XXL Nutrition

Whey shakes en vitamines met bloedverdunners

Bezoekers in dit topic

stefallworld

Novice
Lid geworden
18 aug 2021
Berichten
4
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
81kg
Vetpercentage
23%
Kunnen whey shakes en vitamine b + vitamine d gecombineerd worden met bloedverdunners.
Ik neem eliquis voor een trombose.

Alvast bedankt.
 
Ik denk het wel.

Overigens heeft omega 3 visolie ook een bloedverdunnende werking. Misschien dat je daar wat aan hebt
 
Ja, dit kan, ikzelf gebruik Marcoumar.
 
Ok bedankt voor de info
Met sommige medicijnen en ontstekingsremmers moet je wel voorzichtig zijn icm bloedverdunners maar zoiets bespreek je dan best met je begeleidende arts.
 
Met sommige medicijnen en ontstekingsremmers moet je wel voorzichtig zijn icm bloedverdunners maar zoiets bespreek je dan best met je begeleidende arts.
Die arts vond niet nodig dat ik hem nog zag, hij zei neem 6 maanden bloedverdunners en dat was het.
Zal na die 6 maanden een andere arts opzoeken om nog eens alles te laten controleren.
 
Die arts vond niet nodig dat ik hem nog zag, hij zei neem 6 maanden bloedverdunners en dat was het.
Zal na die 6 maanden een andere arts opzoeken om nog eens alles te laten controleren.
Ik dacht dat je sowieso opgevolgd werd nu.
 
Ik dacht dat je sowieso opgevolgd werd nu.
ze wisten de precieze oorzaak van de trombose kwam door een verkeerde reactie van het astra zeneca vaccin de eerste 6 weken wel af en toe bloed laten trekken bij mijn huisarts om mijn waarden te laten controleren.
 
Back
Naar boven