Fitness Seller

wido (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vond het gewoon nooit ergens op slaan wat hij zo ndig ierdereen wilde vertellen...
 
ik vond hem wel grappig in het begin, later werd hij wat vervelend, de nieuwe sT was wel weer leuk, alleen moet hij buiten het gare hanen hok gewoon niet te ver gaan en zich laten opdraaien door wat relschoppers.
 
Ach ja Ome Oli... Wat kan je er over zeggen he.. Je mocht hem.. Of je mocht hem niet :D
 
Wido en de gang hebben een ban wegens bedreigen van 2 moderators van dit forum. Plus het feit dat ze flink aan het flamen waren op de foto's van andere members. Twee absoluut onaanvaardbare zaken.

Oli had al een ban moeten hebben, tijden terug al, maar we hebben hem continu het voordeel van de twijfel gegeven en op gegeven moment een echte laatste waarschuwing gegeven en gezegd dat hij zijn gedrag aan moest passen. Dat heeft hij niet gedaan, vandaar zijn ban. We hebben het echt heel lang uitgesteld, maar er zijn gewoon normale regels waar iedereen zich aan dient te houden, ook oli. Hij heeft ze allemaal overtreden en we trekken ergens een grens. Vandaar.
 
Dat Oli is gebanned, zal vast wel zijn eigen schuld zijn, heb zelf nooit problemen met het gehad. Maar wat voor mij geld, hoeft niet voor een ander te zijn.

En Geof, hou nu toch eens op te verkondigen hoe zwaar verslaafd je wel niet bent geweest aan....uhm....speed. Ongeveer alle leden weten wel dat jij een ex-junk bent. En onthoud deze raad:'Verslaafd raak je door jezelf, niet door het spul'. :p

Ben trouwens wel blij dat Wido&40 rovers weg zijn, kerel, kerel, kerel. Lekker arrogant hoor, en de helft van het board wel bij hem in de kont kruipen, das was pas hypocriet. Vind vooral die beslissing wel goed van de mods en admin, meteen korte metten maken. Jullie weten dus wel wie je even de hand boven het hoofd kan houden en wie niet. Complimenten daarvoor.

Hoewel ik wel graag in de contest tegen dr Pepper had willen strijden, hij's groter, maar ik droger. :D
 
hazo.....
kben ff ni meer erop geweest en kheb blijkbaar een hele resem gemist :D
 
Jij was potverdomme degene die over mijn ex-druggebruik begon!
Waarom begin je er eigenlijk over?!
Als je denkt dat ik hierdoor mij opjaag ofzo dan heb je het mis.

Ik eindig hier de discussie, want met dit kinderachtig gedrag doe ik niet mee.



:flipoff:
 
Originally posted by Purple
Vond het gewoon nooit ergens op slaan wat hij zo ndig ierdereen wilde vertellen...

helemaal mee eens, juiste keuze om hem te bannen.
 
gek dattie body en fitness forum van smalluser heel serieus is...
 
Originally posted by KaLe
gek dattie body en fitness forum van smalluser heel serieus is...

Kijk, dat vind ik nou zelf ook... :D
 
Wat voor kerel ken je nou als je iemand zijn familie bedreigt?? Dan ben je geen kerel!!
Dat soort gasten lopen waarschijnlijk nog mee ook met optochten tegen zinloos geweld! lopen ze met een wit hempie. en maar protesteren en ondertussen zelf gasten mishandelen en bedreigen!

Wat vinden jullie daar nou van?
 
Laag bij de gronds... nee, het is me heel erg tegengevallen en ondanks dat ik nog steeds een enorme bewondering heb voor wat die jongen bereikt heeft, is hij en vooral zijn maatjes in staat geweest de hele boel hier in de kortst mogelijke tijd op stelten te zetten.
Misschien dat hij net als een aantal anderen, die hier geband zijn, tot rust komen en waardevollere bijdragen zullen gaan leveren op B&F waar wat meer vrouwelijke aanwezigheid en oudere mods blijkbaar een matigende invloed heeft op het temperament?

Espi
 
@ Geof.... haha kerel, dat laatste was toch humoristisch bedoelt pik. :D

Maar jij begon weer over drugs, het chat en conversatie gedeelte is voor andere dingen dan louter bodybuilding. Een serieuze discussie over het recreatief gebruik van drugs, das toch een prima onderwerp. Laten we eerlijk zijn, als dat niet informatief kan zijn, sla mij maar dood. So stop being a big baby!

Groeten Bro....
 
Originally posted by Floyd
@ Geof.... haha kerel, dat laatste was toch humoristisch bedoelt pik. :D

Maar jij begon weer over drugs, het chat en conversatie gedeelte is voor andere dingen dan louter bodybuilding. Een serieuze discussie over het recreatief gebruik van drugs, das toch een prima onderwerp. Laten we eerlijk zijn, als dat niet informatief kan zijn, sla mij maar dood. So stop being a big baby!

Groeten Bro....


Kijk dat vind ik nou zelf ook... :D
 
Originally posted by jakkeboo



Kijk dat vind ik nou zelf ook... :D

Ja, na amper 5 posts hier weet je wel hoe de vork in de steel zit
:rolleyes:
 
Originally posted by jakkeboo



Kijk dat vind ik nou zelf ook... :D

Je vindt discussies over rec.drugs informatief?
Je vindt de drugsverhalen van Oli informatief?

Ok dan, ieder zijn gedacht. :o
 
Originally posted by Geoffke


Je vindt discussies over rec.drugs informatief?
Je vindt de drugsverhalen van Oli informatief?

Ok dan, ieder zijn gedacht. :o


Bedoel je dan dat je Oli niet informatief vond?
 
Originally posted by Geoffke


Je vindt discussies over rec.drugs informatief?
Je vindt de drugsverhalen van Oli informatief?

Ok dan, ieder zijn gedacht. :o

mja dude je kan het ook zo zien, als iemand leest wat voor ellende een ander met die shit heeft gehad, dat ie dan zelf ook zoiets heeft van tja.. laat ik het toch maar niet pakken... maar goed,... ik zie de dingen weer te positief denkik :D
 
Originally posted by jimmy101


mja dude je kan het ook zo zien, als iemand leest wat voor ellende een ander met die shit heeft gehad, dat ie dan zelf ook zoiets heeft van tja.. laat ik het toch maar niet pakken... maar goed,... ik zie de dingen weer te positief denkik :D

Hij sprak er altijd vol lof over, en bijna elke tread kwam het wel ter sprake hoe leuk hij drugs wel niet vond...
 
Drugs kunnen ook geweldig zijn. Dat kan jij niet ontkennen (anders was je immers geen ex-verslaafde). Alleen waar trek je de grens, en heb je geen ruggegraat (en in veel gevallen andere factoren; werk, school, relatie, familie problemen), dan kun je idd in de problemen komen.

En Geof, ga je nou ontkennen dat juist een discussie over drugs niet informatief kan zijn. Voor jou misschien niet omdat je het allemaal al kent, maar voor een ander kan het leerzaam zijn. Ik neem aan dat je dit niet zo bedoelde, want dan kom je behoorlijk dom over.

gr Bro
 
Back
Naar boven