XXL Nutrition

whey

Bezoekers in dit topic

zwan007

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2002
Berichten
81
Waardering
0
vandaag in de winkel geweest:
en dit gevonden:
[Link niet meer beschikbaar]

is dit een goede whey die potten kosten 69 euro voor ongeveer 2500gram (hij had nog vanille en choco)

of zouden jullie deze afraden?
 
vandaag in de winkel geweest:
en dit gevonden:
[Link niet meer beschikbaar]

is dit een goede whey die potten kosten 69 euro voor ongeveer 2500gram (hij had nog vanille en choco)

of zouden jullie deze afraden?

lijkt me goede.maar je zult het toch moeten proberen.
 
verkoper zei me dat dit 's werelds meest verkochte was...
na kleine opzoeking via zoeken op dit forum ben ik nou niet veel wijzer geworden

ON is bij de meeste precies wel een goeie

dit is toch zeker een isolaat?
 
Ik zou Powersupplements aanraden:thumbs: ipv die dure gehypte merkshit.
 
vandaag in de winkel geweest:
en dit gevonden:
[Link niet meer beschikbaar]

is dit een goede whey die potten kosten 69 euro voor ongeveer 2500gram (hij had nog vanille en choco)

of zouden jullie deze afraden?
Zonder meer goede whey. Zeker de aanraden waard :thumbs: . Al zou ik hem overigens niet in dat winkeltje aanschaffen. In de states kost 10 lbs (4.54 kg) $69.99, terwijl hij hier ruim twee maal zo duur is. Inclusief verzendskosten, en evt. naheffingen (iets wat niet vaak gebeurt), scheelt het behoorlijk wat in je portefeuille + twee kilo extra. Raad het je aan om via bodybuilding.com te bestellen. Dat doet ondergetekende immers altijd ook.

Bekijk ook eens het 'bestellen in Amerika' topic.
 
dus voor de training die whey, meteen erna ook en dan voor het slapen gaan kwark of stacker w (trage eiwitten) zou mijn eiwitten goed op peil moeten houden zeker
 
dus voor de training die whey, meteen erna ook en dan voor het slapen gaan kwark of stacker w (trage eiwitten) zou mijn eiwitten goed op peil moeten houden zeker

indd
 
ON is goed spul imo, echter betaal je nu wel erg veel hoor.
 
Hij is wel ok, maar imo te duur, doe een search en je vind genoeg recente topics over het aanschaffen van Whey.
 
Zonder meer goede whey. Zeker de aanraden waard :thumbs: . Al zou ik hem overigens niet in dat winkeltje aanschaffen. In de states kost 10 lbs (4.54 kg) $69.99, terwijl hij hier ruim twee maal zo duur is. Inclusief verzendskosten, en evt. naheffingen (iets wat niet vaak gebeurt), scheelt het behoorlijk wat in je portefeuille + twee kilo extra. Raad het je aan om via bodybuilding.com te bestellen. Dat doet ondergetekende immers altijd ook.

Bekijk ook eens het 'bestellen in Amerika' topic.


QFT

en als je coupons gebruikt kom je nog goedkoper uit. Prijs/kwaliteit is hij naar mijn mening moeilijk te verslaan en de double rich choco smaakt echt goed.

bart
 
ON whey is naar mijn mening de beste whey op de markt maar die winkel is veel te duur.
Ik bestel em altijd hier FS-Nutrition, Ultimate Nutrition, Kre Alkalyn, Cellmass, MuscleTech, BSN Nutrition, Vyo-Tech, Optimum Nutrition, Sportnahrung, Nahrungsergänzung.
Duitse webshop en hier kost hij maar 43.90€.
Vanaf 120€ betaal je overigens geen verzendingskosten...;)

Op 10 augustus stond ie nog 39.90€ op deze site, dus ook daar stijging eiwittenprijs merkbaar :(
 
Idd op zowat alle sites zijn de meeste merken duurder geworden de laatste weken...:(
 
Ik zit op BB.com te kijken, no nonsense, ... die duitse site... Kan iemand zeggen waar ik het beste whey & weightgainer kan verkrijgen in verhouding met de prijs?

Optimum nutrition heeft mijn voorkeur!
 
Back
Naar boven