MuscleMeat

wido

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Floyd
Drugs kunnen ook geweldig zijn. Dat kan jij niet ontkennen (anders was je immers geen ex-verslaafde). Alleen waar trek je de grens, en heb je geen ruggegraat (en in veel gevallen andere factoren; werk, school, relatie, familie problemen), dan kun je idd in de problemen komen.

En Geof, ga je nou ontkennen dat juist een discussie over drugs niet informatief kan zijn. Voor jou misschien niet omdat je het allemaal al kent, maar voor een ander kan het leerzaam zijn. Ik neem aan dat je dit niet zo bedoelde, want dan kom je behoorlijk dom over.

gr Bro

Drugs zijn ook geweldig, misschien wel te geweldig.
Het zijn niet louter door de drugs zelf dat je verslaafd geraakt, maar om alles wat er rond hangt.

Je komt in een discotheek toe, en je hebt MASSA'S vrienden,
je leert elke avond nieuwe mensen kennen, je maakt plezier, je voelt je goed...

Maar "het plezier" neemt snel af, daarna ga je enkel uit om de drugs...

En plezier beleven doe je niet meer, je zit dan met 2g speed en wat xtc pillen in een hoek te "flippen".
Dit elk weekend opnieuw en opnieuw...
Tot er uiteindelijk iets ernstig gebeurt waardoor je de drugs vaarwel zegt, ofwel ga je verder met heroïne of coke.

De meesten uit mijn vroeger vriendekring hebben serieuze gezondheidsproblemen.

De ernstige side"s die ik had:

1) serieuze hartritmestoornissen heel de week door
2) voortdurende blaasontstekingen
3) gele huid, day after
4) Ernstige pijn in de testis

Wat ik er aan over gehouden heb, is dat ik nu nog ELKE dag pijn heb in mijn kloten.
Ik ben er zeker van dat het door de drugs komt
Maar de meest ernstige heb ik nog niet vernoemd.

Toen ik een overdosis had genomen werd ik naar het ziekenhuis gevoerd.
Diezelfde week merkte ik dat er iets verandert was aan mijn ogen.
Ik zag overal zwarte vlekken waar ik ook keek, als het ware een gordijn van zwarte plekjes.

Die schade is blijvend, overal waar ik kijk zie ik die vlekjes.
Ik heb een heel jaar lang binnengebleven, en kon het moeilijk verwerken.
Nu heb ik het aanvaard en leer ik er mee leven, maar echt met plezier leven doe ik niet.

Drugs hebben mijn leven naar de kloten geholpen, ik zou veel gelukkiger geweest zijn nu moest ik er nooit aan begonnen zijn.


Dus... alstublieft, blijf er af... 't is rotzooi
 
Mooi gezegd bro. Snap je nu dat zo'n discussie helemaal zo slecht nog niet is. ;)
 
heel mooi gezegd Geoffke

Je komt in een discotheek toe, en je hebt MASSA'S vrienden,
je leert elke avond nieuwe mensen kennen, je maakt plezier, je voelt je goed...

klopt helemaal, je vindt iedereen lief en aardig en je hebt t gevoel alsof iedereen jou ook lief en aardig vind. Je leert idd mensen kennen maar de volgende dag ben je meestal die gesprekken en namen weer kwijt.

Alleen die dagen erna zijn zo zwaar. dat is de grote keerzijde die je op dat moment merkt, niet erbij stilstaande dat het meer effect heeft die je later pas echt gaat merken.

Maar "het plezier" neemt snel af, daarna ga je enkel uit om de drugs...

die periode zitten het grotste gedeelte van mn maten in. Enkel uitgaan om te gebruiken en van te voren maar zeggen dat ze niets gebruiken..maar ja dan komt de huisdealer weer binnen, hebben ze al wat glaasjes naar binnen gewerkt en ja hoor..ssnnniiffff daar gaat de 1e weer

en dan echt de hele nacht door tot sochtends vroeg. Zelfs midden in de stad pakken ze een pakketje. Ik heb er uiteraard wat van gezegd maar op dat moment kan ze dat geen zak schelen. De volgende dag weten ze t niet eens meer...

Ze kunnen nu amper nog plezier maken zonder drugs en tja, toch willen ze binnekort weer stoppen...ik lach ze enkel nog uit na zon uitspraak. Ze moeten t idd zelf weten en wie ben ik om hun op hun doen en laten te wijzen. mn beste maat heeft al last van zn spieren die snachts samentrekken tot een kramp en hiuj voelt gewoon zn hersenen vaak tintelen en nog meer van dat soort enge dingen. ook een blaasontsteking is aan de orde vand e dag alhoewel zn huisarts niets kon ontdekken...zit allemaal in zn kop

goed Geoffke dat je t inziet wat t allemaal met je doet...is vrij lastig om dat in te zien omdat t als t ware een deel van je leven si wat je opgeeft..een gedeelte wat je gelukkig lijkt te maken
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman


goed Geoffke dat je t inziet wat t allemaal met je doet, is lastig om dat in te zien omdat t als t ware een deel van je leven si wat je opgeeft..een gedeelte wat je gelukkig lijkt te maken

Dit zijn de wijste woorden die iemand kan zeggen over een drugsverslaving.
Zo denkt elke drugsverslaafde...
 
ja, en straks zat ik te chatten met Xerxes (doe ik vaak) en ineens hadden we het over de effecten van ephedrine.
Kwam ik er dus achter dat bepaalde verschijnselen die me de laatste maanden overkwamen, door ephedrine veroorzaakt worden.
Veel grotere emotie-wisselingen! Zenuwachtigheid dat wist ik al... maar het werkt dus ook best wel in op je hormonen geloof ik.
Vooral rondom de menstruatie heb ik nu dus last van PMS (om niets erg kwaad of emotioneel worden) waar ik vroeger nooit last van had. Dus... het heeft me in mijn voornemen gesterkt om zodra ik het streefgewicht eenmaal bereikt heb, die ephedrine pillen bij mijn broer in verzekerde bewaring te stellen! Om te voorkomen dat ik ze als partydrug of zo ga slikken..

Espi
 
Originally posted by capricik


Die gasten hadden wel een erg grote bek hoor...:rolleyes:

Voor degene die mij hiervoor neg karma heeft gegeven: KISS MY ASS :booty:


:D
 
Originally posted by Esperantisto
ja, en straks zat ik te chatten met Xerxes (doe ik vaak) en ineens hadden we het over de effecten van ephedrine.
Kwam ik er dus achter dat bepaalde verschijnselen die me de laatste maanden overkwamen, door ephedrine veroorzaakt worden.
Veel grotere emotie-wisselingen! Zenuwachtigheid dat wist ik al... maar het werkt dus ook best wel in op je hormonen geloof ik.
Vooral rondom de menstruatie heb ik nu dus last van PMS (om niets erg kwaad of emotioneel worden) waar ik vroeger nooit last van had. Dus... het heeft me in mijn voornemen gesterkt om zodra ik het streefgewicht eenmaal bereikt heb, die ephedrine pillen bij mijn broer in verzekerde bewaring te stellen! Om te voorkomen dat ik ze als partydrug of zo ga slikken..

Espi

uhm ja was ephedrine geen afgeleide van speed?

en volgens mij is speed de grootste tering drug die er is, kort gevolgd door xtc... met als goede derde coke en als vierde heroine

maarum... stackers werken goed als partydrug hoor.... ik eet ze zelf regelematig en geef ze aan vrienden... heb liever dat ze die dingen vreten als xtc of coke... :D
 
Back
Naar boven