XXL Nutrition

whey

Bezoekers in dit topic

kazanneke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2006
Berichten
68
Waardering
0
Had een vraagje over de whey en dergelijke, ik wil whey zo lang mogelijk weg laten maar wat kan ik dan voor de training en na de training innemen als ik geen why inneem. Ik neem voor en na de training wel dextrose maar whey wil ik nog even achterwege laten, als iemand iets weet dat ik in de plaats kan eten van whey voor en na de training, laat maar weten plz
 
Tjah, ik neem persoonl voor de training kwark en brinta, geef me genoeg langzame eiwitten en trage koolydraten zodat ik lang door kan gaan, dit is meestal 1,5 uur voor de training

na de training, en das meestal een half tot een uur erna gewoon avondeten, genoeg koolydraten, eiwitten en ook veten, is goed genoeg. Whey is een supplement voor als je nergens genoeg eiwitten uit kunt halen of alleen PUUR eiwit wilt hebben, vor de rest is voeding net zo goed of misschien wel beter
 
ja dacht ik ook zo MarJ, maar zie het zoveel hier op het forum dat ze voor en na een hoeveelheid whey+dextrose nemen dat ik denk dat ik misschien iets verkeerd doe ofzo, want het is wel mijn bedoeling om massa bij te winnen maar als ik iets verkeerd doe waardoor ik meer spieren afbreek of teveel spieren verlies door verkeerd te eten wil ik het wel veranderen maar ik denk dat ik het ook zo ga doen, uurtje ervoor wat kwark of havermout, dan zit ik meestal wel goed vol, en vlak voor neem ik dextrose en vlak na ook en dan een uurtje later mijn avondeten, dan denk ik dat het wel zal lukken. En meestal voel je zoiets wel aan denk ik, als je nu echt staat te trillen na je workout dan weet je wel dat je iets moet eten...dan is het meestal wel te laat denk ik maar goed. Als ik het niet probeer weet ik het nooit hé
 
ja dacht ik ook zo MarJ, maar zie het zoveel hier op het forum dat ze voor en na een hoeveelheid whey+dextrose nemen dat ik denk dat ik misschien iets verkeerd doe ofzo, want het is wel mijn bedoeling om massa bij te winnen maar als ik iets verkeerd doe waardoor ik meer spieren afbreek of teveel spieren verlies door verkeerd te eten wil ik het wel veranderen maar ik denk dat ik het ook zo ga doen, uurtje ervoor wat kwark of havermout, dan zit ik meestal wel goed vol, en vlak voor neem ik dextrose en vlak na ook en dan een uurtje later mijn avondeten, dan denk ik dat het wel zal lukken. En meestal voel je zoiets wel aan denk ik, als je nu echt staat te trillen na je workout dan weet je wel dat je iets moet eten...dan is het meestal wel te laat denk ik maar goed. Als ik het niet probeer weet ik het nooit hé

ik heb nooit dextrose genomen voor mijn workout, altijd vast voedsel, zeker 100 gram KH, en nergens last van gehad, ik knal 70-75 minuten door

heb een tijd lang na de training whey en dex genomen en nu wacht ik meestal half uurtje en eet warme maaltijd en merk geen verschil....... dus het maakt geen **** uit zeg maar :D
 
Blij dat te horen eigenlijk want ben nog maar net bezig met fitness ( 2 maanden ofzo) en wil het nog allemaal wat aanzien en toch zoveel mogelijk normaal te eten. Ik ben op het moment wel aan het cutten dus moet wel uitkijken dat ik niet te veel kh binnenkrijg.

Pfff was het maar gemakkelijker, gewoon eten wat je wil en toch spieren krijgen :)
 
Pfff was het maar gemakkelijker, gewoon eten wat je wil en toch spieren krijgen :)


supplements zijn gewoon als toevoeging, zodra de dichtsbijzijnde supermarkt jouw niet kan voorzien in je bb behoefte zeg maar of als je snel even wat moet maken
 
Back
Naar boven