MuscleMeat

Wie allemaal Chersonissos 2013!!?

Bezoekers in dit topic

1ronman

Cool Novice
Lid geworden
10 jan 2013
Berichten
61
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
150kg
Vetpercentage
5%
-
 
Laatst bewerkt:
No thanks jeff
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Den deze niet hoor, das voor marginalen
 
22 jaar?

1x geweest op mijn 17e toen was t leuk. Zou mezelf absoluut niet op mijn gemak voelen om er op mijn 22e tussen de 17/18e jarigen te lopen, die voor het eerst alleen op vakantie gaan.

Je gaat zeker ook met GOGO of beachmasters?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ben trouwens 18 snap totaal niet hoe die 22 daar gekomen is, met GOGO idd. En ik mag tog niet hopen dat het een sausagefest is daar?
Haha arme stakker
Pls als je terug bent, post hoe je ervaring was, ik leg 10,- in de pot dat het een groot sausagefest is:roflol:
 
-
 
Laatst bewerkt:
Blablabla. Dus misschien is er we'll veel sausage en minder meiden maar helft van die sausage festijn zal sjoerten zijn waar die meiden dus helemaal niks van willen weten omdat de andere helft van ut sausagefestijn er goed afgetraint en goed bij lopen. Dus lijkt mij dat er genoeg overblijft.


GreetZz

Stats: M 1m96 101kg 20% :rolleyes:
 
Hahaha, wat een idee hebben sommigen ervan en hoezo geen normale meiden daaro? Allemaal hoeren bedoel je? Valt we'll mee man als ik alleen al kijk hoeveel meiden hiero er naartoe gaan of zijn geweest en dat zijn echt we'll normale meiden. En een sausage fest dan ken je bijna naar geen enkele jongeren bestemming heen gaan of weten jullie nog iets? En dan nog het punt dat de meeste sukkels met hun dikke bierpensen en koeiekoppen denken dat zelfs zij elke chick kunnen palen daaro, dat is al helemaaaaal niet waar. Dus misschien is er we'll veel sausage en minder meiden maar helft van die sausage festijn zal sjoerten zijn waar die meiden dus helemaal niks van willen weten omdat de andere helft van ut sausagefestijn er goed afgetraint en goed bij lopen. Dus lijkt mij dat er genoeg overblijft.


GreetZz
Kan je dit even in het Nederlaands vertalen?

OT: Have fun @Sausage Fest 2013
 
26933850.jpg
 
-
 
Laatst bewerkt:
Om even een normaal antwoord in dit topic te geven.

Het volk wat naar Cherso komt is de laatste jaren wel zwaar verpauperd door die Oh Oh Cherso troep. Ben er zelf geweest toen ik 18 was en heb er in de zomer gewerkt toen ik 21 was. Toen ik er terugkwam echt veel tokkies, vechtpartijen etc.
 
verkapt kom-uit-de-kast-en-op-zoek-naar-homo-date topic:rolleyes:
 
Nee, nog nooit naar dat derde been-festijntje geweest.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Arme jongens tog, dit noem ik nou echt een geval van frustratie bij mensen. Iedereen die hier sausage festijn zegt is er vast zelf geweest en is er met frustratie weggekomen omdat ze het idee hadden elke chick te kunnen palen. Maar helaas moesten jullie toekijken hoe aaaaaaaaaaal die sausages meiden aan het scoren waren terwijl het bij jullie niet echt wilde lukken, dat heeft niks te maken met jullie afgetrainde lijfen boys dat heb met skillzzz te maken.

Inplaats van 10E in de pot te doen voor de weddenschap, kan je mij ook gewoon 10E betalen voor een lesje hoe moet ik een meid versieren ASAP.

Laterrrs.
pm bryce en mat voor homocoïtus, maar laat ons met rust:mad:
 
Back
Naar boven