei-proteïne een spierbouwend wondermiddel is.

Er zitten geen nadelen aan wei-proteïne. Je gaat van sommige merken wel flink poepjes laten. Maar dat is 9 van 10 keer niet het geval.

Het is gewoon een aanvulling op je voeding.
Je zult geen verschil "voelen" of je het wel of niet gebruikt en het heeft maar een zeer minimale invloed op je vooruitgang, maar alle kleine beetjes helpen.
Als je het geld er voor hebt is het zeker een aanrader. Gebruik het NIET als vervanging voor een goede voeding, slechts als aanvulling.
 
er zitten geen nadelen aan whey shakes ! :D
 
Ik heb nu genoeg gezien over de whey shake voordelen.

Wil graag wat weten over de nadelen.

Graag replies van mensen die het gebruiken en VOORAL van mensen die ermee gestopt zijn. Why ? ik hoorde dat je spieren gaan hangen als je stopt met die shakes drinken.

BULLSHIT !

En geen onzin: "gewoon drinken word je sterk van" troep

Nou dat zal ik dan maar niet zeggen he.

Enige nadeel is dat sommige mensen niet tegen de lactose kunnen die er in zit, of puisten krijgen van een te hoge eiwitinname.
 
kost geld en vaak stinken je scheten erg
 
Back
Naar boven