Fitness Seller

Whey van "Revolutions", aan <17 eur/kilo: any thoughts? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hans87

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2006
Berichten
10
Waardering
0
hey,

Ik zag net een reclame van een nieuwe sportwinkel hier in Leuven.

"aanbieding whey concentraat/isolaat. 1 pot(2,35 kilo) = 39 euro"

er stond geen merk bij, maar wel een foto van dozen met daarop het merk "revolutions". Heeft iemand ervaring met dit product ? is de prijs niet té laag ?
( ik heb hier op het forum wel enkele mensen gevonden die tevreden waren van het merk revolutions, maar is er iemand die ook deze goedkope whey heeft gebruikt en er tevreden van is ? )

hans
 
hey,

Ik zag net een reclame van een nieuwe sportwinkel hier in Leuven.

"aanbieding whey concentraat/isolaat. 1 pot(2,35 kilo) = 39 euro"

er stond geen merk bij, maar wel een foto van dozen met daarop het merk "revolutions". Heeft iemand ervaring met dit product ? is de prijs niet té laag ?
( ik heb hier op het forum wel enkele mensen gevonden die tevreden waren van het merk revolutions, maar is er iemand die ook deze goedkope whey heeft gebruikt en er tevreden van is ? )

hans


Een gewone whey alleen de smaak is super vooral banaan:D
 
is niet echt duur
ik vind het de beste whey dat ik al gehad heb, zeker de smaak en de mixbaarheid is super
 
Goed produkt voor zijn prijs en lekker van smaak
 
er zijn veel goede reacties erover dus zal vast wel goed zijn.

39euro valt mee zou het wel kopen als ik jou was. meeste webshops vragen er 39 tot 45euro ervoor
 
bij veel internet sites is nu een korting van 108euro voor 3potten dus dat is 36euro per pot
 
Dacht dat de revolutions whey wel een lekker smakende whey was, maar téveel vetten & KH's!? Niemand?
 
Dacht dat de revolutions whey wel een lekker smakende whey was, maar téveel vetten & KH's!? Niemand?
Het is goedkoper, de smaak is goed, maar inderdaad teveel vetten en carbs. Eigenlijk niet veel te klagen vanwege de prijs, maar ik hou het voor een paar euro meer op isolaat.
 
Back
Naar boven