XXL Nutrition

whey van de natural health company (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XMMM

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
324
Waardering
1
Heej mensen,

is die whey van de natural health company wat? 2kg voor 49 euro valt op zich wel mee. :D

Perfect whey noemen ze het.

Thx!
 
oh wacht linkje is wel handig.

[Link niet meer beschikbaar]

En dan ongeveer in het midden van de pagina.
 
Ik heb er helaas geen ervaring mee..
 
Hm vaag eigenlijk. Best veel voor weinig als t compleet whey is.. en niemand ervaring mee? Jamr.. ben best bnieuwd.
 
heb zelf ook eens zo een vraag gesteld,maar ging dan over die van nature's best.kreeg toen verschillende reacties van mensen die zeer tevreden waren over xxl(sponsor :D )...heb die geprobeerd en moet zeggen ben ik héél tevreden van.mss handig om weten?
diegene jij van spreekt heb ik geen ervaring mee dus kan ik niets van zeggen.

mvg,
Jke
 
Ik heb het wel eens gehad, niks mis mee, maar wel redelijk duur, bij XXL is het een stuk goedkoper.
 
3XMMM zei:
Heej mensen,

is die whey van de natural health company wat? 2kg voor 49 euro valt op zich wel mee. :D

Perfect whey noemen ze het.

Thx!

is niets mis mee..

ofwel "zwier" ;)
 
Ik heb er toch me twijfels bij :D:D

Ik zou maar oppassen met al die supplementen je hoort toch vaak verhalen over doping enz.... ;)
 
ach, in de meeste gevallen (niet iedere) is whey gewoon whey hoor. Als je een beetje kijkt dat er niet teveel koolhydraten en vetten inzitten, puurheid dus zal t wel goed zitten.
 
Ik neem aan dat je een grapje maakt zwier? :p :D



Zwier zei:
Ik heb er toch me twijfels bij :D:D

Ik zou maar oppassen met al die supplementen je hoort toch vaak verhalen over doping enz.... ;)
 
Back
Naar boven