- Waardering
- 40.973
Toen ik nog in een gym trainde was er een gozer die halverwege zijn training een sigaret ging roken.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Zag je hem in de spiegel?Toen ik nog in een gym trainde was er een gozer die halverwege zijn training een sigaret ging roken.
Dronk ie toevallig ook Kanon?Toen ik nog in een gym trainde was er een gozer die halverwege zijn training een sigaret ging roken.
Een doorsnee Vlaamse politieagent.Pffff nog erger, kansloos toch, tijdens het trainen...man man man....
Hmm, ja dat roept dan vraagtekens op.Er is een kerel in de gym die na 2 a 3 sets naar de kleedkamer loopt, even weg is en dan weer terug komt voor 2 a 3 sets en hop weer naar de kleedkamer. Geen idee wat hij doet, maakt ook bijzonder veel lawaai met blazen en steunen en kreunen tijdens de oefeningen. Ook bij de warming up sets...
water drinken uit de kraan?Er is een kerel in de gym die na 2 a 3 sets naar de kleedkamer loopt, even weg is en dan weer terug komt voor 2 a 3 sets en hop weer naar de kleedkamer. Geen idee wat hij doet, maakt ook bijzonder veel lawaai met blazen en steunen en kreunen tijdens de oefeningen. Ook bij de warming up sets...
Als ie ouder is dan ik, zou ie moeten pissen denk ik. sommige maken veel lawaai, maar verplaatsen weinig gewichtEr is een kerel in de gym die na 2 a 3 sets naar de kleedkamer loopt, even weg is en dan weer terug komt voor 2 a 3 sets en hop weer naar de kleedkamer. Geen idee wat hij doet, maakt ook bijzonder veel lawaai met blazen en steunen en kreunen tijdens de oefeningen. Ook bij de warming up sets...
Trek je een oud ongewassen shirt aan die je al een paar keer hebt aangehad tijdens het trainen....weet ik zeker dat ze je dan wel met rust laten.Krijg veel aandacht van vrouwen hier in de gym, word er moe van
zegt dat wat over de vrouwen daar? of wat over jou....?Krijg veel aandacht van vrouwen hier in de gym, word er moe van
Geulen op mijzegt dat wat over de vrouwen daar? of wat over jou....?
Natty's spreken een andere taal.
Hahah 😂😂