MuscleMeat

wido (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Waarom is wido van het board geknikkerd?
Hij heeft wel een grote bek maar is hij daarom gebanned?

Ik kan nie goed volgen, wat is er dan juist gebeurd?
 
Hij deed mee met bedreigingen enzo... volgens mij in de laatste pagina's van zijn foto thread.
 
Originally posted by CrocoDillon
Hij deed mee met bedreigingen enzo... volgens mij in de laatste pagina's van zijn foto thread.

Die gasten hadden wel een erg grote bek hoor...:rolleyes:
 
Je doelt met die gasten op de wido gang zeker? idd, grote bek en niets nuttigs toe te voegen aan dit forum...
 
Originally posted by Man-Mountain
ze waren wel huge, maar hun mond was huger ;)
lol :D

stom van Oli btw dat hij half met ze mee ging doen. Als ie dat niet had gedaan was hij denk ik niet gebanned. Ik begon de new and improved Oli net zo cool te vinden :(
 
Laatst bewerkt:
best da die weg zijn, ze hebben alleszins meer spieren dan hersenen:D
 
Originally posted by CrocoDillon
Je doelt met die gasten op de wido gang zeker? idd, grote bek en niets nuttigs toe te voegen aan dit forum...

idd.. commentaar zoals"ik ga ze allemaal opeten" etc... agressie is wel goed maar het moet in de sportclub blijven. Buiten de sportclub zijn bodybuilders gentlemens... ;)
 
idd, ze hadden een erg grote bek, daar is niemand iets mee.
En ze droegen helemaal niets bij aan het forum.

Net zoals de leugens van Oli en zijn fantasierijke druggebruik.
Ik ben blij dat hij gebanned is.
 
de waslijst wordt steeds groter

wie zijn er nu allemaal geband en voor hoelang?
 
Originally posted by dandyman
de waslijst wordt steeds groter

wie zijn er nu allemaal geband en voor hoelang?

wido en co zijn gebanned voor bedreigingen

oli voor een hele resem klachten
 
Ik word vast niet geband voor mijn nieuwe avatar :D
 
als jij dat bent Kale... dan kom ik wel een keer samen met je `cardio/en` goed? :P
 
Wat is Oli ook gebanned?.... Dat vind ik nu wel jammer eigenlijk, maarja, ik maak hier de dienst niet uit.

En geoffke, met alle respect jongen, maar wat betreft drugsgebruik, jij bent hier degene die ex-verslaafd is toch.

Think about that.....;)
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Floyd
Wat is Oli ook gebanned?.... Dat vind ik nu wel jammer eigenlijk, maarja, ik maak hier de dienst niet uit.

En geoffke, met alle respect jongen, maar wat betreft drugsgebruik, jij bent hier degene die ex-verslaafd is toch.

Think about that.....;)

des te beter ik weet wat die rotzooi met je lichaam doet!
Ik vind dat verhalen over rec.drug gebruik niet thuishoren op een bodybuildingforum...

Niemand zit er op te wachten.
 
Originally posted by Floyd
Wat is Oli ook gebanned?.... Dat vind ik nu wel jammer eigenlijk, maarja, ik maak hier de dienst niet uit.

En geoffke, met alle respect jongen, maar wat betreft drugsgebruik, jij bent hier degene die ex-verslaafd is toch.

Think about that.....;)
Oli hing (door vorige waslijst waarschuwingen) aan een zijden draadje, toen hij dacht nog eens fake foto's te posten en boodschapper te spelen voor de wido bende, brak dat draadje...

We zijn wel goed maar niet gek!
 
En tig kloontjes zullen hem ook niet helpen hier ooit nog terug te keren.
 
Oli geband, nou dat werd eigenlijk wel tijd...
 
Originally posted by Purple
Oli geband, nou dat werd eigenlijk wel tijd...

Hoezo, mocht je hem niet zo?? :haha:
 
Back
Naar boven