AndroidHealthClinic

Whey tijdens training zinloos? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hier zijn toch al genoeg topics over?
 
Dan is het een ander verhaal idd!

Isolaat wordt wel iéts sneller opgenomen maar in mijn ogen is dat verwaarloosbaar. Gewoon anderhalf tot 1 uur aan houden dan zit je wel goed :D

ok thnx
 
Isolaat word niet alleen sneller maar ook beter opgenomen.
 
Isolaat word niet alleen sneller maar ook beter opgenomen.


maar ik las laats een verhaaltje op bb.com en dat zei: het maakt geen **** uit hoe laat je eet of of je uberhaupt wel pwo hebt. Het ging volgens hun (Alan Aragon) veel meer om dat je je totaal aantal kcal en macro.s nam.

zijn jullie het hier mee eens?
 
Ik niet, maar sommigen hier wel geloof ik.
 
ja daarom. waarom ben jij het er niet mee eens dan?
 
Ik weet uit ervaring dat ik veel harder train met een lege maag, veel meer agressie.

Ik moet er niet aan denken om met zo'n dikke shake in men maag te gaan squaten of deadliften, er zou een straal projectiel kots door de gym vliegen.

Maar ook al zit er iets in je maag, je lichaam kan wel meer dan 1 taak per keer aan dus het zal wel verteerd worden.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 09:05 ----------

maar ik las laats een verhaaltje op bb.com en dat zei: het maakt geen **** uit hoe laat je eet of of je uberhaupt wel pwo hebt. Het ging volgens hun (Alan Aragon) veel meer om dat je je totaal aantal kcal en macro.s nam.

zijn jullie het hier mee eens?

Tuurlijk, je lichaam heeft op zen minst 350gr kh in opslag in verschillende weefsels. En na een uurtje kracht heb je nog een hele hoop over.

Aminozuren werken zelf beter als ze in grote hoeveelheid toekomen in je lichaam in tegenstelling tot een geleidelijke afgifte wat vroeger gedacht werd. 4 maaltijden per dag is voldoende.

Een hele dag niet eten en een actieve levensstijl/job hebben is net een ander verhaal. Want dan put je wel je reserves uit.
 
Ik weet uit ervaring dat ik veel harder train met een lege maag, veel meer agressie.

Ik moet er niet aan denken om met zo'n dikke shake in men maag te gaan squaten of deadliften, er zou een straal projectiel kots door de gym vliegen.

Maar ook al zit er iets in je maag, je lichaam kan wel meer dan 1 taak per keer aan dus het zal wel verteerd worden.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 09:05 ----------



Tuurlijk, je lichaam heeft op zen minst 350gr kh in opslag in verschillende weefsels. En na een uurtje kracht heb je nog een hele hoop over.

Aminozuren werken zelf beter als ze in grote hoeveelheid toekomen in je lichaam in tegenstelling tot een geleidelijke afgifte wat vroeger gedacht werd. 4 maaltijden per dag is voldoende.

Een hele dag niet eten en een actieve levensstijl/job hebben is net een ander verhaal. Want dan put je wel je reserves uit.

dus als ik bijv alleen smorgens bij ontbijt en s.avond voor het slapen gaan mijn minimale hoeveelheid eiwitten binnen krijg is het goed? als ik de rest van de dag geen eiwitten eet maakt dan niet uit?

gr.
 
Ik weet uit ervaring dat ik veel harder train met een lege maag, veel meer agressie.



Bij mij precies het t.o. gestelde. Trainen op en lege maag betekend voor mij een slechte training.
 
dus als ik bijv alleen smorgens bij ontbijt en s.avond voor het slapen gaan mijn minimale hoeveelheid eiwitten binnen krijg is het goed? als ik de rest van de dag geen eiwitten eet maakt dan niet uit?

gr.

Je kan zelfs 2 maaltijden per dag naar mijn weten.
 
Bij mij precies het t.o. gestelde. Trainen op en lege maag betekend voor mij een slechte training.


hier net zo,

trainen op een lege maag, dan heb ik na 3 oefeningen honger en kan ik me dus niet meer 110% focussen = epic mental breakdown = mislukte training :)
 
dus als ik bijv alleen smorgens bij ontbijt en s.avond voor het slapen gaan mijn minimale hoeveelheid eiwitten binnen krijg is het goed? als ik de rest van de dag geen eiwitten eet maakt dan niet uit?

gr.

Ik zou zeggen probeer het. Voor mij werkt het niet :(

Heb er mee geexprimenteerd maar meerdere malen/dag eiwit werkt voor mij beter. (veel beter).
 
Ik zou zeggen probeer het. Voor mij werkt het niet :(

Heb er mee geexprimenteerd maar meerdere malen/dag eiwit werkt voor mij beter. (veel beter).

oke dus jij beweerd dat je het beste je totaal aantal eiwitten voor de dag het beste kan spreiden over meerdere maaltijden over de dag?

gr
 
oke dus jij beweerd dat je het beste je totaal aantal eiwitten voor de dag het beste kan spreiden over meerdere maaltijden over de dag?

gr
Dat zegt hij toch. Waarom stel jij toch steeds een vraag over iets wat al duidelijk is. Ik ben echt benieuwd wat jij doet in het dagelijkse leven.
 
Dat zegt hij toch. Waarom stel jij toch steeds een vraag over iets wat al duidelijk is. Ik ben echt benieuwd wat jij doet in het dagelijkse leven.

bemoei je niet met dit topic als je niks nuttigs te melden hebt joh

wat doe jij in het dagelijks leven ?

wat ik doe gaat je geen **** aan
 
oke dus jij beweerd dat je het beste je totaal aantal eiwitten voor de dag het beste kan spreiden over meerdere maaltijden over de dag?

gr

Nee, ik beweer dat dat voor MIJ het best werkt en dat ieder ander het voor zich zelf moet bepalen en niet 100% op de worden van een ander af moet gaan.
 
whey is nooit zinloos, je lichaam zal altijd uiteindelijk de eiwitten omzetten naar aminos en opnemen, alleen als je tijdens de training whey neemt worden die amino's dus waarschijnlijk pas beschikbaar na het trainen ( wat helemaal niet slecht hoeft te zijn ! ).

daarom nemen veel mensen een shake voor het trainen ( amino's beschikbaar tijdens/na de training ) en na de training om ook een tijdje na het trainen weer amino's beschikbaar te hebben.

of snelle suikers na de training erbij helpen weet ik niet, merk zelf niet heel veel verschil of ik het wel of niet met dextrose neem.
 
Back
Naar boven