XXL Nutrition

Whey witte chocolade + low calorie siroop

Bezoekers in dit topic

Tesseira 0% suiker siroop is goed. Verkrijbaar bij AH en Jumbo (was bij AH afgelopen week 2 voor 1, net te laat). Gisteren nog gekocht, helaas was Pi~na Colada uitverkocht.

Delicious Flavor Drops van XXL is ook een optie.
 
Tesseira 0% suiker siroop is goed. Verkrijbaar bij AH en Jumbo (was bij AH afgelopen week 2 voor 1, net te laat). Gisteren nog gekocht, helaas was Pi~na Colada uitverkocht.

Delicious Flavor Drops van XXL is ook een optie.

Pina colada is overal uitverkocht, heb het na laten kijken en ze schijnen leveringsproblemen te hebben.. :(
 
  • Haha
Waarderingen: LM
Vertel? De omega 3 is best gunstig geprijsd nu.
De prijzen gaan eerst omhoog en dan 80% eraf idem als bij myprotein of wat mediamarkt ook doet.
 
De prijzen gaan eerst omhoog en dan 80% eraf idem als bij myprotein of wat mediamarkt ook doet.

Dat zal best, maar uiteindelijk vind je nergens anders voor 8 euro per kg whey

Zelfde geldt voor alle andere supps... nergens goedkoper dan bij Myprotein
 
Dat zal best, maar uiteindelijk vind je nergens anders voor 8 euro per kg whey

Zelfde geldt voor alle andere supps... nergens goedkoper dan bij Myprotein
Kun je meteen nagaan wat voor troep het is.
 
Uiteindelijk is BP wel geodkoop, maar je moet gewoon kijken naar wat je incl. korting betaalt t.o.v. elders. Die 80% is slechts op enkel artikelen. 40% op het hele assortiment komt wel voor en bij BP moet je sowieso alleen met korting bestellen en in grootverpakking.
 
Duidelijk. Vindt de prijs evengoed schappelijk.

Iemand ervaring met smaken van Bulk Powders? Zie er niet bepaald smaken tussen waarvan ik denk "he die moet ik hebben!"... Allemaal smaken die lekker ansicht zijn. Maar in een recept weer niet zo...
 

Bijlagen

  • 1594061206406.png
    1594061206406.png
    817,7 KB · Weergaven: 109
Laatst bewerkt:
Kun je meteen nagaan wat voor troep het is.

Mwa... ik heb nooit last van mijn maag of darmen of wat dan ook als ik het gebruik en ik ben normaalgesproken hypergevoelig voor dat soort shit.

Het zal vast niet zo goed zijn als Dave Palumbo zijn 99.99% superisolaat van 1000 euro per kg maar ik groei er goed op dus ik ben tevreden.
 
Zo de siropen en witte chocola zijn binnen ff proberen vanavond
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
Duidelijk. Vindt de prijs evengoed schappelijk.

Iemand ervaring met smaken van Bulk Powders? Zie er niet bepaald smaken tussen waarvan ik denk "he die moet ik hebben!"... Allemaal smaken die lekker ansicht zijn. Maar in een recept weer niet zo...
Vandaag wat binnengekregen
 
Ik had van xxl witte chocolade met framboos oid. Op zich ok, maar niet mijn smaak.

Voordeel is wel dat er bij xxl wat xanthaan in zit, dan is het wat minder waterig. Ik vind dat wel lekker.
 
Ik had van xxl witte chocolade met framboos oid. Op zich ok, maar niet mijn smaak.

Voordeel is wel dat er bij xxl wat xanthaan in zit, dan is het wat minder waterig. Ik vind dat wel lekker.
Dat is pudding toch
 
Dat is pudding toch
Nee, delicious whey. Als je van witte chocolade houdt prima. Of misschien was het van optimum nutrition. En dan is het zonder xanthaan.
 
Had de choco cocos van bulkpowders geprobeerd die is best lekker
 
Duidelijk. Vindt de prijs evengoed schappelijk.

Iemand ervaring met smaken van Bulk Powders? Zie er niet bepaald smaken tussen waarvan ik denk "he die moet ik hebben!"... Allemaal smaken die lekker ansicht zijn. Maar in een recept weer niet zo...
Choco kokos geprobeerd gister door mn yoghurt .. was heerlijk
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
Ik heb deze binnen!

41027DCD-560A-4A6F-ADFF-237C8875B5C3.jpeg
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven