MuscleMeat

Whey zuivel

Bezoekers in dit topic

P2012

Cool Novice
Lid geworden
11 jan 2016
Soms hoor ik wel mensen om me heen die zuivel beperken omdat het vocht vasthoudt/dikke huid veroorzaak. Nu ben ik zelf dol op zuivel; makkelijke en goedkope eiwitbron. Toch wil ik nu aan t eind van m'n cut een weekje mn zuiveliname beperken om te kijken wat het doet. Maar valt whey ook onder zuivel? Dacht dat het een kaas oid werd gemaakt? !

shark89

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 aug 2012
Inb4 dikke huid onzin en het werkt voor mij dus het werkt en f*ck wetenschap.

Mushral

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 jul 2011
Lengte
1m73
Massa
74kg
Vetpercentage
8%
Whey bevat lactose, lactose zit ook in zuivel. Dat is ook vaak de stof waar mensen intolerant voor zijn of bij zweren dat het ervoor zorgt dat ze vocht vasthouden / dikkere huid hebben. Normale whey valt dus officieel niet onder zuivel producten, maar ja, het bevat wel dezelfde stoffen die jij (om wat voor redenen dan ook) probeert te vermijden. Wil je lactose vrije whey, kun je whey isolaat bestellen bijvoorbeeld. Daar zit geen lactose in.

Scarface17

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 nov 2012
Whey bevat lactose, lactose zit ook in zuivel. Dat is ook vaak de stof waar mensen intolerant voor zijn of bij zweren dat het ervoor zorgt dat ze vocht vasthouden / dikkere huid hebben. Normale whey valt dus officieel niet onder zuivel producten, maar ja, het bevat wel dezelfde stoffen die jij (om wat voor redenen dan ook) probeert te vermijden. Wil je lactose vrije whey, kun je whey isolaat bestellen bijvoorbeeld. Daar zit geen lactose in.
In isolaat zit ook lactose.

johnyjordaan

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
23 dec 2012
Lengte
1m64
Massa
74kg
Om gewoon te cutten zou het al zeker niet laten....ookal zou je er vocht van vasthouden.

Maar als ik echt diep cut dan laat ik de zuivel op het einde ook. Dan herleid ik de vochtiname ook geleidelijk aan tot nul de laatste 3 dagen.

OP
P

P2012

Cool Novice
Lid geworden
11 jan 2016
Hmm oke, thanks. Ook last van acne en zuivel zo daar invloed op hebben, we zullen zien

flexx123

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Pak whey hydrolisaat.