Fitness Seller

white men can't jump (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
en squatten en gewichten heffen maakt van jou een trage niet explosieve zak.

Y4eI7VdlumxhHiqRPJ0XLMn4kOVp6sj3.jpeg

Y4eI7VdlumxhHiqRPJ0XLMn4kOVp6sj3.jpeg

Y4eI7VdlumxhHiqRPJ0XLMn4kOVp6sj3.jpeg

Y4eI7VdlumxhHiqRPJ0XLMn4kOVp6sj3.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
die kop die die onderste vatsige amerikaan trekt.. alsof hij zit te poepen :
 
dat wel, maar springen kunnen ze :D
 
Als we dan toch bezig zijn ;)
Vergeef me dat het geen squatters zijn :D
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
zijn trouwens geen van allen 'white', dus eigenlijk klopt er van mijn post helemaal geen reet. Ik wachtte gewoon op maar de kleinste aanleiding om ff wat van mijn hobby (naast bb) te posten ;)
Mijn excuses
 
die laatste foto's zijn wel echte aktie foto's zeg
 
Originally posted by boogie
zijn trouwens geen van allen 'white', dus eigenlijk klopt er van mijn post helemaal geen reet. Ik wachtte gewoon op maar de kleinste aanleiding om ff wat van mijn hobby (naast bb) te posten ;)
Mijn excuses

foto's posten is je hobby?:D

je kan toch ook een thread openen in sport en algemeen?
is de kans groter dat er mensen op je hobby reageren..
 
Laatst bewerkt:
ik durf wedden dat een significant percentage wel squat :D
 
Basketters moeten hoog kunnen springen.
Powerlifters moeten veel kunnen tillen.
't Is gewoon een andere doelgroep en niet te vergelijken.
Wim
 
Maar ik denk idd. dat b-ballers wel squatten, en in ieder geval calf raises doen, ik merk het ook gewoon dat het helpt. Alleen de beste training is toch altijd nog op het pleintje elke avond zo hoog mogelijk proberen te komen. Maar dunken is geen uitdaging voor mij, vliegen dat is wat anders....
 
hehehe.

ik denk trouwens dat de manier gewoon hetzelfde is om een ander doel te bereiken. nl veel explosiviteit en de mogelijkheid om veel kracht te genereren. dit moet je bij basket bereiken om hoog te springen, en dit moet je bij gewichtheffen bereiken om veel te kunnen tillen.

serge reding woog trouwens tegen de 150kg voor 1m70, en kon met beiden voeten samen op een bankje van 1 meter hoog ongeveer springen.
 
Originally posted by Spike
hehehe.

ik denk trouwens dat de manier gewoon hetzelfde is om een ander doel te bereiken. nl veel explosiviteit en de mogelijkheid om veel kracht te genereren. dit moet je bij basket bereiken om hoog te springen, en dit moet je bij gewichtheffen bereiken om veel te kunnen tillen.

serge reding woog trouwens tegen de 150kg voor 1m70, en kon met beiden voeten samen op een bankje van 1 meter hoog ongeveer springen.

Dat is wel errug knap idd.
Maar ik ken iemand van 2.14 die geen 150kg is maar toch wel errug lang (en ik denk zo'n 110kg) en die sprint 1.25m uit stand springt. Zonder ooit er echt op geoefent te hebben, sick is dat!
 
dat noemen ze gifted... die man zou eens moeten beginnen basketten en jumpsquats doen, hij zou wel ver kunnen geraken denk ik ;)
 
Heb ik eindelijk een boek plyometrics, zie ik hier dat je met alleen krachttraining ook al een heel eind komt :rolleyes:

Basketballen is ook mijn hobby/sport, en ik ben 1.80 en kom net bij de basket... om te dunken nog ff een tijdje trainen dus :D Maar ik heb zowel vrienden die lang zijn en dunken zonder ooit getrained te hebben (die gozer is trouwens blank) en ken gasten die wel flink trainen, die springen dus wel een stuk hoger nog...
 
hehehe, trouwens kan jij anderhalve keer je lichaamsgewicht squatten?
 
Aah vet! nog een basketballer! Begin me hier steeds meer thuis te voelen :D
Ik ben trouwens 1.90 en kan wel vrij makkelijk dunken (uit stand met 1 hand en 2 handen, maar ook 180). Ik ga deze zomer weer ff flink op het pleintje oefenen en hoop dan aan het eind van de zomer echt van bijna elke situatie in een wedstrijd te kunnen jammen. Volgend jaar ga ik dan mee doen met een dunkcontest en hoop dan de 360 te kunnen, lukt me al wel op 1.90. Dus 15 cm. erbij, moet lukken....
 
Ik met zekerheid zeggen dat alle (misschien 1 niet) prof basketballers squatten. Het enige verschil is dat de een wat meer aanleg voor hoog springen heeft dan de ander...

De kuiten hebben een veel kleiner aandeel in de sprong hoogte, dus als ik jou was, zou ik gaan squatten!

Originally posted by boogie
Aah vet! nog een basketballer! Begin me hier steeds meer thuis te voelen :D
Ik ben trouwens 1.90 en kan wel vrij makkelijk dunken (uit stand met 1 hand en 2 handen, maar ook 180). Ik ga deze zomer weer ff flink op het pleintje oefenen en hoop dan aan het eind van de zomer echt van bijna elke situatie in een wedstrijd te kunnen jammen. Volgend jaar ga ik dan mee doen met een dunkcontest en hoop dan de 360 te kunnen, lukt me al wel op 1.90. Dus 15 cm. erbij, moet lukken....

1.90? dan kan ik zowat door de ring piesen ;)

R.
 
Originally posted by RPL
Ik met zekerheid zeggen dat alle (misschien 1 niet) prof basketballers squatten. Het enige verschil is dat de een wat meer aanleg voor hoog springen heeft dan de ander...

De kuiten hebben een veel kleiner aandeel in de sprong hoogte, dus als ik jou was, zou ik gaan squatten!



1.90? dan kan ik zowat door de ring piesen ;)

R.

Heeft meer met lullengte te maken ofnie ;)
 
Squaten is gewoon goed voor elke explosieve sport waar je je benen bij moet gebruiken..
 
Back
Naar boven