AndroidHealthClinic

Wie ben ik nou weer ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Angelo VE

Novice
Lid geworden
29 jan 2019
Berichten
4
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
96kg
Hoi iedereen,

Mijn naam is Angelo en ik kom uit Tilburg (Noord-Brabant)
Ik ben al vaker dit forum tegengekomen en dacht deze keer om eens een account aan te maken.
Zo kan ik een beetje mee praten en adviezen verzamelen.

Ik ben 28 Jaar oud en weeg op dit moment (29-01-2019) 96KG en ben 1m81.
Op dit moment train ik om er fysiek wat beter uit te zien en ik zal nooit een sixpack krijgen of iets in de richting.
Volgens mij zat mijn vetpercentage ook rond de 30% of hoger. pas 1x gemeten 1 jaar geleden.

Als tiener voetbalde ik regelmatig (lees 3x per week ) op straat en was ik vrij sportief aangelegen.
Toch was ik nooit de slankste en werd ook met regelmaat gepest op school.
In 2007 ben ik mij eigen steeds meer gaan buitensluiten en ben ik veel gaan gamen.
Dat is naast fitness nog steeds mijn grootste hobby.
In 2013 kwam ik tot het besef dat het leek op een lichte verslaving.
Ik speelde wel is waar grote online competities en als ik terug kijk in de tijd, waren het toch wel mooie jaren.
Vanaf 2013 ben ik het steeds gaan minderen, meer focus op werk, familie en m'n vriendin.

Op 9 Januari 2017 had ik besloten om te gaan afvallen, ik woog op dat moment 122,6kg en dronk heel veel zuivel. Ik denk zelf dat ik 125kg heb aangetikt.
Zonder informatie ben ik gewoon minder gaan eten en viel daarmee 1KG per week af.
Mei 2017 ben ik voor het eerst naar de sportschool gegaan en heb ik "les"gekregen van een bodybuilder.
Het was leuk om te doen en ging vervolgens 3x in de week naar de sportschool.
Ik was super blij tot dat ik in augustus 2017 heel veel buikpijn kreeg.
Blijkbaar was ik zo snel afgevallen (ik woog op dat moment 89,9kg), dat ik last kreeg van galstenen.
Mijn galblaas moest verwijderd worden om de pijn weg te nemen.
2 maanden niet hard durven te trainen of zelf mogen trainen van de dokter.
Daarna rustig opgepakt met een trainingsschema.
Dat ging best aardig, maar na 8 weken sloeg ik dagen over en ik lette niet op mijn voeding.

In het jaar 2018 was ik opzoek naar mijn eigen huisje en daardoor liet ik het sporten links liggen.
Ik moet zeggen dat ik in het jaar 2018 wel zeker ben wezen sporten, maar zonder schema en niet opgelet op mijn eten en als ik later thuis was, ging ik al niet naar de sportschool (HEEL SLECHT)

Sinds Januari 2019 was ik er helemaal klaar mee. Ik was kwaad dat ik pijn heb geleden in het ziekenhuis en dit allemaal te vergooien binnen 1 jaar tijd. Ik woog op dat moment weer 100KG en was dus in 1,5 jaar tijd weer 8KG aangekomen. Ik heb besloten om weer een schema te maken en op mijn voeding te letten.
Ik had mij genoeg ingelezen in het afgelopen jaar. (Ben niet de beste man voor voeding, maar kan mensen wel motiveren met het behalen van hun doelen)

Nu 5 weken later ben ik 4,5kg kwijt geraakt en heb als doel om nog 5,5 te verliezen in 7 weken de tijd.
Rustig aan doen, niet te gehaast en je macro's op peil proberen te houden.

Ik zit er lekker in en heb nu behoefte om mensen te kunnen motiveren met mijn verhaal.
waar een wil is, daar is een weg.
Ga niet gek doen en blijf je verstand gebruiken.
Fitness is nu echt een passie geworden.
Ik zal nooit een sixpack krijgen of een droom lichaam krijgen.
maar alle kleine veranderingen neem ik mee en ik geniet ervan.

Mijn target is misschien wel Fit zijn op mijn 30ste, maar we zien waar het schip strand.
Volhouden en knallen.

Wil meer informatie verzamelen over fitness en hoe spieren werken.
Leukste onderdelen van deze sport. Voeding is zeer lastig als je samen woont met iemand die niet afvalt en je dus vaak rekening moet houden met avond maaltijden die niet altijd goed in de macro's passen.
 
Welkom op het forum en succes met je doel(en).
 
Succes. Zal wel lukken fit zijn op je 30ste
 
Back
Naar boven