MuscleMeat

Whey

van de banner bovenin de site. wel erg lekker en niet duur. qua kwaliteit zit t volgens mij ook wel goed, maar ik he al eerder aangegeven dat ik niet weet hoie ik dat precies kan controleren aangezien t deel uitmaakt van je gehele voedingpatroon. Maar ik ga ervan uit dat t een goede whey is. geen maagproblemen, lost goed op en tussen de kwark is die erg lekker..yummie

• Topic Starter Topic Starter
Originally posted by dandyman
van de banner bovenin de site. wel erg lekker en niet duur. qua kwaliteit zit t volgens mij ook wel goed, maar ik he al eerder aangegeven dat ik niet weet hoie ik dat precies kan controleren aangezien t deel uitmaakt van je gehele voedingpatroon. Maar ik ga ervan uit dat t een goede whey is. geen maagproblemen, lost goed op en tussen de kwark is die erg lekker..yummie

Hoe lang doe jij met zo'n pot van 2 KG?

Labrada whey, perfecte prijs kwaliteit verhouding!!!

dit is de
labrada site, ga naar de webshop en meld je aan voor de labrada nieuw brief. Als je dat gedaanhebt kun je inloggen en krijg je fixe korting op supps! Dan kun je de pro plete whey die normaal 65 euro kost voor 45 euro bestellen (2,27 kilo). Geen verzendskosten, volgende dag in huis en altijd wel eenpaar flexen en m&f's r bij! Ik gebruik deze nu voort altijd!

tip; pak wel de vanille smaak, die chocola is ranzig (heb ik nu thuis staan).

Ik hoop wel dat wat ik nu post niet onder reclame maken valt... anders laat het ff weten admin!

hey rob-g ! is wel klote kwil die whey van labrada ook bestellen maar kwoon in belgie ? is dit dan ook mogelijk aan die prijzen zonder verzendkosten ?

waar ben je mee bezig tongpo als ik vragen mag, marktonderzoek ofzo? en als je van alles de prijs/kwaliteit vergelijking wilt hebben is het dan niet handiger alles in 1 post te zetten dan alles apart?

mja veel suc6 nog ???

Originally posted by kenneth
hey rob-g ! is wel klote kwil die whey van labrada ook bestellen maar kwoon in belgie ? is dit dan ook mogelijk aan die prijzen zonder verzendkosten ?

Dat zou ik zo niet weten kenneth! Zul je even na moeten vragen!

Ennuh, tong-po, ik doe ongeveer 5 a 6 weken met 2,27 kilo!

Die labrada moet ik ook hebben :D Bedankt voor de tip!

En bodybuilder0102, ik had idd alles in één thread kunnen plaatsen, maar het leek me toch beter om het te scheiden. Whey valt onder de supplementen, maar bij de voeding had ik idd kwark en tonijn onder hetzelfde kopje kunnen plaatsen. Ik weet eigenlijk niet wat nou het beste zou zijn; samen in 1 thread is misschien overzichtelijker, maar bij gescheiden kan je je specifiek op 1 bepaald ding richten...

Ik weet dus niet wat nou beter was geweest, maar ik hoop dat een van de de mods of de admin mij dat kan vertellen...

Originally posted by TongPo
Ik weet eigenlijk niet wat nou het beste zou zijn; samen in 1 thread is misschien overzichtelijker, maar bij gescheiden kan je je specifiek op 1 bepaald ding richten...

juist gescheiden maakt t overzichtelijker. je weet waarvoor je info zoekt ipv dat je in een kwarktopic enkel posts krijgt over tonijn. zo weet je tenminste wat je aan die topic hebt meneer de marktonderzoeker:D

ik gebruik perfect whey van perfectbody.nl bananensmaak, is wel lekker maar erg romig.

tegelijk heb ik ook ultimate whey van ultimate nutrition, chocosmaak. die smaakt echt SUPER! prijs valt mee, afgehaalt in Zwolle, 50 euro voor 2,2nogwat kg. die is helemaal niet romig, maar daar hou ik juist van, drinkt easy weg.

Dandy, Thanks for the support :D

En hoeveel shakes nemen jullie verdeeld over een dag?

Elke dag smorgens, en na de trainingen.

Twinlab. Goed spul, best duur, maarja ik ben single dus dat scheelt. Ik neem drie shakes per dag.

Terug
Naar boven