XXL Nutrition

Peiling Whey voeding of aanvulling op voeding? (1 bezoeker)

Is whey onderdeel van of een aanvulling op je voedingsschema?


  • Totaal stemmers
    53

Bezoekers in dit topic

Iemand dit al gehad, wel extreem veel suiker, nogal misleidend (60gr kh 20gr E en het dan als high prot verkopen :)
Nja, het is ook high protein. Daarom altijd etiket en voedingswaarde checken.

Niet gehad, want ik koop het dan dus niet.
 
High protein met gratis diabetes
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Zit daar bladgoud in? Of wat is er zo bijzonder aan?

Agja tis maar net hoe je er in staat. De een spuit voor 40 euro "goud" in zn reet en de ander spendeert het aan een duurdere whey :p
 
Agja tis maar net hoe je er in staat. De een spuit voor 40 euro "goud" in zn reet en de ander spendeert het aan een duurdere whey :p
Ik vraag alleen waarom die whey zo bijzonder is. Als ik ergens een vial van dezelfde kwaliteit kan uithalen die goedkoper is, doe ik het ook.
 
40 euro voor een kg whey, je bent knettergek:roflol:
 
Ik vraag alleen waarom die whey zo bijzonder is. Als ik ergens een vial van dezelfde kwaliteit kan uithalen die goedkoper is, doe ik het ook.

Ik vond de smaak en de consitantie die het aan havermout geeft bovengemiddeld!
 
Plot twist: zijn omega / visolie capsules ook voeding?

Buiten dat, van de 300 gram protein die ik per dag eet haal ik ongeveer een derde uit whey, soms iets minder.

Edit: ik zie het als voeding. EAA's zie ik dan weer wel als supplement.
Hier hetzelfde. Zonder aanvulling van het Whey haal ik de 314 gram eiwitten die ik wil binnen krijgen veel te lastig. 1/3 van mijn eiwitten ook via whey dus absoluut een onderdeel van mijn dieet. Wel alleen iso100 brownie want andere whey hebben mijn darmen moeite mee. Dure hobby.
 
Laatst bewerkt:
Aanvulling, soms gebruik ik het als toevoeging van brinta/kwark, maar in de cut eet ik liever solid food ipv shakes.

Begin jaren zag ik het echt als een must, maar nu gebruik ik het bijna nooit, liever smorgens 500gr kwark dan een shake bijv.
 
Aanvulling, soms gebruik ik het als toevoeging van brinta/kwark, maar in de cut eet ik liever solid food ipv shakes.

Begin jaren zag ik het echt als een must, maar nu gebruik ik het bijna nooit, liever smorgens 500gr kwark dan een shake bijv.

Wat maakt het dan een aanvulling?
 
Back
Naar boven