MuscleMeat

Wie denkt dat de Tour clean is? (1 bezoeker)

Denk jij dat de tour 'clean' is?

  • Ja, het is slechts een enkeling die de boel belazerd door doping te gebruiken

    Stemmen: 2 2,4%
  • Nee, doping hoort bij topsport

    Stemmen: 48 57,8%
  • Een groot deel zal wel gebruiken, een deel ook niet

    Stemmen: 33 39,8%

  • Totaal stemmers
    83

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat er wel mensen clean zijn, maar de hoger geplaatste zullen bijna allemaal wel gebruiken
 
Ik ken een jongen die jarenlang semi-prof is geweest en tegen het prof wielrennen aanzat.
Hijzelf gebruikte en hij kende niet 1 renner die niet gebruikte en dan hebben we het nog maar over semi-profs.

Mijn rechtvaardigheidsgevoel en verlangen naar het bedrijven van sport in zijn pure vorm hoopt altijd dat er nog gladiatoren zijn die het op eigen kracht doen, maar ja, ik hoop ook dat ik een winnend Staatslot heb en dat VVV over 3 jaar Champions league voetbal speelt...!:rolleyes:

Hehe idd..

Het blijft altijd hopen dat er tenminste één iemand tussen zit die het puur op eigen kracht heeft gedaan.
 
Geen enkele sport is clean, behalve schaken dan.

Doping kan ook worden gebruikt voor bijvoorbeeld denksporten. (schaken, dammen en bridge)
Er bestaan stoffen die als doping zijn aan te duiden voor denksporters. Dit is de conclusie van het onderzoek "Denksport & Doping" dat is uitgevoerd door het Nederlands Centrum voor Dopingvraagstukken (NeCeDo)

;)
 
Back
Naar boven