XXL Nutrition

Peiling Whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Akira

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
8.424
Waardering
128
Beste jongens en meisjes,

Ome Akira gaat na 10 jaar afwezigheid weer lekker buffelen in de ijzerwinkel.

Na zo lang uit de game geweest te zijn, en na gezien te hebben dat er zoveel veranderd is (waar is mhr team trouwens, of klusmier), vroeg ik me af welke whey op dit moment de beste prijs/kwaliteitsverhouding biedt. Ik wil gerust wat in een grote verpakking hebben zodat ik niet elke 2 weken de postbode moet wijs maken dat het weer een pakje is voor m'n vrouw snap je. En de smaak, wat uiteraard subjectief is, mag ook wel wat aandacht aan besteed worden. Chocolade moet naar chocolade smaken en niet naar modder. Vanille moet naar vanille smaken en niet naar karton.

It's time to pump up the volume!!!!! :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Bvd,

Ome Akira
 
MyProtein, Bulk Powders en XXL Nutrition hebben allen een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Ikzelf neig toch eerder naar XXL, aangezien XXL Nutrition de boardsponsor is uiteraard. Zo sponsor je indirect het forum ook weer.
 
Hier kan je een zak van 5 kg kopen:

Gebruik de code GSG36 voor een extra 36% korting.

Ik heb alleen maar de blueberry geprobeerd, het poeder plakt wat aan elkaar maar de smaak is redelijk, gewoon goed roeren en je kan het drinken.

Ik denk ook dat als je een refferal gebruikt dat je ook 35% korting kan krijgen, ik weet alleen niet of dat daarbovenop gaat.
 
Belangrijk zeg.
 
Hier kan je een zak van 5 kg kopen:

Gebruik de code GSG36 voor een extra 36% korting.

Ik heb alleen maar de blueberry geprobeerd, het poeder plakt wat aan elkaar maar de smaak is redelijk, gewoon goed roeren en je kan het drinken.

Ik denk ook dat als je een refferal gebruikt dat je ook 35% korting kan krijgen, ik weet alleen niet of dat daarbovenop gaat.
Natuurlijk plakt het als je roert. Shaken werkt beter
 
Na 10 jaar nog altijd xxl all the whey 😏
 
Leuke toevoeging. Fijn je te ontmoeten!



Welke van XXL raad je aan Sancaman? Perfect whey protein in die blauwe zak?
Die is wel de meeste bang voor de bucks, ik wissel altijd af tussen deze en de all day, af en toe ook nog eens een pot delicious, omdat het kan.
 
Hier kan je een zak van 5 kg kopen:

Gebruik de code GSG36 voor een extra 36% korting.

Ik heb alleen maar de blueberry geprobeerd, het poeder plakt wat aan elkaar maar de smaak is redelijk, gewoon goed roeren en je kan het drinken.

Ik denk ook dat als je een refferal gebruikt dat je ook 35% korting kan krijgen, ik weet alleen niet of dat daarbovenop gaat.
Troep, nog nooit zo'n slechte whey gehad. Hun concentraat smaakt 1000x beter en mixt tenminste.

Smerige klonten troep.
 
Troep, nog nooit zo'n slechte whey gehad. Hun concentraat smaakt 1000x beter en mixt tenminste.

Smerige klonten troep.
Ik had een zak van 5 kg voor €30,- ofzo.

Ik neem het alleen bijna nooit.
 
Ghost whey, pesience en mts whey. Naar mijn mening best smakende wheys
 
Back
Naar boven