AndroidHealthClinic

Wie ben ik

Bezoekers in dit topic

FitMissEvy

Cool Novice
Lid geworden
12 aug 2017
Berichten
44
Waardering
24
Lengte
1m78
Massa
67kg
Vetpercentage
16%
Hoi mede fitnessfreaks
Hierbij wil ik me even voorstellen en zou ik ook graag wat advies krijgen van jullie.
Ik ben een vrouw van 32, ik ben altijd behoorlijk sportief geweest (polefitness) in 2012 raakte ik zwanger en woog ik aan het einde van mijn zwangerschap 115kg met een vp van ?%. Inmiddels ben ik al een hele tijd bezig met krachttraining en weeg ik 67kg met een vp van 16%. Ik let goed op mijn voeding en train 4 keer per week maar zit op een plateau en krijg het niet voor elkaar om mijn vp nog verder te laten zakken zodat ik eindelijk een sixpack krijg. Nu wilde ik graag een fatburner gebruiken om het proces een boost te geven maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik hoop van jullie wat advies te krijgen

Groetjes evy
 
Dieper cutten en waarschijnlijk ook harder (effectiever) trainen.
 
Hoe bedoel je dieper cutten? Ik train echt rete hard dus daar kan ik niet veel meer uit halen
 
Een fatburner gaat niet zoveel voor je doen en relatief kost het veel geld tot wat het oplevert. Je zou of meer kcal moeten verbranden door cardio of trainen, of je zou het aantal kcal dat je eet weer moeten verlagen. Post anders eens je eetschema en wat is je onderhoud? Ik denk dat het beter is dat we daar tips op geven.

Mijn vriend johnyjordaan wil ook vast nog wel iets zeggen over een fatburner.
 
Hierbij de berekening
447,593+(9,247×66)+(3,098×178)-(4,330×31)=1475,109

1475,109×1,85=2728,951
2728,951×0.8=2183.

Dit is wat er bij mij uit komt qua onderhoud

Op dit moment eet ik ca 1900 cal die bestaan uit ca 170gr eiwitten, ca 60gr carbs en ca 60gr vetten
 
Ik weet niet hoe je je vet% meet... maar 16% is al behoorlijk laag voor een vrouw. Ik zou niet veel lager gaan gezien je hormoonhuishouding ook.
 
Ik weet niet hoe je je vet% meet... maar 16% is al behoorlijk laag voor een vrouw. Ik zou niet veel lager gaan gezien je hormoonhuishouding ook.
Goede aanvulling, daar ging ik even aan voorbij. Als 16% al daadwerkelijk laag zou zijn dan zou het ook kunnen dat er gewoonweg te weinig massa op de buikspieren zit om definitie te kunnen zien.
 
Mijn vet% wordt gemeten dmv huidplooi meting. Om een zichtbare sixpack te krijgen zal ik toch nog iets lager moeten denk ik
 
Massa zou er genoeg moeten zijn, aangezien er ook goede lijnen zichtbaar zijn op de rest van mijn lichaam. Helaas zit het laatste vet op mijn buik en is echt hardnekkig
 
Misschien eens een foto posten?
 
Mijn vet% wordt gemeten dmv huidplooi meting. Om een zichtbare sixpack te krijgen zal ik toch nog iets lager moeten denk ik
Dan zou je toch wat hoger moeten zitten denk ik. Heb even op Google rondgekeken naar het vetpercentage en het bijbehorend lichaam en dan kom ik op dit uit:

Vetpercentages.jpg

Dus je zit of hoger in vet, of je hebt niet voldoende massa op de buikspieren. Indien dat eerste dan zou je toch de kcal nog wat moeten verlagen.
 
Ze zit niet op 16%
Vrouwen op 16% hebben keiharde abs. 12% is contest vp voor vrouwen ;)
En dan heb ik het niet over bikini vrouwen.

Anyway, als je nu 1900 kcal eet ga je zakken naar 1600-1700.
 
Als ik naar het plaatje kijk zou ik idd een hoger vp hebben dan dat ze meerder malen gemeten hebben. Misschien idd toch maar mijn kcal verder verlagen
 
Pillz. Ik geef alleen maar aan wat ze bij mij gemeten hebben. Ik ging er vanuit dat dat gewoon klopte. Als dat meerder malen is gemeten en er steeds hetzelfde getal uitkomt zou je haast denken dat het wel klopt.
 
Zeker, veel mensen binnen de industrie houden gewoon aan wat de huidplooimeter ze vertelt. Echter, het blijkt te allen tijde te hoog geschat. Op zich geen probleem want het gaat hier uiteindelijk toch om hoe jij jezelf graag in de spiegel ziet.
 
Scarface17 ik hoef geen bodybuild lichaam, ik ben al bijna 50kg afgevallen en nu is mijn doel het behalen van een zichtbare sixpack. De lijnen zijn er al maar ik ben nog niet droog genoeg
 
Scarface17 ik hoef geen bodybuild lichaam, ik ben al bijna 50kg afgevallen en nu is mijn doel het behalen van een zichtbare sixpack. De lijnen zijn er al maar ik ben nog niet droog genoeg
Mooi resultaat. Nog even de kcal wat verlagen of het verbruik opschroeven en dan kom je er wel met zulke doorzetting. Succes.
 
Pillz. Ik geef alleen maar aan wat ze bij mij gemeten hebben. Ik ging er vanuit dat dat gewoon klopte. Als dat meerder malen is gemeten en er steeds hetzelfde getal uitkomt zou je haast denken dat het wel klopt.

Hoeveel punts meting was het?
Benen ook gemeten?
 
Mooi resultaat. Nog even de kcal wat verlagen of het verbruik opschroeven en dan kom je er wel met zulke doorzetting. Succes.
Dank je. Zal mijn verbruik nog wat verlagen naar 1700
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven