MuscleMeat

Whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stoere kleuter

Cool Novice
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
171
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Ik heb een vraagje dat ongetwijfeld al gesteld gaat zijn. Voor het slapen gaan drink ik whey. 30 gr. Maar ik doe er altijd 30 gr rice powder bij en 30 gr oats. Is dit goed of niet? Het zit verwerkt in men voedingsschema maar toch vraag ik het me af. Wat doen jullie? Ik weet dat kwark met whey erdoor ook goed is maar dat krijg ik soms echt niet binnen.
 
Ja is goed en al gesteld
 
Je geeft zelf aan dat het in je schema past.
Dan is het prima.
Zou alleen zelf de koolhydraten op een ander moment van de dag nemen.
Snachts heb je er nl niet zo veel aan
 
ja het past er zeker in. Maar dan ga ik de oats eruit halen als het toch niet veel uithaalt snachts. Het is gewoon een gewoonte dat ik al een jaar doe maar eigenlijk nog nooit echt bij stil gestaan heb. Ze geven energie en in zekere zin... idd niet nodig. Ben nog maar net bezig met alles in vraag te stellen :). Ik heb een app Yazio die een beetje alles berekend... Want ken er wel beetje van maar nu niet zoveel :). Zo een app is dat betrouwbaar?
 
ja het past er zeker in. Maar dan ga ik de oats eruit halen als het toch niet veel uithaalt snachts. Het is gewoon een gewoonte dat ik al een jaar doe maar eigenlijk nog nooit echt bij stil gestaan heb. Ze geven energie en in zekere zin... idd niet nodig. Ben nog maar net bezig met alles in vraag te stellen :). Ik heb een app Yazio die een beetje alles berekend... Want ken er wel beetje van maar nu niet zoveel :). Zo een app is dat betrouwbaar?
Geen idee die gebruiken wij niet :D
Wij bereken met de harris benedict formule.
Onderhoud+activiteitsfactor +10% in bulk -10% in de cut.
Verder 1gr/kg vet en 2gr/kg eiwit rest carbs en evt je vetten en eiwitten wat ophogen.
 
De app MyFitnesspal werkt in ieder geval goed. Probeer die eens. Kan je ook barcodes scannen voor het laden van voedingswaarden.
 
Ha heb die harris benedict formule uitgerekend en komt op exact dezelfde kcal uit als op die app. Juist het vetpercentage is 10 gr hoger op de app en de eiwitten zijn 10 gr minder. Kan ik hiermee rekening houden. Thx voor de info
 
Myfitnesspal is good thx
 
Back
Naar boven