AndroidHealthClinic

Wie denken jullie dat als eerst ter Discussie gaat komen (1 bezoeker)

wie o wie?

  • Oli, vanwege zijn vaak gewaagde acties en uitspraken

    Stemmen: 12 54,5%
  • Spike, omdat ie nog wel eens een tekst wil editen of een slotje wil plaatsen

    Stemmen: 2 9,1%
  • Espi, omdat iedereen die fiets wel kan dromen

    Stemmen: 4 18,2%
  • Rob12345, omdat hij soms zomaar uit het niets kan komen met zeer geweldadige opmerkingen

    Stemmen: 1 4,5%
  • Bodyman, omdat hij gezien wordt als gare haan in opleiding

    Stemmen: 1 4,5%
  • Bart82, omdat hij gek is op palen

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal stemmers
    22

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Wie denk je dat als eerste gebanned(of niet) gaat worden?
 
is het goed als ik de redenen weglaat? tenslotte kan dat voor iedereen ande......ach waar maar ik me druk om. foert.
 
Originally posted by Spike
is het goed als ik de redenen weglaat? tenslotte kan dat voor iedereen ande......ach waar maar ik me druk om. foert.

Hmz ik gok op oli :eek: ik weet dat je dit nu denk en nee ik ben niet helderziend :D
 
Ikzelf heb niet gestemd, ik hou immers van iedereen en wil niemand weg (behalve soms mezelf dan)
Wel spannend, het doet me een beetje denken aan vroeger, zo die spanning van die periode van de week voor je voor het gerecht moet verschijnen... Is vergelijkbaar! :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is niet om iemand weg te hebben oli, maar jullie idee over wie er ter discussie komt
 
Originally posted by Juriaan
Dit is niet om iemand weg te hebben oli, maar jullie idee over wie er ter discussie komt


Uiteraard, maar ik doelde op de wetenschap dat er binnenkort zulke poll daadwerkelijk zal komen.
Ook vind ik dat het board nu wat weg heeft van Big Brother!
Leuk toch... :D


@admin: als er nou beslist word dat je geband wordt, mag je dan ook nog een laatste woord doen in een thread die niet zal gewist worden? Die gelegenheid krijg je bij een assisenzaak ook altijd na een veroordeling zoals je weet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oli jij bent me der eentje:D Goe bezig
 
Als het echt waar is dat de "van Vieren" neg karma van Oli kwam weet ik wel zeker dat hij het wordt.
 
Ik heb op mezelf gestemd

:D

maar ik denk dat oli als eerste mag

maak je borst al maar nat oli!

:whip:
 
Wat belachelijk zeg!!!!
In plaats van mij dan gewoon direct te bannen, denken jullie nou echt dat ik dat erg zou vinden? Er is meer op het internet dan jullie board....

Ok, wel lollig zo een poll, dat wel!!
Ik ben dankbaar voor de info die ik hier steeds gehad heb, maar nu word het wel ERG kinderachtig...

oh ja, op die vraag die ik bij voeding gezet had had ik nog eens graag gehoord wat admin daar van denkt en dan ga ik definitief van dit board, goed??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven