XXL Nutrition

Peiling Whey voeding of aanvulling op voeding? (1 bezoeker)

Is whey onderdeel van of een aanvulling op je voedingsschema?


  • Totaal stemmers
    53

Bezoekers in dit topic

Alles wat ik eet is een onderdeel van m'n voeding en een aanvulling op alle andere dingen die ik eet...

Ik neem 120 gr whey hydro per dag. Macros 300/600/75
 
Laten we eerlijk zijn: als je echt buff wil worden moet je de hele dag droge rijst met kip eten en een hoodie op!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
130-140 gr whey per dag

Ook gewoon chill door havermout etc
 
Die is smerig, er zit een bijsmaakje aan, als je die eenmaal proeft dan is het echt niet te hachelen.

Inderdaad. Ik gebruik wel gewoon wat normale sauzen.
 
Die is smerig, er zit een bijsmaakje aan, als je die eenmaal proeft dan is het echt niet te hachelen.
Ligt eraan welke. Die teriyaki vind ik lekker, sommige zijn niet te hachelen.
 
Volgende stelling welke whey het lekkerst is, kunnen we voor eens en altijd een overzicht maken
Je hebt van die superromige shakes die echt lekker zijn, maar vaak zijn de macro's dan wat minder en megaduur.
 
Ligt eraan welke. Die teriyaki vind ik lekker, sommige zijn niet te hachelen.
Die heeft ook dat bijsmaakje, maar dat proef je wel minder snel. De mayo is echt niet te vreten. Jammer, want ik vind hun repen bijvoorbeeld echt erg lekker. Dus dan maar een beetje minder zaanse halfvolle mayo... moet toch 100g vet per dag binnen krijgen...
 
Je hebt van die superromige shakes die echt lekker zijn, maar vaak zijn de macro's dan wat minder en megaduur.
XXL milkshake is lekker romig en goede macro’s
 
Je hebt van die superromige shakes die echt lekker zijn, maar vaak zijn de macro's dan wat minder en megaduur.
Is er een whey die vrijwel hetzelfde smaakt als de cecemel?
 
Je hebt van die superromige shakes die echt lekker zijn, maar vaak zijn de macro's dan wat minder en megaduur.
Ik vind caseine met melk en een beetje xanthaan erbij (gekocht bij holland & barrett) echt best romig. Zeker met een banaantje en wat cacao in de blender geeft dat echt een goede volle shake. Met water is een ander verhaal... Ik vond de Fusion pro van dedicated wel echt lekker met water. Met melk is die nog beter.
 
Die heeft ook dat bijsmaakje, maar dat proef je wel minder snel. De mayo is echt niet te vreten. Jammer, want ik vind hun repen bijvoorbeeld echt erg lekker. Dus dan maar een beetje minder zaanse halfvolle mayo... moet toch 100g vet per dag binnen krijgen...
De mayonaise is heerlijk, iedereen die bij ons komt eten proeft niet eens dat je een vetvrije variant is.
 
De mayonaise is heerlijk, iedereen die bij ons komt eten proeft niet eens dat je een vetvrije variant is.
We weten allemaal al tijden dat jij en vooral je vrouw geen smaak hebben toch? :p

Even serieus: ik had een grote fles gekocht en ik kreeg het echt niet weg. Er zit een medicinaal smaakje aan, 'wintergreen', een beetje als mondwater. In het begin dach tik ook: best lekker... maar na een seconde of tien kwam dat smaakje en dat zit ook aan de andere sauzen.
 
We weten allemaal al tijden dat jij en vooral je vrouw geen smaak hebben toch? :p
Ik eet hem niet, ook geen gewone mayo of frietsaus oid. Maar als 9/10 van mijn gasten (en mijn kinderen) hem lekker vinden, dan geloof ik dat.
 
Ik eet hem niet, ook geen gewone mayo of frietsaus oid. Maar als 9/10 van mijn gasten (en mijn kinderen) hem lekker vinden, dan geloof ik dat.
Hun ketchup smaakt ook naar die van zeisner.
 
Back
Naar boven