MuscleMeat

Why Asians Can Do The Asian Squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha, is echt waar. Een vriend van me is Nederlands, maar opgegroeid in Azië (volgens mij Vietnam) en kan dit ook. Als kind was het daar normaal om gewoon relax zo een half uur te zitten wachten.
 
Mijn schoonfamilie (kosovo) zit ook rustig zo, ook mijn schoonvader in de 50. Ik krijg dat niet voor elkaar zonder los te komen met mijn hakken.
 
Heb er ook geen problemen mee en zit zo wel redelijk relaxt. Maar de squat uitvoeren kan ik zo diep niet, vanaf ik te diep ga dan bolt mijn rug te hard. Squat lichtjes onder parallel, verder gaat niet want dan krijg ik steken in mijn knie (kraakbeenletsel)
 
Haha, is echt waar. Een vriend van me is Nederlands, maar opgegroeid in Azië (volgens mij Vietnam) en kan dit ook. Als kind was het daar normaal om gewoon relax zo een half uur te zitten wachten.

Een half uur? :eek:, na 5 minuten sterven mijn onderbenen al af...........
 
ik raak niet tot aan mn enkels met mn kont. Mn hams duwen in mn kuiten.
 
Ik houd dat ook wel een paar minuten zonder problemen vol.
 
Heb er ook geen problemen mee en zit zo wel redelijk relaxt. Maar de squat uitvoeren kan ik zo diep niet, vanaf ik te diep ga dan bolt mijn rug te hard. Squat lichtjes onder parallel, verder gaat niet want dan krijg ik steken in mijn knie (kraakbeenletsel)
Als je rug bolt dan kun je zo niet zitten want je compenseert je beperkte mobiliteit.
De mensen in het filmpje kunnen hun rug neutraal houden.
Een goede mobiliteit test: Voeten schouder wijdte uit elkaar, tenen recht vooruit, full squat, hakken aan de grond, rug neutraal en borst omhoog. (extra moeilijkheid: stok in je handen houden in oh squat positie).
Mij lukt dat alleen als ik mijn voeten naar buiten draai en dan zit in nog niet echt ontspannen, dus mijn mobiliteit is nog niet optimaal. Werk aan de winkel. :D
 
ik kan het. Zie alleen niet in waarom je het zou moeten kunnen.
 
Meneer kan het weer. :rolleyes:
 
Zo zat ik ook altijd tijdens honkbal wedstrijden als er een pitcher wissel was ofzo.

Zou ik dan toch asian zijn?
 
ik kan het. Zie alleen niet in waarom je het zou moeten kunnen.
In sommige landen is het vrij normaal als je met iemand om 13:00 uur afspreekt, diegene om 13:45 ofzo op komt dagen. Als er geen bankje of stoel is, gaan mensen maar zo "zitten".:D Of misschien hebben ze niet genoeg geld om voor alle koters een stoel/bank te kopen. Grote gezinnen, weinig inkomsten.
 
In sommige landen is het vrij normaal als je met iemand om 13:00 uur afspreekt, diegene om 13:45 ofzo op komt dagen. Als er geen bankje of stoel is, gaan mensen maar zo "zitten".:D Of misschien hebben ze niet genoeg geld om voor alle koters een stoel/bank te kopen. Grote gezinnen, weinig inkomsten.

Als ik afspreek met iemand zal het niet in één of anders bos zijn waar je nergens kan zitten. En die persoon zal mij geen 45 minuten laten wachten :)
 
Als ik afspreek met iemand zal het niet in één of anders bos zijn waar je nergens kan zitten. En die persoon zal mij geen 45 minuten laten wachten :)
Nee daar zorgt onze Johny wel voor. Met zijn mesjes en knuppels laat hij niet met zich sollen. :lol:
 
Als ik afspreek met iemand zal het niet in één of anders bos zijn waar je nergens kan zitten. En die persoon zal mij geen 45 minuten laten wachten :)
Nog nooit in een bos afgesproken Johny?
 
Back
Naar boven