MuscleMeat

Peiling Whey voeding of aanvulling op voeding? (1 bezoeker)

Is whey onderdeel van of een aanvulling op je voedingsschema?


  • Totaal stemmers
    53

Bezoekers in dit topic

Plot twist: zijn omega / visolie capsules ook voeding?

Buiten dat, van de 300 gram protein die ik per dag eet haal ik ongeveer een derde uit whey, soms iets minder.

Edit: ik zie het als voeding. EAA's zie ik dan weer wel als supplement.
 
Laatst bewerkt:
Plot twist: zijn omega / visolie capsules ook voeding?

Buiten dat, van de 300 gram protein die ik per dag eet haal ik ongeveer een derde uit whey, soms iets minder.
In de titel en in de op staan eigenlijk twee verschillende stellingen
 
Plot twist: zijn omega / visolie capsules ook voeding?
Een vage herinnering naar een woordenspel over iets met kip komt naar boven:roflol:

Ik kom er straks wel weer op!
 
Prima aanvulling voor mij. Whey gebruik ik ook enkel na een training. Goed eten hè
 
De enige manier wanneer ik whey zou zien als aanvulling is als je al voldoende eiwitten uit andere bronnen haalt, maar dat maakt het ook meteen overbodig. in alle andere gevallen is whey gewoon een deel van de voeding

Plot twist: zijn omega / visolie capsules ook voeding?

Buiten dat, van de 300 gram protein die ik per dag eet haal ik ongeveer een derde uit whey, soms iets minder.

Edit: ik zie het als voeding. EAA's zie ik dan weer wel als supplement.
ik zie EAA's dan weer als geldverspilling
 
Hoezo is het een supplement, het is toch gewoon bewerkte voeding? Olie die we uit zaden halen of en andere vorm van bewerkte melk zoals kaas zouden we dan ook niet meer als gewone voeding kunnen beschouwen.
Sterker nog, het ontstaat bij het maken van kaas. de Caseine blijft vooral in de kaas en de opgeloste wei-eiwitten spoelen ze weg. Vroeger pleurden ze dat in de sloot, nu filteren ze het er uit en verdienen ze er een euro of 2 per kilo mee bij campina.
 
De enige manier wanneer ik whey zou zien als aanvulling is als je al voldoende eiwitten uit andere bronnen haalt, maar dat maakt het ook meteen overbodig. in alle andere gevallen is whey gewoon een deel van de voeding


ik zie EAA's dan weer als geldverspilling
Ik denk dat je me verwart met iemand who gives a fuck.
 
Sterker nog, het ontstaat bij het maken van kaas. de Caseine blijft vooral in de kaas en de opgeloste wei-eiwitten spoelen ze weg. Vroeger pleurden ze dat in de sloot, nu filteren ze het er uit en verdienen ze er een euro of 2 per kilo mee bij campina.
Ik heb kaas hier al meerdere malen het bijproduct van de whey industrie genoemd.
 
Maar je reageert wel! :thinking:
Zodat hij de volgende keer niet z'n tijd verdoet door mij zijn mening te geven. Ik deed het voor hem, niet voor mezelf.
 
Zodat hij de volgende keer niet z'n tijd verdoet door mij zijn mening te geven. Ik deed het voor hem, niet voor mezelf.
Echt super attent van je :roflol:
 
Heb je die veganist weer :windup:

Geintje natuurlijk
200 (1).gif
 
Zodat hij de volgende keer niet z'n tijd verdoet door mij zijn mening te geven. Ik deed het voor hem, niet voor mezelf.
Wist je trouwens dat 300 gram eiwit voor jouw lichaamsgewicht ook meer is dan eigenlijk nodig?

:trollface:
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Volgende stelling welke whey het lekkerst is, kunnen we voor eens en altijd een overzicht maken
 
Volgende stelling welke whey het lekkerst is, kunnen we voor eens en altijd een overzicht maken
Als het puur en alleen op smaak neerkomt, is er geen lekkerdere dan B&F Whey Perfection cookies and cream.

Ik heb standaard whey hydro van XXL maar we hadden het over de smaak :kiss:
 
Momenteel 3050 kcal

230g eiwitten waarvan 80g whey.
 
60 gram op trainingsdagen.
Niks op rustdagen (heb ik toch niet).
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven