MuscleMeat

Wheyshakes voor jong tiener meisje?

Bezoekers in dit topic

Marc W

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2004
Berichten
2.322
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Mijn dochter doet krachttraining om beter te zijn in kunstschaatsen. Nu wil ze net als mij een whey shake nemen na haar training. Is dat goed of niet? Of moeten we het bij een gezonde bruine boterham met kaas laten.? Zoals iedereen volgens mij wel weet, is ze zestien.
 
het is wel goed het kan geen kwaad, maar ik zou het gewoon bij gewone gezonde voeding houden met veel eiwitten maar ja dat is persoonlijk
 
ik denk niet dat een shake in dit geval voor meerwaarde zal zorgen
op zich kan het imo geen kwaad
 
zo'n shake bestaat grotendeels alleen uit eiwitten en andere voedings stoffen die ook in andere producten zitten
dus ongezond kan het nooit zijn ;)
 
Waarom zou het niet kunnen?
Eiwit is voor spieronderhoud, groei en herstel;)
 
Voor het soort training dat ze doet en haar beoogd doel kan ze prima zonder shakes.
Mocht het met haar eten niet helemaal lukken om haar normale dosis eiwitten binnen te krijgen dan mag ze natuurlijk wel een keer een shakeje pakken want er is is geen enkele gezondheids reden om dit niet te doen.
Toch zou ik haar, zeker op haar leeftijd, zoveel mogelijk aanmoedigen om gewoon goed te eten.
 
Zal geen kwaad kunnen maar om als tiener al aan de supplementen te gaan zou ik zeggen nee wacht daar nog even mee nu kun je makkelijk uit andere dingen het putten en zal zeker voedingsschema erop aanpassen zodat ze voldoende ervan binnen krijgt.
Maar ik denk dat dat al wel gebeurt omdat ze schaats op wat ik begrijp hoog niveau.
Later kun je het altijd nog pakken als het niet anders kan
 
Ja toch er zijn hier ook zat 16 , 17 jarige mannetjes die ook aan de supps zitten .
Maar halveer de dosis ofzo ... of laat haar de eiwitten uit haar voeding omhoog gooien .
Want met whey zijn ook vervelende bijwerkingen ...... ruften stinken enzo ..niet leuk als je in de klas zit .
JA ik zit aan de whey meiden sorry ;)
 
Zal geen kwaad kunnen maar om als tiener al aan de supplementen te gaan zou ik zeggen nee wacht daar nog even mee nu kun je makkelijk uit andere dingen het putten en zal zeker voedingsschema erop aanpassen zodat ze voldoende ervan binnen krijgt.
Maar ik denk dat dat al wel gebeurt omdat ze schaats op wat ik begrijp hoog niveau.
Later kun je het altijd nog pakken als het niet anders kan

EENS, ze is nog niet uitgegroeid zou er zeker mee wachten tot minimaal 18 jaar
 
Maar ik denk dat dat al wel gebeurt omdat ze schaats op wat ik begrijp hoog niveau.

Ben je gek het is meer wat pappa doet wil ik ook hebbe' :cool:

Maar kwaad kan het niet toch dus, ja.?
 
Ben je gek het is meer wat pappa doet wil ik ook hebbe' :cool:

Maar kwaad kan het niet toch dus, ja.?

ja...

nadien kan ze dan overstappen op creatine HMB en testosting en binnen een paar weken aan de Test E en de Trenbolone! :thumbup:
 
Mijn dochter doet krachttraining om beter te zijn in kunstschaatsen. Nu wil ze net als mij een whey shake nemen na haar training. Is dat goed of niet? Of moeten we het bij een gezonde bruine boterham met kaas laten.? Zoals iedereen volgens mij wel weet, is ze zestien.

Maakt niets uit.
 
Protein Blends = vleesvervangers.

Niets mis mee.
 
Laat haar gewoon maar meer eten. Zie niet wat voor meerwaarde die whey heeft
 
Misschien moet je maar eens een foto van haar plaatsen, zodat we een beter beeld krijgen van de situatie ;)
 
EENS, ze is nog niet uitgegroeid zou er zeker mee wachten tot minimaal 18 jaar

wat heeft leeftijd er nou weer mee te maken
omdat je nog niet uitgegroeid ben kan je geen extra eiwitten innemen ?
het is op deze manier makkelijker om eiwitten binne te krijgen ipv tig kippen per week naar binne te werken

et zijn geen anabolen hoor
 
Back
Naar boven