Fitness Seller

Whey zuivel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

P2012

Cool Novice
Lid geworden
11 jan 2016
Berichten
89
Waardering
5
Soms hoor ik wel mensen om me heen die zuivel beperken omdat het vocht vasthoudt/dikke huid veroorzaak. Nu ben ik zelf dol op zuivel; makkelijke en goedkope eiwitbron. Toch wil ik nu aan t eind van m'n cut een weekje mn zuiveliname beperken om te kijken wat het doet. Maar valt whey ook onder zuivel? Dacht dat het een kaas oid werd gemaakt? !
 
Inb4 dikke huid onzin en het werkt voor mij dus het werkt en f*ck wetenschap.
 
Whey bevat lactose, lactose zit ook in zuivel. Dat is ook vaak de stof waar mensen intolerant voor zijn of bij zweren dat het ervoor zorgt dat ze vocht vasthouden / dikkere huid hebben. Normale whey valt dus officieel niet onder zuivel producten, maar ja, het bevat wel dezelfde stoffen die jij (om wat voor redenen dan ook) probeert te vermijden. Wil je lactose vrije whey, kun je whey isolaat bestellen bijvoorbeeld. Daar zit geen lactose in.
 
Whey bevat lactose, lactose zit ook in zuivel. Dat is ook vaak de stof waar mensen intolerant voor zijn of bij zweren dat het ervoor zorgt dat ze vocht vasthouden / dikkere huid hebben. Normale whey valt dus officieel niet onder zuivel producten, maar ja, het bevat wel dezelfde stoffen die jij (om wat voor redenen dan ook) probeert te vermijden. Wil je lactose vrije whey, kun je whey isolaat bestellen bijvoorbeeld. Daar zit geen lactose in.
In isolaat zit ook lactose.
 
Om gewoon te cutten zou het al zeker niet laten....ookal zou je er vocht van vasthouden.

Maar als ik echt diep cut dan laat ik de zuivel op het einde ook. Dan herleid ik de vochtiname ook geleidelijk aan tot nul de laatste 3 dagen.
 
Hmm oke, thanks. Ook last van acne en zuivel zo daar invloed op hebben, we zullen zien
 
Pak whey hydrolisaat.
 
Back
Naar boven