Fitness Seller

Wie ben jij tussen de sets?

Bezoekers in dit topic

Ik rust. Afhankelijk van hoe zwaar de sets zijn ga ik er even bij zitten (deadlifts, Squat). Ik doe soms wat rek- en mobiliteitsoefeningen, of een deadhang. Ik zit soms op mijn telefoon, een enkele keer loop ik wat rond.

Luister meestal naar luisterboeken, soms muziek.

• Bicep
Waarderingen: K82
Wisselt. Ijsberen, op adem komen, telefoon, rekken, dansen (wel alleen in de homegym 😅), was ophangen of van de lijn halen (ook homegym), checken of iets al vrij is (deze niet in homegym 😁), dat soort dingen.
Je vergeet eitje koken van 3 minuten :D

• Like
In de sportschool zat ik te kletsen, wat ik onderbrak om mijn setjes te doen. In mijn homegyms (heb er 2) zet ik meestal een muziekje aan waar ik naar luister tussen de sets; tijdens de sets hoor ik de muziek niet bewust. Soms pruts ik ook een beetje aan mijn motors of fietsen tussen de sets door.

• Like
Ik blijf mezelf trouwens

• Like
Als ik alleen ben wisselt het tussen ijsberen en zo nu en dan eens telefoon. Traint er iemand bij me in de gym dan wordt er natuurlijk wel geouwehoerd tussen de sets.
Van een lachbui naar focus voor een set is maar 20 seconden nodig, geen moeite mee om te switchen naar concentratie.

Voornamelijk aan mijn reet krabben en future sets mindmappen.

Ik ben natuurlijk niet zo'n hardcore met gewichten maar wat mij opvalt dat iedereen om me heen oortjes in heeft en als ik wat zeg omdat ze 2 toestellen bezet houden en ; euh wat zeg zeggen....dan heb ik wel een gedachte erbij.
zelf tussendoor de sets...pas ik mijn schema aan op de phone qua gewichten en kijk lekker naar andere mensen en denk mijn ding haha

• Bicep
Ik ben natuurlijk niet zo'n hardcore met gewichten maar wat mij opvalt dat iedereen om me heen oortjes in heeft en als ik wat zeg omdat ze 2 toestellen bezet houden en ; euh wat zeg zeggen....dan heb ik wel een gedachte erbij.
zelf tussendoor de sets...pas ik mijn schema aan op de phone qua gewichten en kijk lekker naar andere mensen en denk mijn ding haha
Die oortjes heeft inderdaad bijna iedereen ja, ikzelf trouwens niet, ook geen headphone, vind ik persoonlijk niet echt chill in een gym. Ik wil me niet te veel afsluiten.

In een gym kijk ik ook van rond, alleen ben ik dat nogal snel afgeleid van de gymwear tegenwoordig. (om het netjes te zeggen) vroeger liepen de vrouwen meestal in aerobics zaal of bij de cardio toestellen, maar weinig tussen racks, halters en dumbbells.

• Like
In een gym kijk ik ook van rond, alleen ben ik dat nogal snel afgeleid van de gymwear tegenwoordig. (om het netjes te zeggen) vroeger liepen de vrouwen meestal in aerobics zaal of bij de cardio toestellen, maar weinig tussen racks, halters en dumbbells.
haha ja die leggings ....ik snap jullie helemaal :-)
en exact ik wil aanwezig zijn in de ruimte ...zit wel in mijn eigen bubbel en heb mijn focus , flip alleen als men heel lang rust tussendoor..duurt zo lang wanneer ik dan kan, dus moet ik weer improviseren .

• Like
Back
Naar boven