Fitness Seller

Wie ben jij tussen de sets?

Bezoekers in dit topic

Ik heb vroeger toen ik in een andere levensfase zat ook gerookt en gesmoked (geblowd) hoor, maar niet tijdens het trainen of halverwege....dan wel na het trainen en dan mezelf afvragen waarom ik in hemelsnaam eerst train en daarna rook....ben er al een hele tijd af en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit nog ga roken of smoken.

Dan maar aan de gear en groot en sterk worden. 1 of 2 cycles per jaar of om het jaar lijkt me beter dan elke dag te roken jaren lang....

Maar ja, daar zullen ze vast geen vergelijkingsonderzoek naar gedaan hebben....

Er is een kerel in de gym die na 2 a 3 sets naar de kleedkamer loopt, even weg is en dan weer terug komt voor 2 a 3 sets en hop weer naar de kleedkamer. Geen idee wat hij doet, maakt ook bijzonder veel lawaai met blazen en steunen en kreunen tijdens de oefeningen. Ook bij de warming up sets...

• Like
Waarderingen: K82
Er is een kerel in de gym die na 2 a 3 sets naar de kleedkamer loopt, even weg is en dan weer terug komt voor 2 a 3 sets en hop weer naar de kleedkamer. Geen idee wat hij doet, maakt ook bijzonder veel lawaai met blazen en steunen en kreunen tijdens de oefeningen. Ook bij de warming up sets...
Hmm, ja dat roept dan vraagtekens op.

Vraag 't em anders eens een keer

water drinken uit de kraan?

• Like
In een van de gyms waar ik geregeld train lopen heel wat jonge dames rond. Vermaak me dus meestal wel tussen de sets. Alleen wel vervelend als me vriendin mee is want ik maak af en toe wel eens een praatje :rolleyes:

• Like
Als ie ouder is dan ik, zou ie moeten pissen denk ik. sommige maken veel lawaai, maar verplaatsen weinig gewicht

• Like
Krijg veel aandacht van vrouwen hier in de gym, word er moe van

• Like
Back
Naar boven